regulator termiczny 18.16v PL

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adam GTI1.8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob maja 30, 2009 12:18
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulator termiczny 18.16v PL

Post autor: adam GTI1.8 » czw gru 08, 2011 14:12

witam mam pytanie. do czego służy regulator termiczny ?? bo widze ze go nie mam a wyjscie w rozdzielaczu jest zaslepione



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

regulator termiczny 18.16v PL

Post autor: stonefree » czw gru 08, 2011 19:19

Chodzi ci o wyłącznik termiczno-czasowy ten sterujący wtryskiwaczem rozruchowym?



adam GTI1.8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob maja 30, 2009 12:18
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulator termiczny 18.16v PL

Post autor: adam GTI1.8 » sob gru 10, 2011 17:48

nie :D chodzi mi o regulator termiczny tam sa podpięte dwa przewody paliwowe. ale z tego co sie doczytałem to on zwiększa ciśnienie przy rozruchu silnika.



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

regulator termiczny 18.16v PL

Post autor: Lucki » ndz gru 11, 2011 01:32

adam GTI1.8, kolega wcześniej Ci odpowiedział na Twoje pytanie.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Jarekxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw gru 04, 2008 17:02
Lokalizacja: Olkusz

regulator termiczny 18.16v PL

Post autor: Jarekxxx » ndz gru 18, 2011 12:22

adam GTI1.8 Urządzenie to nazywa się : Regulator ciśnienia paliwa-rozruch zimnego silnika. Regulator ciśnienia paliwa przy rozruchu zimnego silnika zwiększa ciśnienie paliwa, co powoduje zmniejszenie stosunku powietrza/paliwa w czasie rozruchu zimnego silnika. Regulator ciśnienia składa się z elektrycznie ogrzewanej taśmy bimetalicznej, która zamyka zawór. 12 V opór 16-26 omów



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 89 gości