problem z silnikiem sdi golf III
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz gru 11, 2011 00:02
problem z silnikiem sdi golf III
witam
szukam na internecie czegokolwiek odnośnie silnika sdi ale jest mało informacji na ten temat wiec zdecydowałem się napisać nowy temat
chciałbym się doradzić opinii fachowców
ponieważ w silniku mojego golfa III sdi z 1996r zaczęło się dziać coś złego tj:
-zaczął bardzo brać olej (brał wcześniej ale były to ilości "normalne")
-znika płyn chłodniczy
-gdy uruchomię silnik zapala bez problemu nawet w złych warunkach atm. jak to się mówi "za pierwszym"
ale nie trzyma równych obrotów i potrzeba trochę czasu zanim wyrówna obroty
- podczas jazdy z dowolna prędkością i pedałem gazu w jednej pozycji co chwile nim szarpie tak jakbym puszczał i dodawał gazu
- zimny silnik czy ciepły nie kopci na 1200obrotów ale jak przekroczę ~2200 to zaczyna się robić za mną czarno, przy 3tys to jest czarny okrąg za wydechem.
- w spalinach jest olej
- stracił na mocy
bylem u mechanika to powiedział nawet nie zaglądając i bez diagnostyki ze silnik już do wymiany i nie da się go uratować.
chciałbym się poradzić was panowie co z tym można zrobić i czy konieczna jest wymiana silnika na "nowy"
rozmawiałem z kolejnym powiedział mi ze to głowica i uszczelka
proszę o rade
szukam na internecie czegokolwiek odnośnie silnika sdi ale jest mało informacji na ten temat wiec zdecydowałem się napisać nowy temat
chciałbym się doradzić opinii fachowców
ponieważ w silniku mojego golfa III sdi z 1996r zaczęło się dziać coś złego tj:
-zaczął bardzo brać olej (brał wcześniej ale były to ilości "normalne")
-znika płyn chłodniczy
-gdy uruchomię silnik zapala bez problemu nawet w złych warunkach atm. jak to się mówi "za pierwszym"
ale nie trzyma równych obrotów i potrzeba trochę czasu zanim wyrówna obroty
- podczas jazdy z dowolna prędkością i pedałem gazu w jednej pozycji co chwile nim szarpie tak jakbym puszczał i dodawał gazu
- zimny silnik czy ciepły nie kopci na 1200obrotów ale jak przekroczę ~2200 to zaczyna się robić za mną czarno, przy 3tys to jest czarny okrąg za wydechem.
- w spalinach jest olej
- stracił na mocy
bylem u mechanika to powiedział nawet nie zaglądając i bez diagnostyki ze silnik już do wymiany i nie da się go uratować.
chciałbym się poradzić was panowie co z tym można zrobić i czy konieczna jest wymiana silnika na "nowy"
rozmawiałem z kolejnym powiedział mi ze to głowica i uszczelka
proszę o rade
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
problem z silnikiem sdi golf III
no głowica i uszczelka to raczej napewno jak szarpie to pewnie paliwo słabo dochodzi
jak taki czarny dym od tak niskich obrotów te pewnie wtryski
ogulnie silnik słaby i naprawa będzie kosztowała pare zł
chyba lepiej poszukać drugiego silnika najlepiej mocniejszego
jak taki czarny dym od tak niskich obrotów te pewnie wtryski
ogulnie silnik słaby i naprawa będzie kosztowała pare zł
chyba lepiej poszukać drugiego silnika najlepiej mocniejszego
- MilimetrLZ
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 11:55
- Lokalizacja: Lądek Zdrój
problem z silnikiem sdi golf III
Witam,
Chciałbym odświeżyć temat bo mam podobne objawy. Posiadam Polo SDI (AKU)
Jadąc ze stałą prędkością (tak koło 2 tys obr.) silnik robi za mną czarną chmurę i szarpie tak jakby coś lekko przerywało. Jak powoli zaczynam wciskać gaz, przez chwilę nic się nie zmienia (nie przyspiesza) i nagle przestaje dymić i normalnie przyspiesza, tak jakby go przez chwilę coś trzymało, a później się odblokowało. Silnik nie pobiera żadnych płynów czy olejów więc głowicę czy uszczelkę z góry odrzucam jako przyczynę tych objawów.
Do tego, nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale dzieje się tak zawsze jak temperatura zewnętrzna jest ponad 25 stopni i grzeje słońce, jak jest mokro i chłodno to raczej się nie zdarza. Czy mogą mieć na to wpływ wężyki podciśnień, bo nie ukrywam że są w opłakanym stanie.
Z góry dzięki za pomoc.
Chciałbym odświeżyć temat bo mam podobne objawy. Posiadam Polo SDI (AKU)
Jadąc ze stałą prędkością (tak koło 2 tys obr.) silnik robi za mną czarną chmurę i szarpie tak jakby coś lekko przerywało. Jak powoli zaczynam wciskać gaz, przez chwilę nic się nie zmienia (nie przyspiesza) i nagle przestaje dymić i normalnie przyspiesza, tak jakby go przez chwilę coś trzymało, a później się odblokowało. Silnik nie pobiera żadnych płynów czy olejów więc głowicę czy uszczelkę z góry odrzucam jako przyczynę tych objawów.
Do tego, nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale dzieje się tak zawsze jak temperatura zewnętrzna jest ponad 25 stopni i grzeje słońce, jak jest mokro i chłodno to raczej się nie zdarza. Czy mogą mieć na to wpływ wężyki podciśnień, bo nie ukrywam że są w opłakanym stanie.
Z góry dzięki za pomoc.
jest: VW Passat 1,9 TDI, 110PS (AFN)
był: VW Polo 1.7 SDI, 60KM (AKU)
VW Passat 1.9TDI, 115KM (ATJ)
VW Bora 1.9 TDI, 110KM, (AHF)
VW Golf 1.9 TDI, 90KM, (1Z)
VW Golf 1.6 benz. 75KM, (EZ)
był: VW Polo 1.7 SDI, 60KM (AKU)
VW Passat 1.9TDI, 115KM (ATJ)
VW Bora 1.9 TDI, 110KM, (AHF)
VW Golf 1.9 TDI, 90KM, (1Z)
VW Golf 1.6 benz. 75KM, (EZ)
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
problem z silnikiem sdi golf III
A czym te węzyki miałyby sterować w SDI ? SDI to nie tdi ,gdzie nieszczelny,lub przetarty wężyk spowoduje np.przeładownie Niech ci ktoś kumaty podepnie vaga i będzie wiadomo ,co go boli .Sdi jest prosty jak konstrukcja cepa,tdi zresztą teżMilimetrLZ pisze:Chciałbym odświeżyć temat bo mam podobne objawy. Posiadam Polo SDI (AKU)
Jadąc ze stałą prędkością (tak koło 2 tys obr.) silnik robi za mną czarną chmurę i szarpie tak jakby coś lekko przerywało. Jak powoli zaczynam wciskać gaz, przez chwilę nic się nie zmienia (nie przyspiesza) i nagle przestaje dymić i normalnie przyspiesza, tak jakby go przez chwilę coś trzymało, a później się odblokowało. Silnik nie pobiera żadnych płynów czy olejów więc głowicę czy uszczelkę z góry odrzucam jako przyczynę tych objawów.
Do tego, nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale dzieje się tak zawsze jak temperatura zewnętrzna jest ponad 25 stopni i grzeje słońce, jak jest mokro i chłodno to raczej się nie zdarza. Czy mogą mieć na to wpływ wężyki podciśnień, bo nie ukrywam że są w opłakanym stanie.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- MilimetrLZ
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 11:55
- Lokalizacja: Lądek Zdrój
problem z silnikiem sdi golf III
Długo to trwało, ale udało się... w moim Polo 1,7 SDI jest uszkodzona membrana w sterowniku zamykającą klapę gaszącą. Gdy sterownik chciał przymknąć klapę następował spadek ciśnienia w układzie podciśnień, bo zasysał lewe powietrze, co powodowało szalejący grzybek EGR. Przez to auto szarpało i kopciło. Póki co zaślepiłem przewód podciśnienia i jest dobrze w czasie jazdy. Jakie mogą być koszty takiej klapy i czy szukać używki, bo na allegro nie widziałem??
jest: VW Passat 1,9 TDI, 110PS (AFN)
był: VW Polo 1.7 SDI, 60KM (AKU)
VW Passat 1.9TDI, 115KM (ATJ)
VW Bora 1.9 TDI, 110KM, (AHF)
VW Golf 1.9 TDI, 90KM, (1Z)
VW Golf 1.6 benz. 75KM, (EZ)
był: VW Polo 1.7 SDI, 60KM (AKU)
VW Passat 1.9TDI, 115KM (ATJ)
VW Bora 1.9 TDI, 110KM, (AHF)
VW Golf 1.9 TDI, 90KM, (1Z)
VW Golf 1.6 benz. 75KM, (EZ)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości