Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » czw gru 01, 2011 21:50

nie i nie. radzik nie ogarnalby tematu a tu jest wielki szacun w strone seryjnego sprzegla :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » czw gru 01, 2011 21:55

evolution pisze:nie i nie. radzik nie ogarnalby tematu a tu jest wielki szacun w strone seryjnego sprzegla :)
mój brat ma robione przez Radzikowskiego z podwójną sprężyna centralną i na 500nm (niby max 550nm) jeździ bez awaryjnie juz 2 rok a z sharana przy normalne eksploatacji przy 400nm przy 2500rpm u slizgiwało sie az pękł docisk... Bora ASZ



Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Muszka.d » czw gru 01, 2011 21:56

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

Dane z dowodu nie oszukują - samochód waży tak jak książka pisze (paliwo wzięte pod uwagę)



Wrażenia z jazdy nie do opisania ! Wielka suszarka, a wstaje jak seria ARL !

2.0 bary przy niecałych 2000 obrotów !!



Sprzęgło robi wielką robotę aż nie mogę uwierzyć że taki moment tam siedzi :bajer:
Ostatnio zmieniony czw gru 01, 2011 22:04 przez Muszka.d, łącznie zmieniany 1 raz.


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » czw gru 01, 2011 21:58

Widzisz ja mam inne zdanie wlacznie z tym ze za kazdym razem sprzeglo do niego musialo wracac bo nie ogarnialo kuwety przy parametrach zadanych mniejszych od oczekiwanych od sprzegla. co do400 niuta dwumas byl ok???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » czw gru 01, 2011 22:09

kupił samochód jako 4 latka z przebiegiem 100 ts z groszami teraz ma 180ts km z tego 70ts juz wysokim momencie i moca > 200ps i dwumas ten sam jest cichy.... mi Radzikowski do golfa tracze robił , i do paru inych aut znajomych i niemiałem nigdy problemu , po za tym ze na sprzego 3tyg czekaliśmy...



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » czw gru 01, 2011 22:13

Nie pozostaje dodać ze to najlepsze kreski jakie widziałem w 1.9 na dole jest jak na małej suszarce a na górze genialnie.. GRATULACJE !!!



KRISMIKOLOW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pn sty 11, 2010 14:38
Lokalizacja: Mikołów

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: KRISMIKOLOW » czw gru 01, 2011 22:36

krzys-jeruzal pisze:Nie pozostaje dodać ze to najlepsze kreski jakie widziałem w 1.9 na dole jest jak na małej suszarce a na górze genialnie.. GRATULACJE !!!
Zgadzam się. Jestem konkretnie zaskoczony.. :-)



Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Muszka.d » czw gru 01, 2011 22:54

KRISMIKOLOW pisze:
krzys-jeruzal pisze:Nie pozostaje dodać ze to najlepsze kreski jakie widziałem w 1.9 na dole jest jak na małej suszarce a na górze genialnie.. GRATULACJE !!!
Zgadzam się. Jestem konkretnie zaskoczony.. :-)



Ty nie masz nad czym dumać tylko przyjedź w odwiedziny do Wrocka :)

Ja Ci mówiłem już dawno gdzie masz przyjechać :satan:


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

przemeku1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 17:29
Lokalizacja: Wrocław

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: przemeku1 » sob gru 03, 2011 01:31

evolution pisze:Tak glowica po obrobce turbo i wydech 3 cale
koniec modyfikacji
czy to auto muszki? pompki seryjne?


TDI ASV ++++

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » sob gru 03, 2011 11:12

czy to auto muszki? pompki seryjne?
no tak


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz gru 04, 2011 01:29

evolution pisze:Tak glowica po obrobce turbo i wydech 3 cale
koniec modyfikacji
evo a mógłbys zdradzić co dokladnie było robione z tą głowicą?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » ndz gru 04, 2011 01:40

standard
muszka wie co szlifować aby był power-doczytaj w necie
Ostatnio zmieniony ndz gru 04, 2011 11:48 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Muszka.d » ndz gru 04, 2011 03:58

fasd, tak jak Fahoo pisze.

Standard porting, kilka dni zabawy - głaskania przymiarek itd...

No i jak dla mnie się opłacało :) :bigok:


Dymu duuuużo mniej niż na starej głowie no i stadnina się rozmnożyła... do tego kapitalka całego silnika.

Fura miała iść do sprzedania ale postanowiłem sobie że skoro mam 4 buty to ładnie by było z 3jką z przodu ;) :chytry:


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz gru 04, 2011 13:29

muszka.d

powiem tak jeszce nigdzie nie pisałem o tym ale dobra składam od podstaw 2.0tdi BGW mam juz prawie zzrobiony remont teraz bede szukał głowicy pod to i planuje co dalej mozna zrobić z głowicą. do tego jest GTB22 i czeka na założenie do w/w słupka :) dlatego sie pytam czy sie to opłaca :) i co dokładnie robic z nią jak bede miał wszystko na reku :) i jak bede miał gotowy słupek wyjazd z ajm i wjeżdza BGW :)na gtb


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości