Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Odgrzewamy kotlecika Czy są jakieś nowe informacje w sprawie chłodnic oleju do naszych eRek? Montował ktoś? Jarku może ty zakładasz?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Nie założysz bez dużego ryzyka utraty oleju. Praktycznie większość tunerów odmawia montażu w silniku CDLF.MatthewG pisze:Odgrzewamy kotlecika Czy są jakieś nowe informacje w sprawie chłodnic oleju do naszych eRek? Montował ktoś? Jarku może ty zakładasz?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Wrr Utraty w jakim sensie? Nieszczelności układu?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Tak. Nieszczelności.MatthewG pisze:Wrr Utraty w jakim sensie? Nieszczelności układu?
U mnie zestaw mocniejszego coolera + izolacja na DP się sprawdza aż za dobrze Teraz normalna jazda to 85 do 87 stopni na oliwie. Jak będzie mróz to chyba się nie wbiję na +80
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
W takim razie będę miał o czym myśleć w zimowe wieczory
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Nie,nie zakładam,ale z tego co wiem (a wiem z wiarygodnego żródła,od kogoś,kto to przerabiał),że jak ta chłodnica nawali,to silnik płynie z falami Dunaju...A były takie przypadki i producent tych chłodnic się wypiął,a tuner musiał z własnej kieszeni wykładać na nowy silnik,o kosztach robocizny już nie wspomnęMatthewG pisze: Czy są jakieś nowe informacje w sprawie chłodnic oleju do naszych eRek? Montował ktoś? Jarku może ty zakładasz?
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
jak by ktos chciał kupić cooler THSa, to wiem gdzie mozna kupić w warszawie w granicach 2 000,-. Cooler jest nowy ale bez rurek, z tego co wiem to rurki do eRki bedzą robine w styczniu wiec bedzie mozna kupić gotowy setup. Jak by był ktoś zainteresowany proszę na PW
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Sam go nie zakładasz?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
raczej tak ale dopiero na wiosnę jak będę robił wydech, chciałem teraz zrobić wydech bo słyszałem ze maja podrożeć, ale niestety już nie mam katalizatorów w MG
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Jak rozmawiałem ostatnio z Michałem to właśnie mówił, że katalizatory podrożeją od nowego roku, ale chyba nie wspominał czemu.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
A ja nawet poznaję wnętrze miejsca składowania coolera. Mnie Martin na THSa prawie namówił, skończyło się na tym od S3
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
zastanów się ponownie nad eurojetem;LEWART pisze:raczej tak ale dopiero na wiosnę jak będę robił wydech
ja osobiście żałuję, że mam ths-a
owszem, poprawił w stosunku do fmic'a z S3.
ale obserwowałem kreski temperatury na hamowni i różnica nie była duża - wg wielu ludzi eurojet radzi sobie lepiej. ja po prostu dałem się złapać na ich reklamę na stronie, jaki to zimny fmic jest. tymczasem kreski w realu nie są już takie wspaniałe i temperatura na górze rośnie jak cholera. na pewno bardziej, aniżeli obiecują to ich wykresiki.
chwilowo eurojeta nie ma na rynku (kłopoty z produkcją?), ale mimo to uważam, że kupno podobnie kosztującego ths-a przy jego gorszych jednak parametrach pracy może być potem przyczyną podobnej frustracji, jaką przeżywam teraz ja.
Metaliczny katalizator = dużo platyny. A cena platyny stoi coraz lepiej, cena euro też nie sprzyja obniżkom.MatthewG pisze:katalizatory podrożeją od nowego roku, ale chyba nie wspominał czemu.
ergo...
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
dlaczego padł wybór na cooler od S3 a nie na THSa????
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Bo Geno kupił używany ode mnie, po bardzo okazyjnej cenieLEWART pisze:dlaczego padł wybór na cooler od S3 a nie na THSa????
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości