Witam,
http://vimeo.com/32923550
Zamieszczam film przedstawiający problem przy schodzeniu obrotów. Na filmiku doskonale widać, że obroty schodzą na 800 następnie delikatnie się podnoszą i po chwili znów spadają na 800 i tak już zostają. Nie wiem czym to może być spowodowane?
Dodam, że przepustnica była czyszczona. Na vagu występuje jeden błąd związany z elektryką (00668 - Supply Voltage terminal 30), ale on nie powinien mieć wpływu. Nie wiem może powinienem wymienić uszczelki pod kolektorem ssącym, tylko nie wiem czy mogą one mieć na to wpływ?
Jeżeli chodzi o jazdę to gdy chce przyspieszyć i wciskam mocno pedał gazu to przymuli go troszkę, a później normalnie przyspiesza najwyraźniej jest to odczuwalne na biegu pierwszym przy starcie i na dwójce.
Proszę o pomoc. Z góry dzięki
Silnik AKL - schodzenie obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Silnik AKL - schodzenie obrotów
Ja bym jednak zaczął od sprawdzenia akumulatora i przewodów zasilających centralną elektrykę.To dla porządku. Natomiest uszczelki i uszczeleczki prawdopodobnie dałyby ci bład przekrocznej granicy regulacji lambdy, ze wzgledu na oszukiwanie przepływomierza lewym pwietrzem.Poza tym jeżeli juz się zabrałeś do diagnostyki, to przyjrzyj się pracy sondy lambda i parametrom z czujników i przepływki w czasie jazdy i w czasie tego przytykania.
-
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:15
- Lokalizacja: okolice częstochowy
Silnik AKL - schodzenie obrotów
n atym filmiku średnio widać to schodzenie z obrotów.. co do uszczelek przy dolocie to ja miałem z nimi problem ale jedynie gdy silnik był zimny wtedy łapał lewe powietrze a gdy sie rozgrzał to było ok poza tym jakby łapał lewe powietrze to na kompie cos by ci wykryło ze złą mięszanką palliwa ale skoro nie masz takich błedów to prawdopodobnie usczelki są ok choc na twoim miejscu i tak bym je wymienił dla świetego spokoju koszt ok 15zl a roboty ok 30 min
Silnik AKL - schodzenie obrotów
@stonefree
Aby sprawdzić pracę sondy lambda i przepływomierza na vagu to które grupy muszę zlogować dla tego silnika?
Aby sprawdzić pracę sondy lambda i przepływomierza na vagu to które grupy muszę zlogować dla tego silnika?
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Silnik AKL - schodzenie obrotów
Nie potrafie powiedzieć które to grupy i nie potrzebujesz logować. Po prostu odnajdziesz grupe opisaną jako lambda foctor, albo podobnie i poobserwujesz , czy na biegu jałowym wartości oscylują, i czy na pełnym obciążeniu są maksymalne, a przy hamowaniu silnikiem minimalne.daszma2 pisze:które grupy muszę zlogować
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości