Toledo 94r 2E kopci na bialo po zagrzaniu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

atari
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sie 18, 2010 22:09

Toledo 94r 2E kopci na bialo po zagrzaniu

Post autor: atari » ndz gru 04, 2011 00:32

Witam ma problem kopceniem. Dopiero go kupilem wiec nie wiem jak tam z braniem plynu i oleju narazie przejechalem 2500km plynu w sumie nie ubylo. Oleju troszke. Z tego co wlasciciel mowil to oleju dolewal okolo litr od wymiany do wymiany. Ale jest wyciek z pod miski i pokrywy wiec napiewno tam duza czesc wyplywa. Głowica byla robiona jakies poltora roku temu bo bral plyn. Musze sie jeszcze dowiedziec czy uszczelniacze wymienial. Swiece sa biale(LPG) wiec nie jestem pewny czy to olej. Jak jest zimny to nawet nie kopci. Dopiero jak sie rozgrzeje. Zaslepilem odme na probe i dalej to samo. Co moze byc jeszcze tego przyczyna. Spaliny w sumie dosc mocno smierdza tylko nie wiem czym. Chyba olejem ale to ktoras swieca powinna byc np okopcona. Samochod dobrze jedzie ma dobra moc, dobrze odpala itp. Ma ktos jakies pomyslu jak napierzyc zrodlo tego kopcenia?



makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Toledo 94r 2E kopci na bialo po zagrzaniu

Post autor: makx » ndz gru 04, 2011 11:03

Chyba ten post powinien trafić do forum Seata kolego


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

atari
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sie 18, 2010 22:09

Toledo 94r 2E kopci na bialo po zagrzaniu

Post autor: atari » ndz gru 04, 2011 12:13

a co to za roznica? Silnik ten sam jak w golfie wiec co za problem.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Toledo 94r 2E kopci na bialo po zagrzaniu

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 04, 2011 12:50

atari, po prostu najpierw poproś kogoś doświadczonego o pomoc w ocenie auta. Z czego ten dym się bierze można do pewnego stopnia ocenić po kolorze i zapachu. Biały kolor spalin może być normą przy niskich temperaturach. Potrzebne są obserwacje czego ubywa - płynu czy oleju. Na razie nie masz wielkich szans na konkretną odpowiedź bo wróżbitów na forum brak.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości