Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY

Post autor: superkasztan » pn lis 21, 2011 00:50

Witam

Swapuje silnik AHU do golfa 2

W golfie mam starą instalację i wczoraj starałem się uruchomić silnik, ale nie udało mi się.
Wyciąłem z wiązki seata kable dotyczące silnika. Z tego co zostało odciąłem wtyczki idące do skrzynki bezpieczników
bo nie pasuje do mojej starej i nie jestem pewien gdzie je podłączyć.
Wg schematu:

http://www.haywood-sullivan.com/vanagon ... _LONG4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

wtyczka ECU J248
2 na schemacie czarno-zielony ( u mnie zielono-biały )
9 na schemacie fioletowo-biały ( u mnie fioletowy )
25 brązowo-biały [ wywalam EGR może być nie podpięty ? ]
38 czarny [ musi być podpięty pod plus po przekręceniu stacyjki ?? ]
42 czarno-fioletowy [ podaje masę na przekaźniku i włącza napięcie na obwód F25 ?? ]
43 niebiesko-biały
48 zielono-niebieski
50 żółto-niebieski
61 przerywany szaro-biały ( u mnie zielono-żółty ) mam usunięty imobilajzer, czy przewód który bioegł do skrzynki imo musi być do czegoś podpięty ??

Nadmienię że nie popiołem kabli idących z pompy do licznika ( z wtyczki 24 ) pomyślałem że zrobię to później

i u mnie jest chyba taka różnica w stosunku do schematu że kable do podgrzewania płynu chłodzącego i świec żarowych są podłączone do jednaj kości w komorze silnika, do niej dochodzi stały plus z aku no i 3 pinowa wtyczka z kompa.

Jak ktoś mnie może oświecić będę wdzięczny

Zanim wyjąłem silnik z dawcy działał
po włożeniu do golfa nie odpala :]


Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam
Kamil


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY

Post autor: Fahoo » pn lis 21, 2011 22:12

daj + na zawór na pompie n108


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY

Post autor: superkasztan » wt lis 22, 2011 10:40

Dzięki za zainteresowanie
komputer powinien mu dać tam +

NIe chodzi mi tylko o to żeby go odpalić
Chcę by wszystko dobrze działało.

Czy jak jest usunięty imo, musi być podpięty kabel z ECU do skrzynki imo??

Pozdr


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY

Post autor: superkasztan » śr lis 30, 2011 10:29

A więc tak

Poradziłem sobie w końcu sam. Silnik odpalił.

wtyczka ECU J248
2 na schemacie czarno-zielony ( u mnie zielono-biały ) NIEWAŻNY

9 na schemacie fioletowo-biały ( u mnie fioletowy ) NIEWAŻNY

25 brązowo-biały [ wywalam EGR może być nie podpięty ? ] NIEWAŻNY

38 czarny [ musi być podpięty pod plus po przekręceniu stacyjki ?? ] PODPINAMY DO PLUSA np. KTÓRY STEROWAŁ ZAWORKIEM NA POMPIE WTRYSKOWEJ W 1,6 TD

42 czarno-fioletowy [ podaje masę na przekaźniku i włącza napięcie na obwód F25 ?? ] MASA STERUJĄCA PRZEKAŹNIKIEM WŁĄCZAJĄCYM PLUS NA CZUJNIKI

43 niebiesko-biały NIEWAŻNY

48 zielono-niebieski DO PRZEKAŹNIKA GRZANIA ŚWIEC

50 żółto-niebieski DO PRZEKAŹNIKA GRZANIA ŚWIEC

61 przerywany szaro-biały ( u mnie zielono-żółty ) mam usunięty imobilajzer, czy przewód który bioegł do skrzynki imo musi być do czegoś podpięty ?? WAŻNY DO ODCZYTÓW DIAGNOSTYCZNYCH NIEKONIECZNY DO ODPALENIA SILNIKA

Jak skończę instalację napiszę o reszcie kabelków co i gdzie.

Pozdro


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY

Post autor: Fahoo » śr lis 30, 2011 10:55

i napisz jakie błedy wywaliło


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY

Post autor: superkasztan » śr lis 30, 2011 12:59

Na to jeszcze chwila czasu :)


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY

Post autor: ChabczaN » pn gru 05, 2011 23:20

ja swap'owalem ten silnik z tym ze przelozylem cala wiazke prawie z ibizy razem ze skrzynką bezpiecznikow, licznikiem i resztą. pozniej tylko podlaczylem odpowienio swiatla, wycieraczki itd do kostek w tej skrzynce .
zycze powodzenia :D


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości