Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
corradovr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lut 09, 2006 17:57
Lokalizacja: torun

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Post autor: corradovr6 » ndz wrz 03, 2006 14:59

jakie doladowanie w 20v turbo-150ps? :otepienie:

POZDR.
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 13:37 przez corradovr6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz wrz 03, 2006 20:30

seria 0.5-0.6b


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
corradovr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lut 09, 2006 17:57
Lokalizacja: torun

Post autor: corradovr6 » pn wrz 04, 2006 20:11

ok.dzieki GTO :pub:



Awatar użytkownika
Stf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:12
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Post autor: Stf » czw wrz 06, 2007 19:49

GTO,
jakie ustawia się przeważnie doładowanie przy "standardowym" programie na ok 180km? Jak to wygląda dla k03, k04 ? Pytam bo zastanawia mnie fakt, że skoro hybryda ma wiatrak od k04 który jednak schładza powietrze mocniej a k04 może pracować na 1,2-1,4 bara to czy nie dmuchnąć w moją więcej ciut- tak do poziomu 1,0-1,1 bara ?
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 19:51 przez Stf, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92098

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw wrz 06, 2007 22:49

na malej turbinie K03 moze z dolu byc nawet ponad 1bar, ale co z tego jak na gorze
spadnie na łep, na szyje ....

na 180km podejrzewam 0.8b

zaloz MBC i ustawisz ile chcesz, wazne by w sofcie limitery byly usuniete, ewentualnie mała korekcja wzbogacenia na pelnym obciazeniu nie zaszkodzi.
w ciapku jak jeszcze siedziala k03 dmuchalismy z dolu 1.2bara , na gorze spadalo nawet do 0.5 ale to nie wrozy dlugiej pracy turbinki bo napewno praca turbiny wychodzi poza surge line.

z K04 sie nie bawilem ale moge ja porownac mniej wiecej to td04-16 ktora mialem i tam od dolu po gore dmuchalem 1,3bara , pewnie tez zaduzo dla niej bo po roku oska nadawala sie do wyrzucenia (w serii ładuja taka w volvo 0.7bara czyli 2x wiecej ładowala w mk2)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Stf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:12
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Post autor: Stf » pt wrz 07, 2007 11:48

uważasz że przy hybrydzie k03/k04, wydech 2,5" mg, wtryski 355ccm, fmic można podnieść to ciśnienie do poziomu 1,0-1,1 -> stałego przez mbc ? I przy okazji czy przy silniku 1.8T wyciągnięcie katalizatora coś wnosi ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92098

Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » pt wrz 07, 2007 17:08

W autach turbo im luźniejszy wydech tym lepiej a kat jest pewnego rodzaju blokada wydechu.
Pytanie mam w MK4 GTi silnik AUM 1,8T i pytanie czy mam turbo K03 czy K03s??


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
bacco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:23
Lokalizacja: Racławice / Krakóvw
Kontakt:

Post autor: bacco » pt wrz 07, 2007 23:39

Walec z tego co pamiętam to w AUMach jest K03s


[url=http://imageshack.us][img]http://img526.imageshack.us/img526/3653/vwban2jq9gi6.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » ndz wrz 09, 2007 22:10

bacco dzięki za info a mogę to gdzieś sprawdzić żeby być pewnym??

[edit]Oczywiście bez wyciągania turbo. Np po VInie czy jakoś inaczej. Nie mam dostępu do ETKI więc nie mam jak sprawdzić.
Mógłby mi ktoś to psrawdzić MK4 GTi silnik AUM rok 2000.

Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2007 22:12 przez Walec, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
tmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr lut 28, 2007 19:19
Lokalizacja: to wiesz?

Post autor: tmk » pt wrz 14, 2007 15:31

Walec, masz K03s - 06A 145 713 D = 5303 988 0052 ( <- nr KKK)



Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » pt wrz 21, 2007 23:16

tmk fachowo i rzeczowo dziękować :pub:


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 » wt gru 11, 2007 01:40

A mam pytanko a jaka turbinka siedzi w 1.8 t Oznaczenie silnika AGU ???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » wt gru 11, 2007 11:57

RADEK1985 pisze:A mam pytanko a jaka turbinka siedzi w 1.8 t Oznaczenie silnika AGU ???
K03


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

mlodycezar87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn kwie 18, 2011 22:46
Lokalizacja: Łódź

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Post autor: mlodycezar87 » sob lis 26, 2011 20:19

A z skąd macie pewność że w 1.8T AUM dodam że mój jest z 2001 roku mam K03S ??
Czyli wychodzi na to że mam 180 koni czy 150 ?? Bo już zgłupiałem a chciałem ostatnio kupić turbo od leona K03s, Leon ma tą samą ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości