Dlaczego TDi mk2 tak cieżko odpala??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Dlaczego TDi mk2 tak cieżko odpala??
Może ktoś miał taki problem, jak jest zimny silnik to wiadomo musze uzyć przyspieszacza i zapala od razu wystarczy ze raz zakreci, a jak sie rozgrzeje silnik tak do 80-90 st. C, i probuje go odpalic to musze krecic kilka sekund az zaskoczy(czasem to sobie pomagam ssaniem, bo az mnie denerwuje) czekam na jakies rady.
Z góry dzięx.
Z góry dzięx.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
bylo juz o tym troche
z tego co pamietam to moze byc to albo przestawiony rozrzad albo katwtrysku ale chyba to pierwsze poszukaj dobrze na forum podobnych tematow
z tego co pamietam to moze byc to albo przestawiony rozrzad albo katwtrysku ale chyba to pierwsze poszukaj dobrze na forum podobnych tematow
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Chodzi Ci o to, że silnik nie jest ani ciepły ani zimny i podczas odpalania nie grzeją świece (a przydałyby sie) i trzeba czekać kilka sekund aż odpali?
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
Ja mialem podobnie jak zimny to dygal z pol obrotu walu :P Jak silnik jest juz cieply to zeby odpalil to trzeba zaqreic z 3 sek wtedy zapalal albo trzeba bylo uzyc ssania wtedy od razu zapalal. Podstawilem mu lekko dawke i sie uspokoilo. Na zimno pali tak latwo bo sa swiece zarowe wlaczone na cieplo kiedy juz nie grzeja to decydujace znaczenie ma cisnienie wyrysku i kompresja. Moze pompa juz slabnie i dlatego podstawienie dawki cos pomoglo. Co myslicie Panowie??
There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
wtryski sie otwierają przy jakimś ciśnieniu, i jeżeli pompa nie daje to jest kaplica. natomiast zwiększenie dawki powoduje że pompa poda więcej paliwa więc i ciśnienie na wtrysku może lekko wzrosnąć
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Czyli na to wychodzi, że coś z pompą jest nie tak? Bo też mam ten problem - jak świece sie nie włączą to pare sekund kręci i dopiero odpala... Trzeba czekać aż sie paliwo wtłoczy...
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
z pompą jeżeli kompresja jest w porzo. może to też być kąt wtrysku. mcmann pisał że dawka pomogła więc moja odpowiedź była taka
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
pasiak, Cinek, to pompa tak jak koledzy pisza
ostatnio z takim przypadkiem mialem do czynienia i co wyszlo??
pompa zaslabe cisnienie daje regenerowac sie nieda tego tzn da sie ale koszty straszne trzeba kupowac pompe inna sprawna
jechac do pompiarza niech ci sprawdzi jakie cisnienie daje pompa i zakladac koszt operacji u mnie we wsi 100zł za sprawdzenie pompa 300zł sprawna no i moze bedziesz tez musial wtryski sprawdzic przy okazji czy daja 150bar jak mniej to koncowki wymienic,zalozyc graty i bedzie lalunia
ostatnio z takim przypadkiem mialem do czynienia i co wyszlo??
pompa zaslabe cisnienie daje regenerowac sie nieda tego tzn da sie ale koszty straszne trzeba kupowac pompe inna sprawna
jechac do pompiarza niech ci sprawdzi jakie cisnienie daje pompa i zakladac koszt operacji u mnie we wsi 100zł za sprawdzenie pompa 300zł sprawna no i moze bedziesz tez musial wtryski sprawdzic przy okazji czy daja 150bar jak mniej to koncowki wymienic,zalozyc graty i bedzie lalunia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 87 gości