Witam.
Sprawa wygląda następująco. Dwa golfy mk2 gtd tdic. W pierwszym motorze z kolektora dolotowego w stronę przodu auta wystaje cienka metalowa rurka, na którą nałożony jest wężyk idący do LDA. W drugim motorze wygląda to zgoła inaczej: w kolektorze w zgrubienie obok kolanka do którego łączy się wąż idący z IC, wkręcona jest śruba przelotowa z której idzie rurka do LDA. Obie instalacje wyglądają na oryginalne, pytanie zasadnicze, który kolektor był rzeźbiony?
Różnice w wyprowadzeniu nadciśnienia do LDA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Różnice w wyprowadzeniu nadciśnienia do LDA
wygląda na to że ten drugi był rzeźbiony lub od innego auta
w mk2 SB tdic jest kolanko do ic w którym jest rurka z przodu do lda tak jest fabrycznie
w mk2 SB tdic jest kolanko do ic w którym jest rurka z przodu do lda tak jest fabrycznie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości