przekaźnik nr 1 szaleje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przekaźnik nr 1 szaleje
Witam, mam problem z przekaźnikiem nr 1, Co jakiś czas przekaźnik nr 1 pstyka- załancza i odłancza i tak kilkanaście razy pod rząd, teraz jeżdżę na wyciągniętym przekaźniku i jest bez zmian. Może wie ktoś od czego on jest i co może być przyczyną? silnik 1,3 mh. Pomocy!
przekaźnik nr 1 szaleje
Jest to przekaźnik do podgrzewania kolektora ssącego (jez) pewnie coś przy czujniku jest nie tak kable przełamane czy coś podobnego Ogólnie na ciepłym silniku nie powinien ten przekaźnik być załączony on tylko załacza się na zimnym silniku jak dostanie swoja temperaturę to czujnik go rozłącza Piszesz ze na wyciągniętym bez zmian to pewnie coś innego tyka
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
przekaźnik nr 1 szaleje
Dzięki kolego sprawdzę to, on na zimno od 2 lat kiepsko chodzi, tak jakby sie zalewał, czuć benzyną niewypaloną, jak się rozgrzeje to jest ok, byłem kiedyś u mechanika ale nic to nie zmieniło, a z tym przekaźnikiem to teraz się stało. Być może cały ten układ podgrzewania nie działa. Może wiesz jak się za to zabrać żeby to zagrało?
przekaźnik nr 1 szaleje
To bankowo ten przekaźnik bo wyczułem ręką i jak go wyjąłem to pstykania ucichły, pisałem że bez zmian to chodziło mi o to że po wyciągnięciu przekaźnika wszystkie urządzenia działały. Dzięki, teraz już wiem, że przyczyny szukać przy podgrzewaczu.
przekaźnik nr 1 szaleje
Na króćcu wodnym przy głowicy masz czerwony czujnik 2 pin kolory kabli jakie maja być na nim to czarno żółty plus po zapłonie zanikający w trakcie kręcenia rozrusznikiem oraz fioletowo czarny wyjście na przekaźnik 1 na pin 86 85 stała masa 30 stały plus 87 wyjście na podgrzewacz jeż Sprawdź czy tak jest
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości