Spotkałem się z podobną sytuacją w VW POLO.Po odpaleniu auto nie chodziło na jeden cylinder i także czuć było benzynę z wydechu.Po podpięciu do Vaga wyskoczył błąd jak dobrze pamiętam braku zapłonu w cylindrze 1.Okazało się ,że cewka zapłonowa nakładana na świece uległa uszkodzeniu.Po wymianie wszystko wróćiło do normy.Tak więc w musisz podpiąć go w pierwszej kolejności do VAGA i sprawdzić błędy.Nie wiem jak jest w silniku AKL ale podejrzewam ,że jest podobne rozwiązanie z cewkami zapłonowymi na każdej świecy.Z tego co się dowiedziałem jest to bardzo typowa usterka.
Pozdrawiam
MK4 - big problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Skoro stało się to po pracy przy wydechu to moze nie jedna z cewek, zwłaszcza że twierdzisz że obroty sa rowne, tylko ryuszając wydechem zrobiłeś coś złego z sondą? Jakiś kable sie przerwał może do niej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
niezupełnie, bo na zimnym silniku jest zupełnie inna dawka paliwa, a po rozgrzaniu silnika jest już brany strikte odczyt z sondy lambda do sterowania dawką paliwaadisb pisze:Być może ale wtedy wydaje mi się że wyjeżdzając odrazu z garażu było by coś nie tak a nie po przejechaniu ok 10 km.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
teoretycznie tak, no chyba że jeszcze jedna ewentualnośc co do sondy - poruszałeś jakoś kabelki od sondy i straciły kontakt w trakcie jazdy - wersja czysto teoretyczna ale możliwa więc sprawdź kabelki na początekadisb pisze:to idac tym tropem jezeli pojde teraz do garazu i go zapale to na zimnym silniku powinno byc wszystko ok
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości