Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Jak znajdę chwilę to podeślę fotki. O IC narazie nie myśle. Utknołem z elektryką. Nie mogę połączyć się laptopem z ecu silnika, i nie działają kontrolki od temp. cieczy, ciś. oleju itd(ogólnie silnik kręci rozrusznikem, wszystkie światła są).
Na wtyczkę obd podłączone 12+ masa, i linia k, czyli szaro-biały kabel i dalej się nie łączy (przed swapem sprawdzałem, i było git)
Na wtyczkę obd podłączone 12+ masa, i linia k, czyli szaro-biały kabel i dalej się nie łączy (przed swapem sprawdzałem, i było git)
Mk2 R32 DSG 4motion.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
franQlin,
a masz pod zieloną wtyczkę podpodpinane kable. i proponuję zmienić bezpiecznik z pod którego wziąłeś napięcie do złącza diagnostycznego. ja kiedyś miałem przypadek że mimo że było w napięcie to komp sięnie łączył. pomogła wymiana bezpiecznika. okazało się że pokrył się "patyną"i dlatego nie łączył się komp. po wymianie bezpiecznika mimo takiego samego napięcia na kablu komp się łączył z ECU
a masz pod zieloną wtyczkę podpodpinane kable. i proponuję zmienić bezpiecznik z pod którego wziąłeś napięcie do złącza diagnostycznego. ja kiedyś miałem przypadek że mimo że było w napięcie to komp sięnie łączył. pomogła wymiana bezpiecznika. okazało się że pokrył się "patyną"i dlatego nie łączył się komp. po wymianie bezpiecznika mimo takiego samego napięcia na kablu komp się łączył z ECU
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
A więc tak:
Wszystkie światła, wycieraczki, i inne bajery już działają już działają. Silnik już odpala.
Ale....
Brakuje mi zasilania na zegary(narazie zapodaje 12+ innym kablem), i dalej nie mogę połączyć się z ecu. Skoro silnik odpala to mogę chyba wykluczyć jakieś uszkodzenie kompa.
Prosze o podesłanie jakiegoś schematu gdzie będzie dokładnie rozrysowane podłączenie wtyki obd. Zaznaczam że mam immobiliser, i wiem że musi to być uwzględnione na schemacie.
Wszystkie światła, wycieraczki, i inne bajery już działają już działają. Silnik już odpala.
Ale....
Brakuje mi zasilania na zegary(narazie zapodaje 12+ innym kablem), i dalej nie mogę połączyć się z ecu. Skoro silnik odpala to mogę chyba wykluczyć jakieś uszkodzenie kompa.
Prosze o podesłanie jakiegoś schematu gdzie będzie dokładnie rozrysowane podłączenie wtyki obd. Zaznaczam że mam immobiliser, i wiem że musi to być uwzględnione na schemacie.
Mk2 R32 DSG 4motion.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Jeszcze jedno. O jakiej zielonej wtyczce mówisz arwam, ???????
Mk2 R32 DSG 4motion.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
arwam, sprawa wtyczki już nie aktualna. Komp już się łączy. Problem, leżał w oczywiście złym podłączeniu. Owszem linia "k" była podłączona dobrze, tylko zasialnie na wtyczkę OBD dałem z drugiego zewnętrzenego akumulatora i to był błąd. Po podłączeniu wg. schematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=412158" onclick="window.open(this.href);return false; wszystko wróciło do normy.
Został tylko brak zasilania licznika. Wiem, że jest to pin 13 wychodzący z licznika i podłączony do wtyki U1, czy tam U2. Powinien pojawić się na nim + po stacyjce. Niem mam schematu ogólnego auta, poniewaz bazuje tylko na schemacie silnika tdi, i nie mogę tego rozgryźdź.
Został tylko brak zasilania licznika. Wiem, że jest to pin 13 wychodzący z licznika i podłączony do wtyki U1, czy tam U2. Powinien pojawić się na nim + po stacyjce. Niem mam schematu ogólnego auta, poniewaz bazuje tylko na schemacie silnika tdi, i nie mogę tego rozgryźdź.
Mk2 R32 DSG 4motion.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Pytanie odnośnie chłodnicy do TDI
czy musi być taka wielka jak w TD??
TDI się nie grzeje zbyt mocno, a chyba nawet ma problem z nagrzaniem płynu skoro jest podgrzewacz.
mam schemat instalacji tdi w pdf'ie dla AHU 97 rok
jak ktoś chętny to podeślę
superkasztan@o2.pl
czy musi być taka wielka jak w TD??
TDI się nie grzeje zbyt mocno, a chyba nawet ma problem z nagrzaniem płynu skoro jest podgrzewacz.
mam schemat instalacji tdi w pdf'ie dla AHU 97 rok
jak ktoś chętny to podeślę
superkasztan@o2.pl
Somewhere in Nowhere
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
superkasztan pisze:Pytanie odnośnie chłodnicy do TDI
czy musi być taka wielka jak w TD??
TDI się nie grzeje zbyt mocno, a chyba nawet ma problem z nagrzaniem płynu skoro jest podgrzewacz.
dla TDI spokojnie wystarczy od 1.6D a nawet nieco mniejsza bo TDI jest silnikiem o wyższej sprawności i nie idzie tyle ciepła w układ chłodzenia co w TD gdzie masz komory spalania w głowicy
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
ponoć wystarczy od 1,6 benzyny, czy ona jest mniejsza od 1,6 diesel??
Somewhere in Nowhere
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Taka była w mk2 TD 675x322x35 = 7 607 250 mm3
Na VAGCOM pisze że ma być 630 x 380 (1Z,AFN,AHU) , w sklepie są 628x352x28 = 6 189 568 mm3
Na VAGCOM pisze że ma być 630 x 380 (1Z,AFN,AHU) , w sklepie są 628x352x28 = 6 189 568 mm3
Somewhere in Nowhere
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Nie wiem jak w TDI 1.9 ale na pewno w zwykłym 1.6 TDic z golfa im większa tym lepiej bo się grzeje za dużo miałem ten silnika RA w golfie MK III i zmieniałem chło dnice na większe wsadziłem 675x320 ale miałem jeden wentylator a powinny być dwa ja bym wsadzał jak największą i jak najgrubszą A wiem że chciałem kupić nową od 1.9 TDI i to był największy rozmiar
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
i jak Ci się jeździ w MK3 na 1.6TD ?
seria czy coś podkręciłeś.
dobrze by było wrzucić jakąś skrzynkę 02A z krótszymi pierwszymi trzema biegami a dłuższą czwórką i piątką.
seria czy coś podkręciłeś.
dobrze by było wrzucić jakąś skrzynkę 02A z krótszymi pierwszymi trzema biegami a dłuższą czwórką i piątką.
Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN
Za....scie się jeździło było 80 km nic nie podkręcane intercooler założony był tak jak w passacie i maszyna unosiła się w powietrze przy większych obrotach Miałem skrzynia 8A te same przełożenia co w 4T Teraz wszystko rozebrane na części bo mi gość w bok przywalił niestety i rama poszła do kasacji resztę zostawiłem Ten silnik to rakieta i moim zdaniem lepiej się zbiera niż 1.9 TDI a jeszcze słyszałem że te silniki 1.6 TD z intercoolerem mocno można podkręcić Teraz mam passata B3 stan igła ale silnik 1.8 AAM i tylko 75 kucy moim zdaniem za mało jak do takiego dużego samochodu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości