brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
Witam.
Golf III 1.9 TD 96r
Problem podobny a moze i identyczny:
Nie jest zapowietrzony, pali na "plaka".
Pompa pompuje paliwo, ladnie ciagnie, ale idzie w powrot, nie daje na wtryski-odkrecona rurka zaraz na wyjsciu z pompy do wtryskow i ani kropli. Sprawdzalem przekaznik 109 (odnowilem luty), wlozylem rowniez nowy (niestety zamiennik, do tego sama kostka mniejsza). Teoretycznie slychac elektrozawor ze "pstryka" ale po sprawdzeniu miernikiem pradu na przewodzie (czarno-bialym) do pompy (elektrozaworu) przy wlaczonym zaplonie nie pokazuje nawet 1V :/ zero napiecia.
Po podaniu pradu z aku "pstryka" ale przeciez komputer sterujacy nadal moze nie miec lub nie podawac sygnalu (bo z niego zdaje sie idzie kabel plusowy do pompy). Druga sprawa ze pompa ma jeszcze zawor cisnieniowy i czy on otwiera (pewnie w tej sytuacji nie). Koncza sie pomysly i szukam pomocy u Was Panowie.
Golf III 1.9 TD 96r
Problem podobny a moze i identyczny:
Nie jest zapowietrzony, pali na "plaka".
Pompa pompuje paliwo, ladnie ciagnie, ale idzie w powrot, nie daje na wtryski-odkrecona rurka zaraz na wyjsciu z pompy do wtryskow i ani kropli. Sprawdzalem przekaznik 109 (odnowilem luty), wlozylem rowniez nowy (niestety zamiennik, do tego sama kostka mniejsza). Teoretycznie slychac elektrozawor ze "pstryka" ale po sprawdzeniu miernikiem pradu na przewodzie (czarno-bialym) do pompy (elektrozaworu) przy wlaczonym zaplonie nie pokazuje nawet 1V :/ zero napiecia.
Po podaniu pradu z aku "pstryka" ale przeciez komputer sterujacy nadal moze nie miec lub nie podawac sygnalu (bo z niego zdaje sie idzie kabel plusowy do pompy). Druga sprawa ze pompa ma jeszcze zawor cisnieniowy i czy on otwiera (pewnie w tej sytuacji nie). Koncza sie pomysly i szukam pomocy u Was Panowie.
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
Rozrząd sprawdź dla pewności. TD ze sterownikiem pompy może działać z kompletnie padniętą elektroniką, bo sam tak jeździłem. Z rana tylko grubym kablem grzałem świece i następnie elektrozawór na krótko i hula U mnie przetarła się wiązka i palił się bezpiecznik pompy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
byłem u pompiarza i zregeneruje pompe za 500zł.
jak ktos sie zna na pompach to prosze o kontakt.
jak ktos sie zna na pompach to prosze o kontakt.
Re: brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
Czyli juz z tego co napisales nie moze dzialac bez elektroniki .t0mal pisze:Rozrząd sprawdź dla pewności. TD ze sterownikiem pompy może działać z kompletnie padniętą elektroniką, bo sam tak jeździłem. Z rana tylko grubym kablem grzałem świece i następnie elektrozawór na krótko i hula U mnie przetarła się wiązka i palił się bezpiecznik pompy.
Rozrzad na samym poczatku sprawdzilem (idealnie na znakach, sprawdzony 2 razy i co wazne pali na "plaka" silnik pracuje rowno nie "kuleje") bo auto zaczelo na maxa kulec - m.in. padl oring w filtrze paliwa na powrocie, zrobiony dzien posmigal, nagle zgasl i juz nie odpalil.
O ktorym elektrozaworze piszesz? Tym u gory? On w sumie odpowiada bardziej za gaszenie silnika (fakt ze jesli nie otworzy to i nie powinien odpalic, ale jesli go rozebralem to jest w pozycji ciaglego otwarcia i ew. nie zgasze silnika...jest jeszcze na dole zawor cisnieniowy (jak dobrze sie orientuje) rowniez sterowany napieciem i on moze nie podaje na wtryski (?) )
Bezpiecznik pompy?? Mowimy o przekazniku 109? Czy jest przed/za nim jeszcze bezpiecznik?? Cos moze przeoczylem
leszekvento jakos ta regeneracja nie brzmi wiarygodnie, bo za tyle to chodza pompy uzywane, prawdziwa regeneracja jest raczej drozsza i nie jest powiedziane ze to rozwiaze problem a co wogole powiedzial ten Pan? Tylko ze moze zregenerowac czy podal jakies przyczyny?
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
Bezpiecznik jest normalnie w skrzynce.
Na dole pod pompą jest N108 i odpowiada za wyprzedanie wtrysku w funkcji obrotów.
Z elektrozaworu odcinającego wyciągałeś trzpień?
Na dole pod pompą jest N108 i odpowiada za wyprzedanie wtrysku w funkcji obrotów.
Z elektrozaworu odcinającego wyciągałeś trzpień?
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
t0mal, ok dzis sprawdze jeszcze skrzynke A jak mnie poniesie to leca plastiki za siedzenia i patrze na kable, poczawszy od stacyjki.
Tak wyciagalem trzpien, jak napisalem .
Hmm czyli N108 moze nie dopuszczac paliwa do wtryskow.
PS. przepraszam za brak znakow, ale klawiatura nie pozwala- zachcialo sie wieczoram bronka nad klawiatura .
Tak wyciagalem trzpien, jak napisalem .
Hmm czyli N108 moze nie dopuszczac paliwa do wtryskow.
PS. przepraszam za brak znakow, ale klawiatura nie pozwala- zachcialo sie wieczoram bronka nad klawiatura .
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
Nie, nie ma nic do tego.h-rt pisze:Hmm czyli N108 moze nie dopuszczac paliwa do wtryskow.
Jeśli elektrozawór odcinający jest unieszkodliwiony to nie ma bata i musi iść paliwo na wtryski. Pompa padła albo jest zapowietrzona.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
dziekuje za podpowiedzi,
pompiarz sie usmiechnoł i ja wjem ze on wie o co chodzi i cos tam wyreguluje i zgarnie 500 !
mam pytanie ; co dokładnie odpowiada w pompie za podawanie paliwa na wtryski??? mysle ze jest jakas pierdoła !!! i dlatego nie podaje paliwa na wtryski.
pompiarz sie usmiechnoł i ja wjem ze on wie o co chodzi i cos tam wyreguluje i zgarnie 500 !
mam pytanie ; co dokładnie odpowiada w pompie za podawanie paliwa na wtryski??? mysle ze jest jakas pierdoła !!! i dlatego nie podaje paliwa na wtryski.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
czy bez czpienia zaworu 109 moge sprubowac opalic ? nic sie stanie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
czy bez czpienia 109 zaworu moge go odpalić ?? nic sie nie stanie złego?
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
leszekvento, wykrecasz, rozbierasz, wkrecasz bez trzpienia i sprawdzasz czy daje paliwo:)
Jak mozesz sprawdz czy masz prad na przewodzie idacym do pompy na elektrozawor gdy masz kluczyk w pozycji zaplonu i daj info ok
Jak mozesz sprawdz czy masz prad na przewodzie idacym do pompy na elektrozawor gdy masz kluczyk w pozycji zaplonu i daj info ok
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
vw baron wyciagnolem czpien z zaw 109 i paliwo na wtryski nie idzie ! o co chodzi ? bo nie kumam. jesli ktos moze to prosze o pomoc .
brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?
Witam mam podobny problem do kolegi....
Moj silnik mial odchyly...Elektrozawór odpowiadajacy za gaszenie silnika sie przycinał wystarczyło go na krótko cyknąć z + i zawór sie odblokowaywał...
Wczoraj jednak mielismy mały problem zawór nie chciał sie odblokować a wiec na szybko podaliśmy + na stałe zeby wrócic do domu.. Jednak okazało sie w trkcie jazdy ze auto straciło moc....
Nie mam pojecia co jest grane na zawór nie przychodzi zadne napiecie. sprawdzone bezpieczniki przekaźnik itp...
Co moze byc ? wiązka ?
Potrafi ktoś mi powiedziec dokad ten kabelek idzie ?
Posiada ktoś schemat ? bo wszystkie linki jakie znalazłem nie działaja.. ;/
No i czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co sie stało z moca ? czym to moze być spowodowane skoro silnik chodzi pali na dotyk po podaniu + na elektrozawór bezposrednio z aku ?
Moj silnik mial odchyly...Elektrozawór odpowiadajacy za gaszenie silnika sie przycinał wystarczyło go na krótko cyknąć z + i zawór sie odblokowaywał...
Wczoraj jednak mielismy mały problem zawór nie chciał sie odblokować a wiec na szybko podaliśmy + na stałe zeby wrócic do domu.. Jednak okazało sie w trkcie jazdy ze auto straciło moc....
Nie mam pojecia co jest grane na zawór nie przychodzi zadne napiecie. sprawdzone bezpieczniki przekaźnik itp...
Co moze byc ? wiązka ?
Potrafi ktoś mi powiedziec dokad ten kabelek idzie ?
Posiada ktoś schemat ? bo wszystkie linki jakie znalazłem nie działaja.. ;/
No i czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co sie stało z moca ? czym to moze być spowodowane skoro silnik chodzi pali na dotyk po podaniu + na elektrozawór bezposrednio z aku ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 132 gości