Witam
Swapuje silnik AHU do golfa 2
W golfie mam starą instalację i wczoraj starałem się uruchomić silnik, ale nie udało mi się.
Wyciąłem z wiązki seata kable dotyczące silnika. Z tego co zostało odciąłem wtyczki idące do skrzynki bezpieczników
bo nie pasuje do mojej starej i nie jestem pewien gdzie je podłączyć.
Wg schematu:
http://www.haywood-sullivan.com/vanagon ... _LONG4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
wtyczka ECU J248
2 na schemacie czarno-zielony ( u mnie zielono-biały )
9 na schemacie fioletowo-biały ( u mnie fioletowy )
25 brązowo-biały [ wywalam EGR może być nie podpięty ? ]
38 czarny [ musi być podpięty pod plus po przekręceniu stacyjki ?? ]
42 czarno-fioletowy [ podaje masę na przekaźniku i włącza napięcie na obwód F25 ?? ]
43 niebiesko-biały
48 zielono-niebieski
50 żółto-niebieski
61 przerywany szaro-biały ( u mnie zielono-żółty ) mam usunięty imobilajzer, czy przewód który bioegł do skrzynki imo musi być do czegoś podpięty ??
Nadmienię że nie popiołem kabli idących z pompy do licznika ( z wtyczki 24 ) pomyślałem że zrobię to później
i u mnie jest chyba taka różnica w stosunku do schematu że kable do podgrzewania płynu chłodzącego i świec żarowych są podłączone do jednaj kości w komorze silnika, do niej dochodzi stały plus z aku no i 3 pinowa wtyczka z kompa.
Jak ktoś mnie może oświecić będę wdzięczny
Zanim wyjąłem silnik z dawcy działał
po włożeniu do golfa nie odpala :]
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Kamil
Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY
Dzięki za zainteresowanie
komputer powinien mu dać tam +
NIe chodzi mi tylko o to żeby go odpalić
Chcę by wszystko dobrze działało.
Czy jak jest usunięty imo, musi być podpięty kabel z ECU do skrzynki imo??
Pozdr
komputer powinien mu dać tam +
NIe chodzi mi tylko o to żeby go odpalić
Chcę by wszystko dobrze działało.
Czy jak jest usunięty imo, musi być podpięty kabel z ECU do skrzynki imo??
Pozdr
Somewhere in Nowhere
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY
A więc tak
Poradziłem sobie w końcu sam. Silnik odpalił.
wtyczka ECU J248
2 na schemacie czarno-zielony ( u mnie zielono-biały ) NIEWAŻNY
9 na schemacie fioletowo-biały ( u mnie fioletowy ) NIEWAŻNY
25 brązowo-biały [ wywalam EGR może być nie podpięty ? ] NIEWAŻNY
38 czarny [ musi być podpięty pod plus po przekręceniu stacyjki ?? ] PODPINAMY DO PLUSA np. KTÓRY STEROWAŁ ZAWORKIEM NA POMPIE WTRYSKOWEJ W 1,6 TD
42 czarno-fioletowy [ podaje masę na przekaźniku i włącza napięcie na obwód F25 ?? ] MASA STERUJĄCA PRZEKAŹNIKIEM WŁĄCZAJĄCYM PLUS NA CZUJNIKI
43 niebiesko-biały NIEWAŻNY
48 zielono-niebieski DO PRZEKAŹNIKA GRZANIA ŚWIEC
50 żółto-niebieski DO PRZEKAŹNIKA GRZANIA ŚWIEC
61 przerywany szaro-biały ( u mnie zielono-żółty ) mam usunięty imobilajzer, czy przewód który bioegł do skrzynki imo musi być do czegoś podpięty ?? WAŻNY DO ODCZYTÓW DIAGNOSTYCZNYCH NIEKONIECZNY DO ODPALENIA SILNIKA
Jak skończę instalację napiszę o reszcie kabelków co i gdzie.
Pozdro
Poradziłem sobie w końcu sam. Silnik odpalił.
wtyczka ECU J248
2 na schemacie czarno-zielony ( u mnie zielono-biały ) NIEWAŻNY
9 na schemacie fioletowo-biały ( u mnie fioletowy ) NIEWAŻNY
25 brązowo-biały [ wywalam EGR może być nie podpięty ? ] NIEWAŻNY
38 czarny [ musi być podpięty pod plus po przekręceniu stacyjki ?? ] PODPINAMY DO PLUSA np. KTÓRY STEROWAŁ ZAWORKIEM NA POMPIE WTRYSKOWEJ W 1,6 TD
42 czarno-fioletowy [ podaje masę na przekaźniku i włącza napięcie na obwód F25 ?? ] MASA STERUJĄCA PRZEKAŹNIKIEM WŁĄCZAJĄCYM PLUS NA CZUJNIKI
43 niebiesko-biały NIEWAŻNY
48 zielono-niebieski DO PRZEKAŹNIKA GRZANIA ŚWIEC
50 żółto-niebieski DO PRZEKAŹNIKA GRZANIA ŚWIEC
61 przerywany szaro-biały ( u mnie zielono-żółty ) mam usunięty imobilajzer, czy przewód który bioegł do skrzynki imo musi być do czegoś podpięty ?? WAŻNY DO ODCZYTÓW DIAGNOSTYCZNYCH NIEKONIECZNY DO ODPALENIA SILNIKA
Jak skończę instalację napiszę o reszcie kabelków co i gdzie.
Pozdro
Somewhere in Nowhere
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY
Na to jeszcze chwila czasu
Somewhere in Nowhere
- ChabczaN
- DieseL PoweR
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
- Kontakt:
Kable ECU>AHU do mk2 ze starą instalacją elektryki POMOCY
ja swap'owalem ten silnik z tym ze przelozylem cala wiazke prawie z ibizy razem ze skrzynką bezpiecznikow, licznikiem i resztą. pozniej tylko podlaczylem odpowienio swiatla, wycieraczki itd do kostek w tej skrzynce .
zycze powodzenia
zycze powodzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości