Golf IV Diesel - silniki na pompie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV Diesel - silniki na pompie
Witam !
Mam pytanie o system zasilania paliwem Golfa IV z silnikiem diesla (roczniki 2000 - 2003)
Które wersje silnikowe (mile widziane symbole silnika )sa na pompie wtryskowej a które na pompowtryskach ? i w jakich latach były produkowane.
( bardziej jestem zainteresowany info o pompach)
Byc moze ktos ma dostep do pewnych materiałów które to wyjasniają bo niestety nie ma tej informacji na stronie VWGOLF a naprawde szkoda
(moze przeczyta to ktos i bedzie mogł nanieść odpowiednie poprawki.
Podejrzewam ze takie pytanie nie pojawia sie po raz pierwszy ale przekopac nasze forum pod tym katem nie sposób. Poza tym wdzieczny bede za linki do stronek (o ile takie istnieja ) gdzie bedzie to wyjasnione.
jakiegi typu pompy siedziały w tych silnikach( mile widziane symbole pomp) czy technicznie były to te same rozwiazania czy rózniły sie w jakis znaczny sposób miedzy soba.
I jeszcze pytanie o Silnik SDI w GOLF IV.
czy była tam jedna wersja mocowa czy wiecej ?
bo wg forumowych danych(http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;)to : AGP, AQM a wiec czym one sie roznia ?
Pytam bo np. na allegro widze GOLFA IV SDI w 3 wersjach mocy:
68 KM - ta jest podawana wszedzie
71 KM np: http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-s ... 63902.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-d ... 37553.html" onclick="window.open(this.href);return false;
75 KM - np: http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-d ... 37553.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A moze ktos jest w stanie polecic jakąś ksiązke opisujacą silniki diesla gdzie silniki z Golfa IV sa opisane.
pozdrawiam
Mam pytanie o system zasilania paliwem Golfa IV z silnikiem diesla (roczniki 2000 - 2003)
Które wersje silnikowe (mile widziane symbole silnika )sa na pompie wtryskowej a które na pompowtryskach ? i w jakich latach były produkowane.
( bardziej jestem zainteresowany info o pompach)
Byc moze ktos ma dostep do pewnych materiałów które to wyjasniają bo niestety nie ma tej informacji na stronie VWGOLF a naprawde szkoda
(moze przeczyta to ktos i bedzie mogł nanieść odpowiednie poprawki.
Podejrzewam ze takie pytanie nie pojawia sie po raz pierwszy ale przekopac nasze forum pod tym katem nie sposób. Poza tym wdzieczny bede za linki do stronek (o ile takie istnieja ) gdzie bedzie to wyjasnione.
jakiegi typu pompy siedziały w tych silnikach( mile widziane symbole pomp) czy technicznie były to te same rozwiazania czy rózniły sie w jakis znaczny sposób miedzy soba.
I jeszcze pytanie o Silnik SDI w GOLF IV.
czy była tam jedna wersja mocowa czy wiecej ?
bo wg forumowych danych(http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;)to : AGP, AQM a wiec czym one sie roznia ?
Pytam bo np. na allegro widze GOLFA IV SDI w 3 wersjach mocy:
68 KM - ta jest podawana wszedzie
71 KM np: http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-s ... 63902.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-d ... 37553.html" onclick="window.open(this.href);return false;
75 KM - np: http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-d ... 37553.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A moze ktos jest w stanie polecic jakąś ksiązke opisujacą silniki diesla gdzie silniki z Golfa IV sa opisane.
pozdrawiam
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Golf IV Diesel - silniki na pompie
68KM (AGP, AQM), 90KM (AGR, ALH) i 110KM (AHF, ASV)maciekswd pisze:Które wersje silnikowe (mile widziane symbole silnika )sa na pompie wtryskowej
To są te same silnlki AGP był montowany bodajże do listopada 98 r. a potem ten sam silnik miał zmienione oznaczenie na AQM i spełniał normę EURO 3.maciekswd pisze:AGP, AQM a wiec czym one sie roznia ?
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
Golf IV Diesel - silniki na pompie
Hej Fahoo !
Zbieram takie info bo chce kupic Golfa IV.
Ale absolutnie odpadaja pompowtryski.
Napisałem tez prosbe o jakies materiały gdzie mozna o tym poczytac i zebrane jest to w sposób kompleksowy.
Wiem ze kraza jakies manuale serwisowe wiec chyba zrodlo ostateczne i niepodwazalne ale jak na razie poszukuje ich bezskutecznie.
Poza tym taka wiedza moze pomoc jak juz cos zakupie i trzeba bedzie podłubac przy autku, a wiem ze bedzie...
A sam przyznasz ze sporo satysfakcji daje sam fakt wiedzy o tym czym sie jezdzi, jak to działa, jak pełni funkcje w układzie .... i jak to naprawic..
Co do pomp wtryskowych to chciałbym sie dowiedziec o rozwiazania konstrukcyjne tych pomp w silnikach w nie wyposażonych b jak sam pewnie wiesz czasami konkretne rozwiazania determinuja trwałosc urzadzenia a w przypadku samochodów 9-11 lat trzeba ta trwałosc brac pod uwage...
Wiedza to potega
Pozdr.
Ps Moze ktos z forumowiczów ma jeszcze jakies info do dodania/uzupełnienia w temacie ?
Zapraszam
Zbieram takie info bo chce kupic Golfa IV.
Ale absolutnie odpadaja pompowtryski.
Napisałem tez prosbe o jakies materiały gdzie mozna o tym poczytac i zebrane jest to w sposób kompleksowy.
Wiem ze kraza jakies manuale serwisowe wiec chyba zrodlo ostateczne i niepodwazalne ale jak na razie poszukuje ich bezskutecznie.
Poza tym taka wiedza moze pomoc jak juz cos zakupie i trzeba bedzie podłubac przy autku, a wiem ze bedzie...
A sam przyznasz ze sporo satysfakcji daje sam fakt wiedzy o tym czym sie jezdzi, jak to działa, jak pełni funkcje w układzie .... i jak to naprawic..
Co do pomp wtryskowych to chciałbym sie dowiedziec o rozwiazania konstrukcyjne tych pomp w silnikach w nie wyposażonych b jak sam pewnie wiesz czasami konkretne rozwiazania determinuja trwałosc urzadzenia a w przypadku samochodów 9-11 lat trzeba ta trwałosc brac pod uwage...
Wiedza to potega
Pozdr.
Ps Moze ktos z forumowiczów ma jeszcze jakies info do dodania/uzupełnienia w temacie ?
Zapraszam
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Golf IV Diesel - silniki na pompie
Jeśli chcesz to mogę Tobie podesłać co nie co o silnikach na pompie, ale to jest w formacie pdf , jak by co to daj adres email na PW.maciekswd pisze:Ps Moze ktos z forumowiczów ma jeszcze jakies info do dodania/uzupełnienia w temacie ?
Zapraszam
Golf IV Diesel - silniki na pompie
HEJ italiano_83 !
Chetnie i kazde materiały moga byle nie po chinsku i w arabskich robaczkach
Przydadza sie na pewno jak nie mi to kolegom !
moj mail:
maciekswd@gmail.com
Z gory dzieki !!!
Ps Moze ktos z forumowiczów ma jeszcze jakies info do dodania/uzupełnienia w temacie ?
Zapraszam
Chetnie i kazde materiały moga byle nie po chinsku i w arabskich robaczkach
Przydadza sie na pewno jak nie mi to kolegom !
moj mail:
maciekswd@gmail.com
Z gory dzieki !!!
Ps Moze ktos z forumowiczów ma jeszcze jakies info do dodania/uzupełnienia w temacie ?
Zapraszam
Golf IV Diesel - silniki na pompie
Też mnie to zastanawia. Jeśli drugi raz miałbym kupować czwórke, to na pompkach (wg mnie przyjemniejszy dla ucha) i tylko 6-cio biegowy. Jeśli 3/4 drzwiowy to minimum AJM (115?), jeśli kombi to tylko ASZ(130) bo chyba nie było tam większego (na allegro nie widziałem)Fahoo pisze:maciekswd, a czemu nie pompki?
Golf IV Diesel - silniki na pompie
ARLe też byłyryszkens pisze:jeśli kombi to tylko ASZ(130) bo chyba nie było tam większego (na allegro nie widziałem)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości