1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Arnold_V69
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt maja 06, 2011 20:58
1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?
Niech mi ktoś pomoże bo wymiękam przy tym samochodzie. Mam golfa II 1.3 pełny wtrysk. W chwili kiedy go kupiłem palił mi ok 13l/100 km przy czym miał spalone sprzęgło (prawie do końca) słaby aku i zużyte wszystkie łożyska w kołach, po wymianie wszystkich tych części spalanie zmniejszyło się do 10l/100 km. Jeździłem tak kilka miesięcy z braku czasu na wyprawę do mechanika i ostatnio w wolnej chwili udało mi się do niego dotrzeć. Po krótkich oględzinach stwierdził że to wina palca który był rozpiepszony do tego stopnia że sam się dziwię jak ten samochód w ogóle odpalał. Palec został oczywiście wymieniony i co za tym idzie silnik zaczął ładniej i równiej pracować z tym że... Po wyjechaniu od mechanika zaczął jarać 14 na 100. Dodam jeszcze że oprócz wymiany palca mechanik dodał kawałek kabla prowadzący od aparatu zapłonowego do bloku silnika bo jak stwierdził czujnik Halla nie miał masy przez co palec uległ przetopieniu i ogólnemu rozje*aniu. Sam nie wiem już co mam myśleć o tym samochodzie kupiłem go w czerwcu za 800zł wpakowałem w niego ponad 3 razy tyle a on nadal doprowadza mnie na skraj psychicznego wyczerpania. Mam nadzieję że będziecie mi w stanie pomóc bo sam już nie mam pomysłów.
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?
Sprawdź sondę lambda
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Arnold_V69
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt maja 06, 2011 20:58
1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?
Coś jeszcze mam sprawdzić oprócz sondy, przepływomierza, zapłonu, świec i kabli? Bo będę miał okazje na weekendzie i chce sprawdzić każdą ewentualność tak że proszę o Wasze sugestie. Jak myślicie co jest najbardziej prawdopodobną przyczyną?
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?
sonda
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?
Sprawdź tez czy silnik dostaje chłodne powietrze.
1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?
Do sprawdzenia:
1. Czujnik temperatury a właściwie jego oporności.
2. Sonda lambda
3. Przepływka.
I zrób porządek z zapłonem. On Ci aparat zmasował z blokiem czy co?
1. Czujnik temperatury a właściwie jego oporności.
2. Sonda lambda
3. Przepływka.
I zrób porządek z zapłonem. On Ci aparat zmasował z blokiem czy co?
- Arnold_V69
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt maja 06, 2011 20:58
1.3 Przed naprawą 10l/100km po naprawie 14l/100km OCB?
Tak, aparat z blokiem. Na razie nie mam jak sprawdzić sondy czujnika i przepływki bo nie mam miernika ale jak oglądałem instalacje elektryczna odkryłem uszkodzony kabel prowadzący od sterownika do jednego z wtrysków. Po usunięciu usterki silnik zaczął pracować równiej i na wysokich obrotach które wyregulowałem przy pompie wtryskowej. Ten samochód jest magiczny ;D Po założeniu tego tematu zszedłem na parking wywaliłem ten kabelek łączący aparat zapłonowy z blokiem silnika zatankowałem za 40zł i zrobiłem 90km, później zatankowałem za 20 i zrobiłem na tym 10km :O Nic już nie rozumiem
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 6 gości