Kodowanie kluczyka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kodowanie kluczyka
Panowie,
po zakupie auta pilot nie działał (dwa razy udało mi się tylko otworzyć pilotem),
najprawdopodobniej to wina kwarcu, wymieniłem go na inny i próbowałem go zakodować bez vag (na kilka sposobów) i kicha,
dziś próbowałem vag-iem poprzez wejście w kanał 46 moduł komfortu->10 adaptacja, potem blok 000 brałem bodajże testuj i zapisz wartość 000, a następnie blok 001, wartość 1 brałem test a potem zapisz i naciskałem przycisk na pilocie.W tedy klakson zatrąbił, ułamek sekundy (wiec chyba ok?). Niestety dalej nie działa, już nie wiem czy to wina kluczyka czy może np. coś z modułem komfortu.
Miał ktoś podobny problem??
Moduł to 1C0 959 799 F (toledo mk2 03`)
Robiłem to według ross-tech.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... .28Horn.29
po zakupie auta pilot nie działał (dwa razy udało mi się tylko otworzyć pilotem),
najprawdopodobniej to wina kwarcu, wymieniłem go na inny i próbowałem go zakodować bez vag (na kilka sposobów) i kicha,
dziś próbowałem vag-iem poprzez wejście w kanał 46 moduł komfortu->10 adaptacja, potem blok 000 brałem bodajże testuj i zapisz wartość 000, a następnie blok 001, wartość 1 brałem test a potem zapisz i naciskałem przycisk na pilocie.W tedy klakson zatrąbił, ułamek sekundy (wiec chyba ok?). Niestety dalej nie działa, już nie wiem czy to wina kluczyka czy może np. coś z modułem komfortu.
Miał ktoś podobny problem??
Moduł to 1C0 959 799 F (toledo mk2 03`)
Robiłem to według ross-tech.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... .28Horn.29
Kodowanie kluczyka
Znaczy że tak. U mnie był podobny problem. Zachciało mi sie wymienić mój fabryczny modół komfortu na wyższy model i powstał problem z zasiegiem pilotów. Na starym module nie było problemów i pilot działał z kilku metrów. Na nowym kiszka.OMEGA pisze:klakson zatrąbił, ułamek sekundy
Zakładam że wkodowałeś już pilot/y. Wsiądz do auta i zamkniuj wszystkie drzwi. Spróbuj nacisnąc pilota. Jak działa w środku auta to są dwie mozliwości:
1. Uwalony moduł komfortu
2. W kodowaniu modułu komfortu zobacz czy nie masz zaznaczonej opcji: Remote Control Range Limitation - ograniczenie zasięgu pilotów. W 13-to Bytowym sterowniku wygląda to tak:

Jeśli piolot/y nie działają w środku auta to szukałbym przyczyny w kluczyku. Bateria lub nadajnik.
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Re: Kodowanie kluczyka
Mi chyba nie obsługuje długiego kodowania.
W vag sprawdzałem moduł komfortu (46) bloki pomiarowe (08) grupa 014
W oknie 1 i 3 po wciśnięciu którego przycisku w obu pozycjach z no Value zmienia się na NOT OK
więc chyba moduł go odbiera. Teraz pytanie czy kluczyk źle "koduje" czy moduł źle "dekoduje" sygnał??

W vag sprawdzałem moduł komfortu (46) bloki pomiarowe (08) grupa 014
W oknie 1 i 3 po wciśnięciu którego przycisku w obu pozycjach z no Value zmienia się na NOT OK
więc chyba moduł go odbiera. Teraz pytanie czy kluczyk źle "koduje" czy moduł źle "dekoduje" sygnał??

Kodowanie kluczyka
skoro kodowałeś pilot i zatrąbił (krótkie bip) to znaczy że rozpoznał - możesz to teraz sprawdzić w blokach pomiarowych. Możliwe że koduje a potem nie rozpoznaje - coś się dzieje z pilotem
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Kodowanie kluczyka
Nie do końca. Ja miałem taką samą sytuację po wymianie komfortu. To samo. I okazało sie że moduł był walnięty.grg474 pisze: Możliwe że koduje a potem nie rozpoznaje - coś się dzieje z pilotem
A tak w ogóle OMEGA ile masz kluczyków? Ze wszystkimi tak samo sie dzieje?
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Kodowanie kluczyka
Podstawowe pytanie ,czy jesli zamkniesz kluczykiem to dioda alarmu miga?
Sprawdź w blokach ,czy widzi S-kontakt po wyjęciu kluczyka ,bo jestem prawie pewien,że nie po objawach.Nie zadziała cenral z pilota jak widzi ,że masz włożony kluczyk w stacyjce,a programowac sie będzie to oczywiste.
Najczęściej przyczyna to źle podpięte radio.
Sprawdź w blokach ,czy widzi S-kontakt po wyjęciu kluczyka ,bo jestem prawie pewien,że nie po objawach.Nie zadziała cenral z pilota jak widzi ,że masz włożony kluczyk w stacyjce,a programowac sie będzie to oczywiste.
Najczęściej przyczyna to źle podpięte radio.
Re: Kodowanie kluczyka
O które bloki ci chodzi??grg474 pisze:skoro kodowałeś pilot i zatrąbił (krótkie bip) to znaczy że rozpoznał - możesz to teraz sprawdzić w blokach pomiarowych. Możliwe że koduje a potem nie rozpoznaje - coś się dzieje z pilotem
Mam 2 kluczyki ale tylko 1 do zdalnego otwierania/zamykania.olsen72 pisze:Nie do końca. Ja miałem taką samą sytuację po wymianie komfortu. To samo. I okazało sie że moduł był walnięty.grg474 pisze: Możliwe że koduje a potem nie rozpoznaje - coś się dzieje z pilotem
A tak w ogóle OMEGA ile masz kluczyków? Ze wszystkimi tak samo sie dzieje?
Tak jak zamknę kluczykiem to dioda miga (alarm działa), o który blok ci chodzi (s-kontakt chodzi o "czytnik" immo w stacyjce ??).edzio pisze:Podstawowe pytanie ,czy jesli zamkniesz kluczykiem to dioda alarmu miga?
Sprawdź w blokach ,czy widzi S-kontakt po wyjęciu kluczyka ,bo jestem prawie pewien,że nie po objawach.Nie zadziała cenral z pilota jak widzi ,że masz włożony kluczyk w stacyjce,a programowac sie będzie to oczywiste.
Najczęściej przyczyna to źle podpięte radio.
Auto mam od 3 miesięcy, radio jest standardowe (ori z fabryki z kodem).
Kodowanie kluczyka
Sprawdz jeszcze czy kluczyk ktory wczesniej zakodowales dziala gdy jestes w srodku auta? Czy wogole nic. Baterie w kluczyku wymieniles?
Mi sie wydaje ze jest to wina modulu. Pogadaj z kims z forum z twojej okolicy i podmien modul na moment to zobaczysz. Co prawda to troszke roboty ale za to sie dowiesz czy to klucz czy modul
Mi sie wydaje ze jest to wina modulu. Pogadaj z kims z forum z twojej okolicy i podmien modul na moment to zobaczysz. Co prawda to troszke roboty ale za to sie dowiesz czy to klucz czy modul
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Kodowanie kluczyka
koledze chodzi o zacisk S stacyjki który idzie do radia i tez idzie do moduluj komfortu
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Kodowanie kluczyka
W środku nic, przykładałem jak najbliżej modułu, bateria ok (sprawdzałem też z zasilaczem laboratoryjnym).olsen72 pisze:Sprawdz jeszcze czy kluczyk ktory wczesniej zakodowales dziala gdy jestes w srodku auta? Czy wogole nic. Baterie w kluczyku wymieniles?
Mi sie wydaje ze jest to wina modulu. Pogadaj z kims z forum z twojej okolicy i podmien modul na moment to zobaczysz. Co prawda to troszke roboty ale za to sie dowiesz czy to klucz czy modul
Leżeli to moduł to do bani bo tak to bym sobie kupił scyzoryk

PS. jeżeli moduł jest walnięty to przyjął by kluczyk?
Hmm tylko jak w blokach to sprawdzić , radio się wyłącza i zamki się odblokowują po wyjęciu kluczyka.jeryk10 pisze:koledze chodzi o zacisk S stacyjki który idzie do radia i tez idzie do moduluj komfortu
Kodowanie kluczyka
Mysle ze przyjma kluczyk. Mi raz go przyjmowal. Potem juz nie i takie tam. Kodowalem dwa klucze a pokazywalo mi ze tylko jeden. Ogolnie cyrk. Wymienilem modul i mam luzik.
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Re: Kodowanie kluczyka
To moduł dopiero na lato wygrzebie bo w garażu ciasne a w między czasie nabędę scyzoryk, dzięki wszystkim za odpowiedzi.olsen72 pisze:Mysle ze przyjma kluczyk. Mi raz go przyjmowal. Potem juz nie i takie tam. Kodowalem dwa klucze a pokazywalo mi ze tylko jeden. Ogolnie cyrk. Wymienilem modul i mam luzik.

Kodowanie kluczyka
Dla potomnych.
Jedna to była wina kluczyka, kupiłem nowy 1J0 959 753 DA (do modułu 1C0 959 799 F) , zaprogramowałem vag`iem i wszystko chodzi, nawet działa otwieranie bagażnika (trzeba przytrzymać 2sek).
Dzięki wszystkim za pomoc
Jedna to była wina kluczyka, kupiłem nowy 1J0 959 753 DA (do modułu 1C0 959 799 F) , zaprogramowałem vag`iem i wszystko chodzi, nawet działa otwieranie bagażnika (trzeba przytrzymać 2sek).
Dzięki wszystkim za pomoc

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości