Wymiana ECU golf IV

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » śr gru 07, 2011 16:36

Witam

Planuje założyć fis u mnie w golfie , ale zegary z fidem bez can są bardzo drogie , więc planuje wymienić ECU na z nowszego rocznika co obsługuje can i doprowadzić can do zegarów , czy to możliwe jest ? i w jakich kosztach to można zamknąć , czy może lepiej zakupić zegary 919 z fisem


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: grg474 » śr gru 07, 2011 23:21

po 1 - nie ma pewności że nie masz can - należy to sprawdzić wrzucając na chwile licznik z can :bigok:
po 2 - kup licznik VDO 1J0 920 822 - ciekawe jakiej firmy masz licznik teraz w aucie


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » czw gru 08, 2011 16:26

mam golfa z marca 98 r , wiec wątpię żebym miał can , ale gdzieś się spotkałem z takim postem , ze mk4 diesle wszystkie obsługują can , i nie miałbym skąd wziąć licznik z can , żeby sprawdzić , a nie chciałbym się pchać w koszty , czy to możliwe jest że mam can ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: grg474 » czw gru 08, 2011 19:37

możliwe jest - może znajdziesz kogos ze swojego terenu celem sprawdzenia


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » czw gru 08, 2011 20:33

Aha , np jak bym miał can, i bym zakupił zegary z 1/2 fis z analogowym sterowaniem poduszek , i to wystarczy jedynie montaż manetki mfa ?? i wszystko będzie wyświetlane ( średnie spalanie , chwilowe itp ) po przez can czy trzeba ciągnąc kablami z Ecu ? zdecydowałem się kupić zegary z anglika 920 do eksperymentu takie zegary myślę że w 100 zł zamknę , a jak będę miał pewność ze mam can to kupie 1/2 fis z analogową poduszką ,, lub pełny fis , czy są takie zegary ?? żeby miały pełny fis i sterowanie analogowe poduszkami ?? jak są to bym prosił numer takich zegarów


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: grg474 » czw gru 08, 2011 20:56

krissMK4 pisze:wszystko będzie wyświetlane ( średnie spalanie , chwilowe itp )
nom wszystko - jak będzies zmiał CAN to tylko manetka + czujnik temp zewnętrznej jak nie masz climatronika
krissMK4 pisze:lub pełny fis , czy są takie zegary ?? żeby miały pełny fis i sterowanie analogowe poduszkami ?
są 1J0 920 842


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » czw gru 08, 2011 21:17

dziękuje bardzo grg474, a czy te na próbę zegary trzeba adaptować ? , i jak obrotomierz będzie hulał to jest can , tak ? , i czy to niema znaczenia że ja mam na zegarach 220 ,a na tych jest 260 ? będzie poprawnie wskazywał ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: grg474 » czw gru 08, 2011 21:21

krissMK4 pisze: a czy te na próbę zegary trzeba adaptować ?
włącz stacyjkę ,odpal auto - na włączonej stacyjce wyjmij swój licznik a wsadź ten - jak obrotomierz zacznie działać to możesz kupować taki jak ci potrzebny
krissMK4 pisze:i czy to niema znaczenia że ja mam na zegarach 220 ,a na tych jest 260 ?
nie ma znaczenia (znaczenie ma kodowanie pod skrzynię biegów - bo może zawyżać lub zaniżać ze względu na złe kodowanie a nie na to że masz do 220)

\\jak obrotek hula - to szukaj VDO z końcówką 822 lub 842


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » czw gru 08, 2011 21:28

ok , a może ktoś tu ma na zbyciu , jak najtańszy licznik 920 te testu , chętnie bym zakupił , i mam ostatnie pytanie , czy manetki , od kierunkowskazów i wycieraczek są całością , czy czy to są dwie osobne , bo mam tempomat a na all widzę same podwójne i właśnie bez tempomatu


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Wymiana ECU golf IV

Post autor: iigAlisArr » czw gru 08, 2011 21:49

krissMK4 Skąd jesteś ? Manetki są rozdzielne, możesz dowolną konfigurację sobie złożyć. Te pod kompa da się bardzo tanio trafić jak poszukasz.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » czw gru 08, 2011 21:55

Lipsko woj mazowieckie


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » czw gru 08, 2011 22:44

i mam pytanie co do Fisa , czy jak bym zrobił tak jak tu piszemy , to czy on będzie tak wyświetlany ?? http://www.diagi.pl/zegary_vwgolf4_stan ... uzyfis.jpg , chciałbym zeby tak było , bo spotkałem sie z inaczej wyświetlanym fisem który mniej mi odpowiada http://img120.imageshack.us/img120/9379/dsc01159wd5.jpg i czy będą obrazki na fisie ,typu rezerwa :)


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Wymiana ECU golf IV

Post autor: iigAlisArr » pt gru 09, 2011 00:16

Jeśli się nie mylę to:
- pierwsze foto: licznik z CAN immo3 - nowszy i ma lepiej rozwiązane wyświetlanie, spalanie na postoju w l/h, RKM itp.,
- drugie: bez CAN immo2 - starszy, spalanie tylko w l/km, inaczej rozwiązane "ikonki" itp.
Obrazki będę na pewno, bo wszystkie kontrolki, które są na miejscu FIS wyświetlają się na nim - bo przecież ich tak jakby nie ma. Informacje na samej górze (muzyka/nawigacja) są wyświetlane tylko jak masz "podłączone" radio do licznika (kable + kodowanie, ale o tym więcej nie wiem - raczej trudne - chętnie się dowiem jak ktoś dokładnie objaśni).


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » pt gru 09, 2011 08:13

a miał by ktoś moze foto jak wygląda fis , na can immo 2 ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości