spawacz pisze:A co nie ostrzegalem? Mowilem ze jest mocna
Masssakra,żeby na 10'tce tak silnik wykończyć,szacun,totalny szacun.
spawacz,biorąc pod uwagę zasób Twojej wiedzy,to ta pompa musi być chyba najlepszą hybrydą w dziejach motoryzacji.
A teraz poważnie,doładowanie 1.9 bara,w ob ponad 2 bary,to nic dziwnego,że coś tego nie wytrzymało
.
Ale żeby w tak pancernym silniku,jakim jest 1.6,to wręcz niebywałe
.
Od kiedy to paliwo kruszy podpory,lej nawet z cysterny,bez odpowiedniej ilości powietrza,w tym przypadku przesadzonej,nawet Ci przegubu z 1.3 nie skruszy.
Dlatego nikt nie dmucha z dołu jak głupi,choć można,bo grozi to tym,co przypisałeś swojej genialnej pompie.
A skoro gość myślał,że ma seryjnie kuty dół,to dmuchał bez opamiętania.
Tępy naród zakłada 11'tki,12'tki,a tu wystarczy dać spawaczowi pompę i z 10'tki wykrzesze więcej,jak z inni z 11'tki
.
arwam,to już nie fala z transita jest najlepszą opcją w tego typu pompach,teraz już tylko fala z man'a jest tą naj?
Przecież pisałeś,że najlepsze efekty w takich pompach uzyskiwałeś na tłoku i fali z transita
.
To dlaczego teraz nagle polecasz falę z man'a?
Co temat,to inna wspaniała teoria,w każdym jednym temacie polecasz inną falę i na każdej jednej zawsze jest najlepiej
.
Tym razem fala z man'a będzie najlepszym rozwiązaniem,a ta z transita,czyżby się nie sprawdzała
??
Może wrzucisz za moim przykładem fotki fal z man'a i transita,będzie łatwiej wychwycić różnicę.