Zmiana 6a na ....

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
popolony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 02:09
Lokalizacja: SZ / OK / SGL
Kontakt:

Zmiana 6a na ....

Post autor: popolony » śr lis 30, 2011 20:41

Witam , mam pytanko w moim audi b3 6A padł silnik , Teraz pytanie jaki silnik podejdzie pod osprzęt 6a ? 9a/ACE/ czy 9A podejdzie tylko po wymianie miski ?
czy komp będzie wszystko widział tak samo ?
Sorki , nie jestem mechanikiem , i tylko szukam jakiegoś silnika do kupna reszta nie bedzie należała do mnie (robota itd..)



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Zmiana 6a na ....

Post autor: bugalon » śr lis 30, 2011 22:13

9A. Oprócz miski i smoka, podstawe filtra oleju bedziesz musial zmienić.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Zmiana 6a na ....

Post autor: hubos21 » śr lis 30, 2011 23:31

po co robić sobie dodatkową robotę? nie lepiej kupić ACE?



Awatar użytkownika
popolony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 02:09
Lokalizacja: SZ / OK / SGL
Kontakt:

Re: Zmiana 6a na ....

Post autor: popolony » czw gru 01, 2011 01:24

hubos21 pisze:po co robić sobie dodatkową robotę? nie lepiej kupić ACE?
ACE będzie pasować plug and play ?



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Zmiana 6a na ....

Post autor: Marszall » czw gru 01, 2011 22:42

Tak, ACE P&P z 2.0 jeszcze to 9A po zmianie misku smoka i podstawy filtra oleju, możesz też zapodać KR lub PL po modach jak w 9A lub też ADL wszystko moze banglać


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Zmiana 6a na ....

Post autor: bugalon » pt gru 02, 2011 00:25

KR/PL może nie dać rady bo mogą miec rózne tłoczenia pod podstawę filtra oleju. Po prostu różne wersje byly.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Zmiana 6a na ....

Post autor: Marszall » pt gru 02, 2011 00:52

no fakt stare KR i PL miały krótką podstawę ale nowszy (bynaj mniej PL) miał długa podstawę jak w 9A. MIałem PL z '93 roku (seat) i miał plastikową odmę i długą podstawę filtra

Wsumie to nie wiadomo czy 6A też ma krutką czy długą bo jest to starsza wersja ACE, ale zawsze zostaje opcja wzięcia podstawy z 1.8 np GX bo w B3 takowe montowali


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości