Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Monika91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 29, 2011 16:16

Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.

Post autor: Monika91 » pn gru 05, 2011 21:00

Jaki to silnik przeczytane z nalepki w bagazniku. Napewno jest to 1.9 a czy D czy SDI to juz Wy mi powiedzcie. Wiec czy w tym silniku jest sprzeglo na linke czy hydrauliczne? A i ten zaworek n73 o ktorym piszecie wyzej to cos powaznego czy jakies male cos ktore nie kosztuje wiele i mozna samemu wymienic?:P Zdjecie moze uda mi sie na weekendzie bo rozumiem ze po tym poznacie co to za pompa?

A i jeszcze mnie taka mysl naszla... jak by to byl EGR to by przerywalo i wolno sie zbieralo tak jak opisywalam wyzej? EGR to chyba najprostrze od czego mozna zaczac.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.

Post autor: twromek » pn gru 05, 2011 21:30

Moim zdaniem poszukaj kogoś ogarniętego z swojej grupy regionalnej, Kobiecie na pewno ktoś z chęcią pomoże :)



Awatar użytkownika
Mk3GeorgeMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt cze 21, 2011 20:14
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.

Post autor: Mk3GeorgeMk3 » pn gru 05, 2011 22:06

Monika91 pisze:Jaki to silnik przeczytane z nalepki w bagazniku. Napewno jest to 1.9 a czy D czy SDI to juz Wy mi powiedzcie. Wiec czy w tym silniku jest sprzeglo na linke czy hydrauliczne? A i ten zaworek n73 o ktorym piszecie wyzej to cos powaznego czy jakies male cos ktore nie kosztuje wiele i mozna samemu wymienic?:P Zdjecie moze uda mi sie na weekendzie bo rozumiem ze po tym poznacie co to za pompa?

A i jeszcze mnie taka mysl naszla... jak by to byl EGR to by przerywalo i wolno sie zbieralo tak jak opisywalam wyzej? EGR to chyba najprostrze od czego mozna zaczac.
Zaworek n73 steruje sztangą turbiny więc w Twoim wypadku to całkowicie odpada .

Co do sterowania sprzęgła : Jeśli masz taki wysprzeglik jak na zdjęciu niżej to jest to sterowanie hydrauliczne .
Powinien się on znajdować na "górze" skrzyni biegów.
Obrazek

Sposób na sprawdzenie zaworu EGR to wyciągniecie wężyka podciśnienia.


Sprzedam części silnikowe do 1,9TDI 115KM AJM - tłoki , korby, blok, głowice itp..

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.

Post autor: Adamm » pn gru 05, 2011 23:27

Mk3GeorgeMk3 pisze:Zaworek n73 steruje sztangą turbiny więc w Twoim wypadku to całkowicie odpada

jesli juz to n75 :jezor:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.

Post autor: t0mal » wt gru 06, 2011 00:24

Mk3GeorgeMk3, sprzęgło jest na linkę.



Awatar użytkownika
Mk3GeorgeMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt cze 21, 2011 20:14
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.

Post autor: Mk3GeorgeMk3 » wt gru 06, 2011 21:11

t0mal pisze:Mk3GeorgeMk3, sprzęgło jest na linkę.
Bardzo możliwe.
Nie miałem do czynienia jeszcze z takimi sztukami :)


Sprzedam części silnikowe do 1,9TDI 115KM AJM - tłoki , korby, blok, głowice itp..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości