Downpipe silnika 1z.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Downpipe silnika 1z.
Jak wiadomo przy konwersji Wg (1Z) na vnt(afn.....) trzeba pozmieniać kilka rzeczy ale nie o tym. większość turbin awx,brd, hybrydy pasują pod downpipe z AFNa sytuacja ma sie jednak inaczej do silnika 1Z mówimy cały czas o mk3. i teraz pytanie downpipe z 1Z przerabia sie ucinając sama flansze i przyspawać trzeba tą z afn? czy trzeba cosik rzeźbić z kolankami?
czy poprostu sie odcina starą flansze i trzeba przyspawać tą co na fotce? czy jakaś większa rzeźba z tym jest?
czy poprostu sie odcina starą flansze i trzeba przyspawać tą co na fotce? czy jakaś większa rzeźba z tym jest?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
Downpipe silnika 1z.
dokładnie tak, wystarczy przyspawać samą flanszę AFN, kolanko zostaje oryginalnearturkw pisze:teraz pytanie downpipe z 1Z przerabia sie ucinając sama flansze i przyspawać trzeba tą z afn?
tak to wyglądało u mnie w 1Z, turbinka AFN:
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
Downpipe silnika 1z.
dzięki wielki kolego duży plus dla ciebie
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Downpipe silnika 1z.
michszym11970, mam jeszcze pytanie, ta flansze po prostu kupiłeś ori od AFN z uciętym kolankiem? czy jakoś sam dorabiałeś?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
Downpipe silnika 1z.
kupiłem odciętą ori flansze z AFN-a, ale dorobić też można
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
Downpipe silnika 1z.
ale jak by dorwać ori Dp z afna to nie będzie problemu? chcę uniknąć jak najmniej komplikacjiRapix pisze:jak bym to robił to bym dał od razu grubsze kolano
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Re: Downpipe silnika 1z.
Odgrzeje kotleta, nie ma sensu zakładać nowego tematu;)
Posiadam silnik 1Z i trubo AWX. DP mam kompletny z AFN, od turbo do katalizatora, którego z resztą już niema. Chodzi mi po głowie myśl, czy jest sens zrobić wolny przelot na 2.5"-albo inny od turbo do tłumika środkowego?
Posiadam silnik 1Z i trubo AWX. DP mam kompletny z AFN, od turbo do katalizatora, którego z resztą już niema. Chodzi mi po głowie myśl, czy jest sens zrobić wolny przelot na 2.5"-albo inny od turbo do tłumika środkowego?
Downpipe silnika 1z.
turbo AWX to trochę mały sprzęt jak chcesz to rób i o większej średnicy ale w przypadku tej turbiny większa od fabrycznej średnica to będzie przerost formy nad treścią.
za to jak zrobisz większą to za jakiś czas jak Ci będzie mało i dasz większe turbo to będzie jak znalazł
za to jak zrobisz większą to za jakiś czas jak Ci będzie mało i dasz większe turbo to będzie jak znalazł
Downpipe silnika 1z.
DeepHeet,
przelot jest jak najbardziej sens zrobić i ewentualnie samą puszkę pustą na końcu dać. bedzie cicho jak w serii a nie będzie takich oporów przepływu.
można też samą rurkę od początku do końca zrobić,i nie będzie też jakiejś ogromnej różnicy. trochę głośniej będzie niż na serii jak turbo otworzy kierownice przy zbijaniu ciśnienia.
przelot jest jak najbardziej sens zrobić i ewentualnie samą puszkę pustą na końcu dać. bedzie cicho jak w serii a nie będzie takich oporów przepływu.
można też samą rurkę od początku do końca zrobić,i nie będzie też jakiejś ogromnej różnicy. trochę głośniej będzie niż na serii jak turbo otworzy kierownice przy zbijaniu ciśnienia.
Downpipe silnika 1z.
Też właśnie myślałem czy nie nie zostawić ori rur ale z tym środkowym coś podziałać i końcowym. Tyle że musi wyglądać jak ori co by na przeglądzie się nie czapiali
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości