Podświetlenie predkościomierza + spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podświetlenie predkościomierza + spalanie
Witam. jestem szczęsliwym posiadaczem Golfa 2. Mam dwa ale pytanka..
1. Czy skomplikowana jest wymiana żarówki pod zegarami??? ( nie podświetla predkościomierza)
2. Ile powinien palic silnik 1,3?? Mi pali 9 w mieście i 7 w trasie.. Czy regulacja zapłonu bylaby dobrym rozwiazaniem??
Pozdrawiam
1. Czy skomplikowana jest wymiana żarówki pod zegarami??? ( nie podświetla predkościomierza)
2. Ile powinien palic silnik 1,3?? Mi pali 9 w mieście i 7 w trasie.. Czy regulacja zapłonu bylaby dobrym rozwiazaniem??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw cze 29, 2006 15:07 przez Lusix, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
odnosnie żarówki nie jest to skomplikowane i pracochłonne,musisz odkręcić "zegary"i tam znajdują sie żaróweczki w takich gniazdach,trzeba ją wykręcić i dać nową,robota lekka i przyjemna,jeśli chodzi o spalanie to zapytaj się mr_simona on ma bodajże taki silnik.pozdroLusix pisze:1. Czy skomplikowana jest wymiana żarówki pod zegarami??? ( nie podświetla predkościomierza)
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To jest to bo do wyświetlaczycyfrowych osobne żarówki sąChyba, że to nie jest to, bo np. zegar cyfrowy i licznik kilometrów podświetla. Z góry dzięki.
Deskę wykręcasz w następujący sposób :
- musisz odkecić 4 sróbki znajdujące się odpowiednio - po prawej i lewej stronie zegarów za kratkami nawiewów (nie musisz wyciągać tych kratek żeby odkręcić te śrubki ale ja to zawsze robię). Kolejne 2 sróbki masz niżej - z lewej musisz wyjąć przełącznik do świateł bo za nim znajduje się śrubka którą trzeba odkręcić, a z prawej strony musisz wyjąć sterowanie podgrzewaniem foteli i odkręcic znajdującą się za nim śrubkę.
Jak masz już te 4 śrubki odkręcone to wyjmujesz obudowę plastikową zegarów.
Jak ją wyjmiesz to pozostaje już tylko odkręcić zegary (2 śrubki - jedna z lewej druga z prawej). Później odpinasz kostkę od zegarów i je wyjmujesz sobie. Żarówki znajdują się na górze zegarów - sztuki 2
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Wielkie dzięki chłopaki!!!
[ Dodano: 28 Cze 2006 17:52 ]
Dzięki waszej pomocy udało mi się wyjąc licznik, siedzę z nim w domu, tylko teraz pojawił się problem, jak wyjąć te żarówki??? są wielkości milimetrowej, a wokól biegną druciki i boję się, że coś mogę uszkodzić. Czy takie żarówki można na stacji beznynowej kupić?
Wg mnie te żarówki stanowią całość, z tymi kabelkami i "cokołem" metalowym, jeśli ktoś wymieniał to proszę o radę jak to zrobić, wyjąć całe i kupić, ale gdzie???
[ Dodano: 28 Cze 2006 17:52 ]
Dzięki waszej pomocy udało mi się wyjąc licznik, siedzę z nim w domu, tylko teraz pojawił się problem, jak wyjąć te żarówki??? są wielkości milimetrowej, a wokól biegną druciki i boję się, że coś mogę uszkodzić. Czy takie żarówki można na stacji beznynowej kupić?
Wg mnie te żarówki stanowią całość, z tymi kabelkami i "cokołem" metalowym, jeśli ktoś wymieniał to proszę o radę jak to zrobić, wyjąć całe i kupić, ale gdzie???
Ostatnio zmieniony śr cze 28, 2006 18:36 przez Kemot_1, łącznie zmieniany 1 raz.
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Re: Podświetlenie predkościomierza + spalanie
Masz w normie. Mam rowniez 1.3 i w miescie spalam 8,5-9, na trasie 6,5-7Lusix pisze: 2. Ile powinien palic silnik 1,3?? Mi pali 9 w mieście i 7 w trasie.. Czy regulacja zapłonu bylaby dobrym rozwiazaniem??
Pozdrawiam
www.SportCom.PL
Spalanie masz w normie mi na gaźniku pali podobnie, ta fotoporada dotyczyła MK3, ale w MK2 jest podobnie.
Ja wymieniłem żarówki na diody LED R5 np:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112247748
niestety nie da się ich od razu założyć ponieważ gniazda nie pasują lecz nie ma problemów z przelutowaniem diod do oryginalnych gniazd i masz do wyboru kilka kolorów w moim przypadku niebieskie wyglądają rewelka koszt jednej diody ok4zeta trzeba tylko pamiętać o polaryzacji przy zakładaniu.
A na tej stronie jest fotoporada jak wyciągnąć zegary w MK2
http://vw-scene.info/porada1a.html
Ja nie zdejmowałem kierownicy nie ma takiej potrzeby, jedyny problem miałem za pierwszym razem z odłączeniem linki prędkościomierza, ale nie jest to problem trzeba tylko ścisnąć wtyk przy wyciąganiu.
Pozdrawiam
Ja wymieniłem żarówki na diody LED R5 np:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112247748
niestety nie da się ich od razu założyć ponieważ gniazda nie pasują lecz nie ma problemów z przelutowaniem diod do oryginalnych gniazd i masz do wyboru kilka kolorów w moim przypadku niebieskie wyglądają rewelka koszt jednej diody ok4zeta trzeba tylko pamiętać o polaryzacji przy zakładaniu.
A na tej stronie jest fotoporada jak wyciągnąć zegary w MK2
http://vw-scene.info/porada1a.html
Ja nie zdejmowałem kierownicy nie ma takiej potrzeby, jedyny problem miałem za pierwszym razem z odłączeniem linki prędkościomierza, ale nie jest to problem trzeba tylko ścisnąć wtyk przy wyciąganiu.
Pozdrawiam
MK2 Boston 89
To w MK3Chmielu pisze:To jest to bo do wyświetlaczycyfrowych osobne żarówki sąChyba, że to nie jest to, bo np. zegar cyfrowy i licznik kilometrów podświetla. Z góry dzięki.
Deskę wykręcasz w następujący sposób :
- musisz odkecić 4 sróbki znajdujące się odpowiednio - po prawej i lewej stronie zegarów za kratkami nawiewów (nie musisz wyciągać tych kratek żeby odkręcić te śrubki ale ja to zawsze robię). Kolejne 2 sróbki masz niżej - z lewej musisz wyjąć przełącznik do świateł bo za nim znajduje się śrubka którą trzeba odkręcić, a z prawej strony musisz wyjąć sterowanie podgrzewaniem foteli i odkręcic znajdującą się za nim śrubkę.
Jak masz już te 4 śrubki odkręcone to wyjmujesz obudowę plastikową zegarów.
Jak ją wyjmiesz to pozostaje już tylko odkręcić zegary (2 śrubki - jedna z lewej druga z prawej). Później odpinasz kostkę od zegarów i je wyjmujesz sobie. Żarówki znajdują się na górze zegarów - sztuki 2
W MK2 jest inaczej ale żeby wymienić żarówki trzeba wyjąć całą ramkę osłanianiącą zegary i której trzymają się przyciski.
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
TheGwiazdor zgadza się ale ja tam akurat odpisywałem koledze Kemot_1, który ma MK3.... Przynajmniej w opisie...
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: czw cze 01, 2006 19:09
- Lokalizacja: wielkopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości