Zalozylem GAZ szarpie przy ostrym ruszaniu,DLA CZEGO ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Zalozylem GAZ szarpie przy ostrym ruszaniu,DLA CZEGO ???

Post autor: zeld » ndz sty 30, 2005 15:02

Zalozylem INSTALACJE GAZOWA szarpie przy ostrym ruszaniu i przyspieszaniu wogule nie chce wchodzic na wysokie obroty pod obciezeniem (pod gore).O OSTRYM RUSZENIU ZE SWIATEL NIE MA MOWY,RUSZA JAK ZABA :grrr: przy montarzu znalazl urwany przewod od sondy przylutowali go na pare godzin zdjalem kleme (reset kompa) potem sobie chodzil okolo 10 minut na wolnych i nic :grrr: dalej to samo :grrr: wymienie swiece ale te sa calkiem dobre ngk 3 elektrodowe,na benzynie chodzi miodzo Zyleta, CO SIE MOZE DZIAC,JAKA MOZE BYC PRZYCZYNA ??? :crazy: POMOCY ALBO ZAMIENIE NA CORSA 1.0 :helm: BO TERAZ JECHAC SIE NIE DA !!!
:grrr: POMOCY :grrr:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Re: Zalozylem GAZ szarpie przy ostrym ruszaniu,DLA CZEGO ???

Post autor: borbet » ndz sty 30, 2005 17:11

zeld pisze:Zalozylem INSTALACJE GAZOWA szarpie przy ostrym ruszaniu i przyspieszaniu wogule nie chce wchodzic na wysokie obroty pod obciezeniem (pod gore).O OSTRYM RUSZENIU ZE SWIATEL NIE MA MOWY,RUSZA JAK ZABA :grrr: przy montarzu znalazl urwany przewod od sondy przylutowali go na pare godzin zdjalem kleme (reset kompa) potem sobie chodzil okolo 10 minut na wolnych i nic :grrr: dalej to samo :grrr: wymienie swiece ale te sa calkiem dobre ngk 3 elektrodowe,na benzynie chodzi miodzo Zyleta, CO SIE MOZE DZIAC,JAKA MOZE BYC PRZYCZYNA ??? :crazy: POMOCY ALBO ZAMIENIE NA CORSA 1.0 :helm: BO TERAZ JECHAC SIE NIE DA !!!
:grrr: POMOCY :grrr:
A na bęzie chodzi dobrze. Jak tak to gazownicy-partacze schrzanili montaż więc wal do nich i niech regulują.

Jak na bęzie nie chodzi ok to na początku dobrowadź to to stanu używalności a potem reguluj gaz.

PZDR


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » ndz sty 30, 2005 17:30

Witam
Miałem podobnie w poprzednim samochodzie, był strasznie słaby, szarpał i pod obciążeniem źle wchodził na obroty(na luzie na postoju jak go przygazowałem to wydawał sie wporządku)- zasysał lewe powietrze, miałem cały gaźnik z kolektorem ssącym niedokręcony



Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » ndz sty 30, 2005 18:04

ja mam na monowtrysku i na benzynce zyleta ale z tym lewym powietrzem :goof: moze cos w tym byc bo mixer dal na sam spod i dopiero na to gume :grrr: kr.... szlak mnie trafi co do gazownikow to sa ok ale mogli cos zpier.... :grrr:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » ndz sty 30, 2005 18:06

79Adam79 pisze:Witam
Miałem podobnie w poprzednim samochodzie, był strasznie słaby, szarpał i pod obciążeniem źle wchodził na obroty(na luzie na postoju jak go przygazowałem to wydawał sie wporządku)- zasysał lewe powietrze, miałem cały gaźnik z kolektorem ssącym niedokręcony
dobrze to ujales wlasnie tak sie dzieje bez obciarzenia jest OK. :panna:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » ndz sty 30, 2005 18:11

Mój mk2 to drugi samochód który gazowałem(LPG) i wiem jedno-nie można oszczędzać na instalacji,lepiej zapłacić te 200-300 zł więcej i mieć spokój niż później jeździć po gazownikach,szukać ,kombinować(tak miałem z pierwszym autem), przy gazowaniu golfa podjechałem do zakładu współpracującego z ELPIGAZ, a tam od razu mieli cały zestaw do pierburga(mój gaźnik), założyli,pouszczelniali wsio i śmigam tak juz piąty miesiąc
pozdro



Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » ndz sty 30, 2005 23:31

gazownicy sa wpozo to moj 2 car ktury gazowali pierwszy byl na gazniku krecil bosko ale to nie znaczy ze nie popelnili bledu :crazy:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » pn sty 31, 2005 20:16

To prawdopodobnie z mało gazu dostaje(lub za dużo lewego powietrza ciągnie), postaraj się to zrobić bo przy zbytnio ubogiej mieszance może zawór któryś podpalic,a wtedy nie zaoszczędzisz na LPG tylko dokładać będziesz.



Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » wt lut 01, 2005 01:55

:otepienie: a mozliwe jest zeby to byla wina swiec :otepienie: mam NGK 3 elektrodowe gazownik od razu powiedzial zebym je wymienil ale dla mnie to nie ma sensu :crazy: :grrr:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

modny

Post autor: modny » wt lut 01, 2005 09:56

zeld pisze::otepienie: a mozliwe jest zeby to byla wina swiec :otepienie: mam NGK 3 elektrodowe gazownik od razu powiedzial zebym je wymienil ale dla mnie to nie ma sensu :crazy: :grrr:
Wadliwe dzialanie swec z reguly objawia sie strzelaniew w kolektor ssacy a ngk 3 elektrodowe no niezbyt dobry pomysl do gazu.
A ile przebiegu maja te swiece?

Odnosnie braku mocy to ewidentnie jest zle wyregulowana instalka.
Czy instalke masz z elektronika (czyli czy masz silniczek krokowy dawkujacy gaz)?



79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » wt lut 01, 2005 11:55

Ja śmigam na iskrach do gazu(26 zł w selgrosie komplet), po 10 tys. kilometrów przebiegu wywalam je i kupuje drugie, jak do tej pory nie zawiodłem sie na iskkrze(tymbardziej ze kasy nie ma)-zawsze mozesz na podmiane pożyczyć od kogoś świece i sprawdzić jak golf będzie śmigał
Ale według mnie a 90% to nie świece skoro na benzynce jest ok.
Jak masz instalke z elektryką to może ustawili ci mieszanke na bardzo oszczędną.
Spróbój w połowie zakryć dolot powietrza do silnika(plastikowa rura idąca do gaźnika,wtrysku)wsadź kawałek gąbki i zobacz jak będzie na LPG chodził, jeśli zyska na mocy to ciągnie lewe powietrze jak nic
Pozdro



borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Post autor: borbet » wt lut 01, 2005 17:09

modny pisze:
zeld pisze::otepienie: a mozliwe jest zeby to byla wina swiec :otepienie: mam NGK 3 elektrodowe gazownik od razu powiedzial zebym je wymienil ale dla mnie to nie ma sensu :crazy: :grrr:
Wadliwe dzialanie swec z reguly objawia sie strzelaniew w kolektor ssacy a ngk 3 elektrodowe no niezbyt dobry pomysl do gazu.
A ile przebiegu maja te swiece?

Odnosnie braku mocy to ewidentnie jest zle wyregulowana instalka.
Czy instalke masz z elektronika (czyli czy masz silniczek krokowy dawkujacy gaz)?
Ja w MKIII śmigam na NGK Vline 3 elektrodowych i nie ma strzałów. Miałem problemy z obrotami i mocą ale wią były kable.

PZDR


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » wt lut 01, 2005 17:33

a mnie skacze jak zaba na na 1 i 2 na wolnych obotach, a na luzie obroty spadaja co 3 sek. z 800 na 400, na bezynce tego nie ....



borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Post autor: borbet » wt lut 01, 2005 18:45

Forester pisze:a mnie skacze jak zaba na na 1 i 2 na wolnych obotach, a na luzie obroty spadaja co 3 sek. z 800 na 400, na bezynce tego nie ....
Współczuję.


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 430 gości