Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.
Jaki to silnik przeczytane z nalepki w bagazniku. Napewno jest to 1.9 a czy D czy SDI to juz Wy mi powiedzcie. Wiec czy w tym silniku jest sprzeglo na linke czy hydrauliczne? A i ten zaworek n73 o ktorym piszecie wyzej to cos powaznego czy jakies male cos ktore nie kosztuje wiele i mozna samemu wymienic?:P Zdjecie moze uda mi sie na weekendzie bo rozumiem ze po tym poznacie co to za pompa?
A i jeszcze mnie taka mysl naszla... jak by to byl EGR to by przerywalo i wolno sie zbieralo tak jak opisywalam wyzej? EGR to chyba najprostrze od czego mozna zaczac.
A i jeszcze mnie taka mysl naszla... jak by to byl EGR to by przerywalo i wolno sie zbieralo tak jak opisywalam wyzej? EGR to chyba najprostrze od czego mozna zaczac.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.
Moim zdaniem poszukaj kogoś ogarniętego z swojej grupy regionalnej, Kobiecie na pewno ktoś z chęcią pomoże
- Mk3GeorgeMk3
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 20:14
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.
Zaworek n73 steruje sztangą turbiny więc w Twoim wypadku to całkowicie odpada .Monika91 pisze:Jaki to silnik przeczytane z nalepki w bagazniku. Napewno jest to 1.9 a czy D czy SDI to juz Wy mi powiedzcie. Wiec czy w tym silniku jest sprzeglo na linke czy hydrauliczne? A i ten zaworek n73 o ktorym piszecie wyzej to cos powaznego czy jakies male cos ktore nie kosztuje wiele i mozna samemu wymienic?:P Zdjecie moze uda mi sie na weekendzie bo rozumiem ze po tym poznacie co to za pompa?
A i jeszcze mnie taka mysl naszla... jak by to byl EGR to by przerywalo i wolno sie zbieralo tak jak opisywalam wyzej? EGR to chyba najprostrze od czego mozna zaczac.
Co do sterowania sprzęgła : Jeśli masz taki wysprzeglik jak na zdjęciu niżej to jest to sterowanie hydrauliczne .
Powinien się on znajdować na "górze" skrzyni biegów.
Sposób na sprawdzenie zaworu EGR to wyciągniecie wężyka podciśnienia.
Sprzedam części silnikowe do 1,9TDI 115KM AJM - tłoki , korby, blok, głowice itp..
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.
Mk3GeorgeMk3 pisze:Zaworek n73 steruje sztangą turbiny więc w Twoim wypadku to całkowicie odpada
jesli juz to n75
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Mk3GeorgeMk3
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 20:14
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.
Bardzo możliwe.t0mal pisze:Mk3GeorgeMk3, sprzęgło jest na linkę.
Nie miałem do czynienia jeszcze z takimi sztukami
Sprzedam części silnikowe do 1,9TDI 115KM AJM - tłoki , korby, blok, głowice itp..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości