Po co są okrągłe korki w podłodze(pod spodem) w MK3?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Po co są okrągłe korki w podłodze(pod spodem) w MK3?
Chodzi o to , że dzisiaj zuważyłem wokół nich rdzę i blacharz polecił mi je wywalić i zaspawać. Czy można tak zrobić czy one jeszcze do czegoś służą?
A ja gdzieś czytałem że to otwory porobione po to by w czasie malowania zanurzeniowego miała gdzie wejść i wyjść emulsja ochronna czy tam jakiś rozpylacz na rurce wsadzają czy coś takiego a potem zatykają tak. W oplu też tak robią. Ja w każdym razie się ich pozbyłem bo też mi obrdzewiały. A jak się ich pozbywałem wyglądały na zabezpieczone tak że raczej wody nie puszczały (zamalowane z obu stron - te w podłodze). Ale może zamalował poprzedni właściciel?
Ostatnio zmieniony śr cze 28, 2006 15:56 przez Cefaloid, łącznie zmieniany 1 raz.
Trudno, chyba wolę takie potencjalnie szybsze gnicie z powodu zaspawanego korka niż z powodu szczelin wokół korka bo rdza wyżarła... Na szczęście 2-3 korki to chyba nieduża strata dla auta...
A czy one działają coś na wzór pampersów że wypuszczają wodę ale nie biorą jej spod auta? Byłoby to ciekawe rozwiązanie...
A czy one działają coś na wzór pampersów że wypuszczają wodę ale nie biorą jej spod auta? Byłoby to ciekawe rozwiązanie...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ja już dawno kilka dziur wyczyściłem z rdzy marginesem zdrowej blachy, załatałem matą szklaną z żywicą. I 3 lata mam spokój. I gwarancję że łata nie zerdzewieje
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 537 gości