Golf R - układ kierowniczy

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

TomRS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt mar 03, 2006 22:39
Lokalizacja: Poznań
Auto: Golf VII R

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: TomRS » czw gru 08, 2011 12:22

Panowie, trzymajcie kciuki :) może będę się mógł pochwalić niedługo czymś zajebistym :)



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: MatthewG » czw gru 08, 2011 16:21

Tzn?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

TomRS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt mar 03, 2006 22:39
Lokalizacja: Poznań
Auto: Golf VII R

Re: Golf R - układ kierowniczy

Post autor: TomRS » śr gru 14, 2011 14:24

MatthewG pisze:Tzn?

Najprawdopodobniej w piątek przeskoczę pewien etap życia motoryzacyjnego i zaparkuję u siebie ślicznego czarnego Boxstera S :) Ale się kurde cieszę :)


Pozdrówki



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: MatthewG » czw gru 15, 2011 01:25

Zamieść jakieś zdjęcia samochodu jak już go nabędziesz ;)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

TomRS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt mar 03, 2006 22:39
Lokalizacja: Poznań
Auto: Golf VII R

Re: Golf R - układ kierowniczy

Post autor: TomRS » pt gru 16, 2011 12:25

MatthewG pisze:Zamieść jakieś zdjęcia samochodu jak już go nabędziesz ;)
Odebrałem już wczoraj :) Ale cały czas jeździłem :) Dziś coś pstryknę :) Ale jest kurde zajebisty :) Tylko opony słabo kooperuja w tych temperaturach :(



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: korzen88 » sob gru 17, 2011 00:50

Gratulacje, świetne auto :food: pdk czy manual?


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: MatthewG » sob gru 17, 2011 10:48

Czekam na zdjęcia ;)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

TomRS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt mar 03, 2006 22:39
Lokalizacja: Poznań
Auto: Golf VII R

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: TomRS » ndz gru 18, 2011 14:11

Czołem :) poniżej fotki. Niestety z racji fatalnej pogody wszystkie zrobione w garażu, więc są słabej jakości. Jak się trafi ładny dzionek to zrobię sesję plenerową. Auto w wersji pdk - mam dsg w golfie i nie zrezygnuję już z dwusprzęgłówki :)


https://picasaweb.google.com/misio1967/ ... _7nvZCS9QE



Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: LEWART » ndz gru 18, 2011 14:27

zajebiste połączenie kolorów. czarny lakier czerwony dach :bigok:


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: gluszcz » ndz gru 18, 2011 14:29

LEWART pisze:zajebiste połączenie kolorów. czarny lakier czerwony dach
+1 ,fajny ten prosiaczek :D



Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: Rybak » ndz gru 18, 2011 19:18

Powiem tak.Jak mi osobiście się prosiaki bardzo średnio podobają,to ten jest na prawdę zajebiaszczy :-)



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: MatthewG » ndz gru 18, 2011 20:28

To nówka sztuka? Bo tak wygląda :-) Podoba mi się i ciekaw jestem jak jeździ. Skoro tak lubisz jeździć to może wpadniesz na jakąś naszą pojeżdżawkę? :chytry: Mnie się strasznie podoba pomysł z takim kolorem pasów i nie wiem czemu w Golfach nie ma np. niebieskich, w Megane są żółte.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Golf R - układ kierowniczy

Post autor: korzen88 » pn gru 19, 2011 00:06

Świetne auto, napewno daje dużo więcej przyjemnośći z jazdy on naszych golfów, a o koszta lepiej nie pytam :D


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

TomRS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt mar 03, 2006 22:39
Lokalizacja: Poznań
Auto: Golf VII R

Re: Golf R - układ kierowniczy

Post autor: TomRS » śr sty 04, 2012 23:48

MatthewG pisze:To nówka sztuka? Bo tak wygląda :-) Podoba mi się i ciekaw jestem jak jeździ. Skoro tak lubisz jeździć to może wpadniesz na jakąś naszą pojeżdżawkę? :chytry: Mnie się strasznie podoba pomysł z takim kolorem pasów i nie wiem czemu w Golfach nie ma np. niebieskich, w Megane są żółte.
W pewnym sensie nówka - rok produkcji 2010, ale nigdy nie rejestrowane i z zerowym przebiegiem, pełną dwuletnią gwarancją. No i rabat był nieziemski i dlatego było mnie stać na taki zakup. Auto jest mocno dopasione jeśli chodzi o wyposażenie - koła z boxstera spyder super lekkie 19, pakiet sport chrono plus (czyli stoper do pomiaru czasów, telemetria zapisująca wszystko łącznie z przeciążeniami na zakrętach i dająca możliwość zgrania tego do kompa, dodatkowe tryby pracy skrzyni sport i sport plus, zmienna charakterystyka pedału gazu, aktywny zawias), sportowa kierownica z gigantycznimi łopatkami do zmiany biegów z aluminium i wyświetlaczem trybu w jakim auto jedzie, fotele podgrzewane i wentylowane (ale czad, pupa się nie poci :) ), fabryczne navi, telefon przez bluetooth, zmieniarka cd plus napęd dvd, skrętne biksenony, ledy dzienne i tylne. Co do jazdy - pomijając frustrujący okres docierania (3 tys km), to auto jest genialne. Jest doskonale wyważone, więc przyczepność którą generuje w zakrętach (po zagrzaniu opon) jest mocno onieśmielająca (tzn ja już wątpię, a opony nawet nie pisną ). Reakcja na ruchy sterem jest natychmiastowa i ma precyzję skalpela - do normalnego golfa i GTI mkV nie ma porównania - zresztą BMW 3 coupe aktualne też wysiada, ba - ośmielę się twierdzić, że kierownica pracuje lepiej niż w 911 carrera (wybaczcie szarganie świętości :) ). Hamulce potrzebują chwili na nabranie temperatury, ale później nie ma przebacz. Zawieszenie w trybie normal jest sztywne ale można spokojnie jeździć na codzień, sport i sport plus wymagają już równego asfaltu. Skrzynia biegów - to jest temat na osobnego posta. Tak jak DSG zmienia biegi błyskawicznie i bardzo płynnie, jednak ma inną strategię działania, szczególnie w trybie normal to się daje zauważyć. Np przy hamowaniu - im mocniej i gwałtowniej hamuję, tym agresywniejsze redukcje robi, przy jeździe w zakręcie nie zmieni biegu na wyższy nawet jeśli przestanę dodawać gazu (tak robi dsg7 w tsi160) a nawet czasami potrafi zredukować bieg, tak żeby na wyjściu być w optymalnym zakresie obrotów. W trybie sport i sport plus jest bardziej czuła na pracę gazem i szybciej redukuje, zmiana biegu na wyższy przy wyższych obrotach. Ale jeszcze do końca jej nie poznałem - trochę nie ta pogoda no i to nieszczęsne docieranie. Mankament jak na razie jeden - przy bocznym wietrze szumi mocniej wewnątrz niż się spodziewałem. Jak coś konkretnego was jeszcze interesuje to walcie śmiało :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości