wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
witam bardzo pomocnych użytkowników forum. informuje iż dzięki nieocenionej pomocy kolegi grg474 kupiłem zgodnie z jego redą komfort z końcowym oznaczeniem N, wystarczyło go tylko wpiąć zamiast starego i pilot bez problemu się zaprogramował. oczywiście samochód nie sygnalizuje otwarcia i zamknięcia kierunkowskazami, za co przypuszczam odpowiada trzecia kostka, nie jest to jednak dla mnie żadna ujma wielkie dzięki. pozdrawiam
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
gdybyś chciał tego typu bajery to wspomożemy schematamikarbit201 pisze:oczywiście samochód nie sygnalizuje otwarcia i zamknięcia kierunkowskazami
- Szamper
- OEM+
- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: 7R Variant, 4R32
- Kontakt:
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
Przylacze sie do pytania
Golf IV Kombi 2000r
Rownież mam modul komfortu o numerze 1C0 962 258J, po przeczytaniu tematu wiem ze aby miec sterowanie z ori pilota musze zakupic modul z koncowka P lub N.
Teraz pytanie, bo na allegro jest ich duzo, a wiem ze roznia sie wersjami nadwozia(3D, 5D, Kombi) a jak wiadomo kombi ma inne sterowanie zamkiem bagaznika. Moge zakupic obojetnie jaki modul z numerem 1C0 962 258P lub N? i potem przeprogramowac pod siebie, czy musze szukać jedynie wersji kombi?
Golf IV Kombi 2000r
Rownież mam modul komfortu o numerze 1C0 962 258J, po przeczytaniu tematu wiem ze aby miec sterowanie z ori pilota musze zakupic modul z koncowka P lub N.
Teraz pytanie, bo na allegro jest ich duzo, a wiem ze roznia sie wersjami nadwozia(3D, 5D, Kombi) a jak wiadomo kombi ma inne sterowanie zamkiem bagaznika. Moge zakupic obojetnie jaki modul z numerem 1C0 962 258P lub N? i potem przeprogramowac pod siebie, czy musze szukać jedynie wersji kombi?
Bardzo bym prosilQto pisze:gdybyś chciał tego typu bajery to wspomożemy schematami
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
ale to najpierw musisz podać jaki masz moduł...no i mejla dać - może być na PWSzamper pisze: Qto napisał(a):gdybyś chciał tego typu bajery to wspomożemy schematami
Bardzo bym prosil
- Szamper
- OEM+
- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: 7R Variant, 4R32
- Kontakt:
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
Mam taki 1C0 962 258J ale wymienie go wg porady z tego watku na 1C0 962 258P lub 1C0 962 258N, wiec do tego bym prosil schemacik, mail leci na PWQto pisze:ale to najpierw musisz podać jaki masz moduł...no i mejla dać - może być na PW
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
witam ponownie. pisałem dzisiaj w innym temacie na forum na temat montażu el. szyb i lusterek lecz przyszedł mi do głowy inny pomysł który chyba bardziej pasuje do tego tematu. grg474 napisał że do modułu który teraz posiadam, czyli 1CO962258N moge dołożyć elektryczne lusterka. proszę o potwierdzenie tej informacji. nie jestem pewien czy poradze sobie z właściwym montażem lusterek i szyb, tym bardziej z dopasowaniem modułu komfortu . gdybym podłączył lusterka do mojego modułu, szyby podpiął bym bez modułów osobną instalacją. pozdrawiam i proszę o odpowiedź
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
karbit201, lusterka można dać bez modułu nawet komfort ale.. włącznik analogowy trzeba zastosować do lusterek.
jestem w trakcie rozmów z gościem i być może dałoby się załatwić komfort + scyzoryk z pilotem, + wiązkę centralną komfortu + wiązki z drzwi + silniczki szyb. Wtedy tylko rozebrać boczki szyb, zmienić wiązki + dać silniczki szyb, dać inne boczki drzwi i wsadzić wiązkę centralną + komfort
jestem w trakcie rozmów z gościem i być może dałoby się załatwić komfort + scyzoryk z pilotem, + wiązkę centralną komfortu + wiązki z drzwi + silniczki szyb. Wtedy tylko rozebrać boczki szyb, zmienić wiązki + dać silniczki szyb, dać inne boczki drzwi i wsadzić wiązkę centralną + komfort
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
pożyczyłem od kolegi komfort na dwie wtyczki AH z okablowaniem ale on ma znacznie mniej przewodów niż ten który ja mam i nie za bardzo wiem jak go zaadoptować do auta
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
raczej nie ogarne tych szyb przez moduł. zastanawia mnie dlaczego ten mój obecny moduł który obsługuje tylko centralny z pilota ma więcej przewodów niż ten nowy na którym powinno działać wszystko.... to duży problem żeby do tego modułu który mam teraz podłączyć lusterka??
wymiana modułu komfortu, zaprogramowanie oryginalnego pilota
witam. trochę czasu od montażu już minęło ale wynik pozytywny więc może komuś się przyda. sam odpowiem na moje poprzednie pytanie, czemu mniej przewodów wychodzi z modułu o końcowym oznaczeniu AH a ma dużo więcej funkcji?? bo to moduł po CANie i do sterowania szybami centralnym zamkiem i lusterkami potrzebne są tylko 2 kabelki can. reszta dzieje się w drzwiach. ze starego modułu wychodziło bardzo dużo kabli które teraz po prostu są zbędne. wszystko działa bardzo ładnie już ok pół roku.okazało się że nie jest to takie trudne i skomplikowane jak myślałem. pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości