Tak działa SYNCRO...
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Tak działa SYNCRO...
Miałem wsadzony w poprzednim golfie haldex od jakiegoś golfa w dieslu i śmigał dobrze przenosząc ok 900nm.
www.proturbo.com.pl
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Tak działa SYNCRO...
jestes pewny ze tyle przenosil??? popraw ta wartosc bo napewno twoj haldex nie przenosil 900 niuta
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: Tak działa SYNCRO...
Sam pisałeś kilka postów wyżej o mocach na silniku a nie po przeliczeniu na napędy.evolution pisze:jestes pewny ze tyle przenosil??? popraw ta wartosc bo napewno twoj haldex nie przenosil 900 niuta
www.proturbo.com.pl
Tak działa SYNCRO...
Mam parę pytań, chciałbym kupić mk2 syncro, na swap silnika, ale mam mały dylemat, mianowicie badziewna skrzynia 020. Mam skrzynię CDA z ibizy cupry i sprzęgło od 1Z i mam w związku z tym mam marę pytań:
1) Orientujecie się czy do skrzyni CDA da się podłączyć przekładnię kontową od mk2 syncro? A może pasowałaby przystawka z mk3? Czy da się przymocować wałek?
2) Jak to dobrać, żeby było odpowiednie przełożenie na tył?
3) Jaką średnicę mają przeguby wewnętrzne z mk2 syncro?
1) Orientujecie się czy do skrzyni CDA da się podłączyć przekładnię kontową od mk2 syncro? A może pasowałaby przystawka z mk3? Czy da się przymocować wałek?
2) Jak to dobrać, żeby było odpowiednie przełożenie na tył?
3) Jaką średnicę mają przeguby wewnętrzne z mk2 syncro?
Tak działa SYNCRO...
Mam pytanie co się może dziać z moim napędem. Bo gdy włączę wsteczny to fajnie syknie z tyłu przy moście ale jak jade do tyłu to słychać dość mocne stuki. CO to?
Moje byłe autko: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446903" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak działa SYNCRO...
Sprawdź podciśnienie czy dochodzi- rurka która idzie od silnika do elektrozaworu
Tak działa SYNCRO...
a czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej przy mk2 syncro ? czy jest do samego syncro jakiś przekaźnik ?
mam problem bez obciążenia ( podniesione auto ) napęd chodzi i jak się trochę koła przyblokuje to jedzie, ale gdy sstoi na własnych kolach już nie chce jechać:/ nie mam podłączonej wtyczki która była pokazywana na poprzedniej stronie czy to dlatego ?
mam problem bez obciążenia ( podniesione auto ) napęd chodzi i jak się trochę koła przyblokuje to jedzie, ale gdy sstoi na własnych kolach już nie chce jechać:/ nie mam podłączonej wtyczki która była pokazywana na poprzedniej stronie czy to dlatego ?
Re: Tak działa SYNCRO...
fuldi pisze:a czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej przy mk2 syncro ? czy jest do samego syncro jakiś przekaźnik ?
mam problem bez obciążenia ( podniesione auto ) napęd chodzi i jak się trochę koła przyblokuje to jedzie, ale gdy sstoi na własnych kolach już nie chce jechać:/ nie mam podłączonej wtyczki która była pokazywana na poprzedniej stronie czy to dlatego ?
puszcza wiskoza tzreba nowa lub zregenerowac
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
Tak działa SYNCRO...
uki!!! pisze:niema a co ci niedziala ze pytasz o bezpiecznik
Nie działa mi napęd na biegu wstecznym.
Bo na czujniku jest wlączanie świateł cofania i bodajże on robi stały napęd na wstecznym. Noi i jak kiedyś złączałem kable od świateł cofania i od tego co łączy ten napęd to robiło zwarcie. A dzisiaj jak próbowałem tak samo zrobić to sie nic nie działo, żadnego zwarcia nic. I myślałem że sie może jakiś bezpiecznik spalił czy cuś.
nie jest to stały napęd.
w idąc od skkrzyni biegów napęd jest przekazywany do visco potem na przekładnię kątową a z niej na wolne koło i dopiero na mechanizm różnicowy.
wspomniany mechanizm wykorzystuje sprzęgło kłowe które blokuje tylko i wyłącznie działanie wolnego koła. nie spina bezpośrednio przekładni kątowej jak to niektórzy wcześniej sugerowali. i półosi. tylko i wyłącznie przekładnię kątową i obudowę mechanizmu różnicowego.
natomiast do uruchomienia blokady wolnego koła potrzebujemy podciśnienia i napięcia z czyjnika świateł wstecznych ( kabel zielono-niebieski, masa to kabel brązowy).
w tym momencie jak podamy podciśnienie i napięcie siłownik wewnątrz tylnej obudowy sprzęga wewnętrzną część wolnego koła z zewnętrzną co powoduje możliwość przeniesienia siły napędowej podczas jazdy do tyłu.
mechanizm różnicowy działa tak samo jak do przodu.
jeśli przednie koła nie mają przyczepności ( np. stoją na lodzie) i jedno z tylnych kół, obojętne czy prawe czy lewe również straci przyczepność ( stroci kontakt z podłożem lub również np. najedzie na zamarzniętą kałużę ) to auto stanie.
Tak działa SYNCRO...
moze ja sie dolacze do rozmowy bo widze ze garacy temat a coniektorzy nie maja pojecia o czym pisza ....moze zaczne i przypomne ze syncro działa w dwie strony i do przodu i do tyłu..a czujnik na skrzyni podaje napiecie do elektro zaworu w dyfrze (tył) zazwyczaj oznaka nie dzialajacego napedu do tyłu jest brak swiateł cofania pozniewaz jest wspolny czujnik i napiecie jezeli swiatła sa a naped nie działa do tyłu to elektro magnes uwalonyy mozna sprawdzic podpiac plus i minus i słuchac czy chodzi jezlei nie wymienic sprawdzic rozniez wezyk podcisnienia czasami pada zaworek zwrotny przy kolektorze ssacym i nie trzyma ...a tak na koniec ma ktos elektryke do mk2 syncro?? i czy ktos posiada czujnik do skrzyni mk2 syncro ???? Kolego Fuldi co do wypowiedzi na temat twojego napedu kolega golfiarz 1 dobrze mowi ale nalezy sprawdzic czy naped nie jest urwany na kołach zebatych w srodku ja tak miałem a wisko okazało sie całe .....
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Re: Tak działa SYNCRO...
jesli bylbny uwalony w srodky to bylo by slychac prezskakiwanie zebow wisko najprosciej sprawdzic podniesc przod na lewarlku i wlozyc bieg i powoli puszczac sprzeglo jesli ciagnie i zjezdza z lewarka to wisko jeszce cos trzyma jesli stoi na lewarku wisko padlo przy malych mocach to tez najlepiej sprawdzac na mokrej trawie wtedy jak ktos stoi z boku widac czy wszyskie kola sie kreca na sliskim u mnie juz przy 300km to na sliski wisko jakos daje rade a na suchym ma ciezko i z jakims tam opuznieniem sie zalancza juzGrzech GD pisze:moze ja sie dolacze do rozmowy bo widze ze garacy temat a coniektorzy nie maja pojecia o czym pisza ....moze zaczne i przypomne ze syncro działa w dwie strony i do przodu i do tyłu..a czujnik na skrzyni podaje napiecie do elektro zaworu w dyfrze (tył) zazwyczaj oznaka nie dzialajacego napedu do tyłu jest brak swiateł cofania pozniewaz jest wspolny czujnik i napiecie jezeli swiatła sa a naped nie działa do tyłu to elektro magnes uwalonyy mozna sprawdzic podpiac plus i minus i słuchac czy chodzi jezlei nie wymienic sprawdzic rozniez wezyk podcisnienia czasami pada zaworek zwrotny przy kolektorze ssacym i nie trzyma ...a tak na koniec ma ktos elektryke do mk2 syncro?? i czy ktos posiada czujnik do skrzyni mk2 syncro ???? Kolego Fuldi co do wypowiedzi na temat twojego napedu kolega golfiarz 1 dobrze mowi ale nalezy sprawdzic czy naped nie jest urwany na kołach zebatych w srodku ja tak miałem a wisko okazało sie całe .....
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
Tak działa SYNCRO...
a czy zestaw skrzynia g60 i dyfer z 1.8gx będzie jeździć ? czy są inne przełożenia ?
i czy wisko dostało w dupe jeśli jest rozwalony dyfer ( podejrzewamy wolne koło ?
i czy wisko dostało w dupe jeśli jest rozwalony dyfer ( podejrzewamy wolne koło ?
Re: Tak działa SYNCRO...
fuldi pisze:a czy zestaw skrzynia g60 i dyfer z 1.8gx będzie jeździć ? czy są inne przełożenia ?
i czy wisko dostało w dupe jeśli jest rozwalony dyfer ( podejrzewamy wolne koło ?
ja mam teraz taki zestaw skrzynia g60 i dyfer gx i lata to ok ciezko zajezdzic dyfer nawet jezdzac z zaspawana wiskozxa nierozwalilem nic i jezde na swoim dyfrze juz 5 rok
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
Tak działa SYNCRO...
kolego golfiarz1 mi nie musisz mowic jak sprawdzic naped bo ja wiem ale tu trzeba pomoc komus innemu:) a co do dyfra moj był tak zmielony ze była cisza i pamietaj ze nie kazda czesc zawsze psuje sie w ten sam sposob pisalem o swoich doswiadczeniach z syncro itp ...wracajac do mojego pytania czy ma ktos czujnik do skrzyni syncro mk2..albo instalacje elektryczna pozdrawiam braci z vw:D
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości