Różnica silniczków krokowych ?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

Różnica silniczków krokowych ?

Post autor: Wujek Piasek » śr gru 07, 2011 18:54

:pub:
mam pytanie, chodzi mi o różnice części produkowanych marek samochodowych... zauważyłem, że monowtryski z np. Golfa II 1.8 i z Volvo 440 są minimum podobne, jak nie takie same. W swoim mkII miałem nawet jedną część, ze szrotu podpisaną "Volvo 440" nie znam dokładnej nazwy, lecz jest to czarna plastikowa część pod brązową wtyczką na foto podglądowym :
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1924745542" onclick="window.open(this.href);return false;

mam też Volvo 440 z siadniętym silniczkiem krokowym... jest problem z dostaniem takiego silniczka, ponieważ jest na 3 piny i tu moje pytanie : czy np. silniczek 3 pinowy z VR6 będzie banglał? lub jakis 3 pinowy z innego auta? budową zewnętrzną są niemal identyczne...

zdjęcie podglądowe silniczka z volvo:
http://img09.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1960814255" onclick="window.open(this.href);return false;

zdjęcie podglądowe silniczka z VR6:
http://img07.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1962712628" onclick="window.open(this.href);return false;

:pub:


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Różnica silniczków krokowych ?

Post autor: jeryk10 » czw gru 08, 2011 21:57

VR6 ma krokowiec na 2 pin jak już to z golfa mk2 1,8 16V PL jest na 3 pin ale weź go dostań


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Posty: 304
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Kontakt:

Różnica silniczków krokowych ?

Post autor: Wujek Piasek » czw gru 08, 2011 23:31

wiem jaki jest... mam VR6 i mam tez na 2 piny
tu jest na 3 piny i napisane VR6 w aukcji ; http://allegro.pl/vr6-silniczek-krokowy ... 44007.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Różnica silniczków krokowych ?

Post autor: jeryk10 » pt gru 09, 2011 10:06

na bank nie jest to od vr6 ale nie istotne ważne zęby tobie pasował


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości