1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Arnold_V69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt maja 06, 2011 20:58

1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?

Post autor: Arnold_V69 » czw gru 15, 2011 18:51

Niech mi ktoś pomoże bo wymiękam przy tym samochodzie. Mam golfa II 1.3 pełny wtrysk. W chwili kiedy go kupiłem palił mi ok 13l/100 km przy czym miał spalone sprzęgło (prawie do końca) słaby aku i zużyte wszystkie łożyska w kołach, po wymianie wszystkich tych części spalanie zmniejszyło się do 10l/100 km. Jeździłem tak kilka miesięcy z braku czasu na wyprawę do mechanika i ostatnio w wolnej chwili udało mi się do niego dotrzeć. Po krótkich oględzinach stwierdził że to wina palca który był rozpiepszony do tego stopnia że sam się dziwię jak ten samochód w ogóle odpalał. Palec został oczywiście wymieniony i co za tym idzie silnik zaczął ładniej i równiej pracować z tym że... Po wyjechaniu od mechanika zaczął jarać 14 na 100. Dodam jeszcze że oprócz wymiany palca mechanik dodał kawałek kabla prowadzący od aparatu zapłonowego do bloku silnika bo jak stwierdził czujnik Halla nie miał masy przez co palec uległ przetopieniu i ogólnemu rozje*aniu. Sam nie wiem już co mam myśleć o tym samochodzie kupiłem go w czerwcu za 800zł wpakowałem w niego ponad 3 razy tyle a on nadal doprowadza mnie na skraj psychicznego wyczerpania. Mam nadzieję że będziecie mi w stanie pomóc bo sam już nie mam pomysłów.


"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?

Post autor: jeryk10 » czw gru 15, 2011 19:56

Sprawdź sondę lambda


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Arnold_V69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt maja 06, 2011 20:58

1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?

Post autor: Arnold_V69 » czw gru 15, 2011 20:05

Coś jeszcze mam sprawdzić oprócz sondy, przepływomierza, zapłonu, świec i kabli? Bo będę miał okazje na weekendzie i chce sprawdzić każdą ewentualność tak że proszę o Wasze sugestie. Jak myślicie co jest najbardziej prawdopodobną przyczyną?


"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?

Post autor: jeryk10 » czw gru 15, 2011 21:49

sonda


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?

Post autor: marcin7x5 » pt gru 16, 2011 14:12

Sprawdź tez czy silnik dostaje chłodne powietrze.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?

Post autor: jhosef » pt gru 16, 2011 14:29

Do sprawdzenia:
1. Czujnik temperatury a właściwie jego oporności.
2. Sonda lambda
3. Przepływka.

I zrób porządek z zapłonem. On Ci aparat zmasował z blokiem czy co?



Awatar użytkownika
Arnold_V69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt maja 06, 2011 20:58

1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?

Post autor: Arnold_V69 » pn gru 19, 2011 11:48

Tak, aparat z blokiem. Na razie nie mam jak sprawdzić sondy czujnika i przepływki bo nie mam miernika ale jak oglądałem instalacje elektryczna odkryłem uszkodzony kabel prowadzący od sterownika do jednego z wtrysków. Po usunięciu usterki silnik zaczął pracować równiej i na wysokich obrotach które wyregulowałem przy pompie wtryskowej. Ten samochód jest magiczny ;D Po założeniu tego tematu zszedłem na parking wywaliłem ten kabelek łączący aparat zapłonowy z blokiem silnika zatankowałem za 40zł i zrobiłem 90km, później zatankowałem za 20 i zrobiłem na tym 10km :O Nic już nie rozumiem


"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości