Golf 3 AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Golf 3 AAM

Post autor: robal264 » czw cze 29, 2006 20:42

Witam mam problem a konkretnie moj szwagier ze swoim golfiszczem chodzi o moc

dokladnie to jest tak ze auto jest slabe i to nad wyraz slabe, jechalem takim samym i jest o niebo lepiej, byl rozwalony katalizator to zostal zastapiony kawalkiem rury ale to nie pomoglo, pelna diagnoza i nic, wyszlo ze badanie przeprowadzone na stacji diagnostycznej sondy lambda pokazuje ze pracuje na gorącym silniku w tym przedziale 1.035- 1.045 do tego dochodzi brak mocy na 5 biegu no i ostatecznie to na zimnym jest bogata mieszanka a na goracym za biedna

Ogolnie auto chodzi rowno przez caly czas, nie gasnie nie prycha nie kicha, tylko slabo a nawet bardzo slabo jedzie no i kreci sie do pewnych obrotow a dalej nic


co to moze byc ?? pada silnik (niby ma 160tys) ? sonda do wymiany, czy moze cos innego??


reset kompa nic nie daje, swiece sa nowe ngk, filtry wszystkie rowniez


auto na gazie i na benzynie jedzie tak samo


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw cze 29, 2006 20:48

sonda takie pada podejrzenie co prawda jest ona w kolektorze po wywaleniu kata nic się nie zmieni w jej dzałaniu może tpo faktycznie sonda

[ Dodano: Czw Cze 29, 2006 20:49 ]
robal264 pisze:ostatecznie to na zimnym jest bogata mieszanka a na
i czujnik temperatury jeszcze



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 29, 2006 20:54

Jeżeli mimo ubogiej mieszanki sonda takie napięcie daje to bardzo możliwe że ona jest winna.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw cze 29, 2006 21:01

robal264 pisze:ambda pokazuje ze pracuje na gorącym silniku w tym przedziale 1.035- 1.045 do tego dochodzi brak mocy na 5 biegu no i ostatecznie to na zimnym jest bogata mieszanka a na goracym za biedna
To tu jakaś nieścisłośc jest, bo te wartości lambdy są znośne (no fakt że powinienieś mieć max 1,03)
Trzeba multimetr w dłoń i recznie oblecieć wszystkie czujniki od sondy i czujnika temp poczynając


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » czw cze 29, 2006 21:19

Jak tam z uszczelka pod głowica. Moze to ona jest winna spadku mocy. Moj wujek miał tkai problem w audi 80 motor 1,8 75PS o pewnego czasu zauwazył ze auto dzienie sie zachowuje jak chce ruszy z 2 biegu okazalo sie ze wydmuchałao uszczelke i z tego powodu był spadek mocy. Tak samo miaęlm w MKII 1.6 PN po wymianie uszczelki moc wróciła do normy. Dodam ze ubytki płynu chłodżacego w obu przypadkach byly znikome/małe. Warto sprawdzi stopień sprezania.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » czw cze 29, 2006 21:29

No uszczelka byla walnieta ale zostalo to naprawione (moze znowu jest uszkodzona)
przed czy po wywaleniu kata wrazenia z jazdy byly takie same


fakt czujnikow nie sprawdzalem jutro to oblukam,co do sprezania to chcialem to sprawdzic ale silnik nie chcial ochlonac a spieszylo mi sie z deka :)


mozliwe ze to ta sonda, ale czekam na dalsze pomysly


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » czw cze 29, 2006 23:33

Sprawdz jeszcze zapłon on też może być przyczyną takich usterek. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » czw cze 29, 2006 23:37

zaplon juz byl wiele razy sprawdzany tak samo rozrzad


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 29, 2006 23:41

Adamtd pisze:To tu jakaś nieścisłośc jest, bo te wartości lambdy są znośne (no fakt że powinienieś mieć max 1,03)
ja kolegę robal 264 zrozumiałem że napięcie sondy stoi na tym poziomie, mimo że mieszanka jest uboga. To już nie może być w tej sytuacji dobrze z sondą - raczej jeśli by stała na 0,2,-0,3 V to jeszcze mogłaby być ok, bo świadczyłoby ze mieszanka uboga tylko coś sterownik wtrysku lub wtrysk sobie nie radzi.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości