

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Baryla, zacznij od przełącznika kierunkow czyli manetki , a nie lutuj kolejnego przekaźnikaBaryla pisze:tak samo nadtopiony. Może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć szukać lub co może być przyczyną
Przy uszkodzonej [zanieczyszczonej itp.. manetce awaryjne będą działać Dochodzily z tego przekaxnika jakieś dźwięki ??Baryla pisze:jak odłączę manetkę będę miał awaryjne?
Taki objaw praktycznie zawsze kończy sie wymianą na nowy przekaźnik . Wcześniej nic nie pisałeś o piskach odglosach z niego. Gdyby tylko przepalał to wina zanieczyszczonej lub uszkodzonej zwarcia manetki itp. Używka 25- 30zlBaryla pisze:podejrzewam że dźwięki wydawało to coś największe czarne na płytce w przełączniku co się stopiło
Możesz go całkiem wywalić [przekaxnik] ale w kostce w którą wchodzi ten przekaxnik zrobić tzw.. mostek.. Powinieneś po tej operacji mieć kierunki palące [świecące] się cały czas po jednej stronie samochodu . Jeżeli będziesz ruszał manetką włącz/ wyłącz kierunki będą przerywać . Jak będzie wszystko OK nie spali bezpiecznika to masz odpowiedź co było przyczyną?? [przekaxnik kierunkowskazów ] W zasadzie kupuje się nowe włączniki awaryjnych żadnych podrób itp. bo z używkami różnie bywa!! działąją kilka lat lub??? godzin/minBaryla pisze:samochodu wszystkie kierunki migną normalnie.
Nie rozumiem: po zwarciu tych pinów mógł Kolega włączać kierunkowskazy, przełączając manetkę na lewo lub prawo a światło miało być STAŁE, CIĄGŁE bo przerywacz został ominięty. Tak, jak radził Kolega Rafał 21. Czy tak Kolega spróbował?Baryla pisze:Na zworkę pinu 2 i 3 nie reagował.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości