16VT na blok PG - warto kupić?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
16VT na blok PG - warto kupić?
Witam, przeglądając allegro natrafiłem na taki wynalazek:
http://allegro.pl/1-8-16v-turbo-tuning- ... 19063.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Głowica 16V spasowana do PG, kompletny zestaw turbo. Czy warto to kupić? Nie wiem jaka turbina tam jest, nie widać dokładnie na zdjęciach, orientuje się ktoś może jaki +/- potencjał by taki ulep miał?
Pozdrawiam.
http://allegro.pl/1-8-16v-turbo-tuning- ... 19063.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Głowica 16V spasowana do PG, kompletny zestaw turbo. Czy warto to kupić? Nie wiem jaka turbina tam jest, nie widać dokładnie na zdjęciach, orientuje się ktoś może jaki +/- potencjał by taki ulep miał?
Pozdrawiam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
16VT na blok PG - warto kupić?
wygląda na k24 czyli hmm, no okolice 260-280 ps
Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
16VT na blok PG - warto kupić?
Ciekawe, za stosunkowo niewielkie pieniądze można dobrze wzmocnić PG... wiadomo trochę jeszcze z tym roboty jest, ale najcięższe sprawy zasadniczo zostały już ogarnięte. Został do roboty cały dolot, wydech, wtrysk paliwa. Źle nie jest.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
16VT na blok PG - warto kupić?
daleka droga do tego jeszcze aby zrobić te konie mechaniczne
Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
16VT na blok PG - warto kupić?
"Super" zestaw - stopień sprężania pewnie z 6:1. To nie ma prawa jeździć dobrze. A jak jest w słabej kondycji to nawet nie odpali. Jedno jest pewne, bez wymiany tłoków i korbowodów nie da rady nawet tego sensownie do kupy poskładać. Poza tym ciekawy jestem gdzie gosciu planuje umieścić wtryskiwacze, skoro kolektor nie ma gniazd.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
16VT na blok PG - warto kupić?
hehe a do czego potrzebne te dwie uszczelki pod glowice zeby jeszcze odprezyc dol z tlokami z pg o ile sa bo na zdjeciach walu nawet nie widac
za 2tys. to kolega sperzedal kr z korbo-tlokami s2 ,k26 w bdb. stanie z wydechem s2, WG s2 ,kpl.rozrzad,saccy scirocco,IC,pompa oleju nowa 9a,wtryski z listwa i przedluzkami,wszystko na nowych gratach sputtery panewki pierscienie itd, itd. i osprzetem i to warto bylo kupic a to to szmel zapyzialy
PS bugalon przeciez on ma gniazda pod wtryski {z ke-jetronica }czy zle widze
za 2tys. to kolega sperzedal kr z korbo-tlokami s2 ,k26 w bdb. stanie z wydechem s2, WG s2 ,kpl.rozrzad,saccy scirocco,IC,pompa oleju nowa 9a,wtryski z listwa i przedluzkami,wszystko na nowych gratach sputtery panewki pierscienie itd, itd. i osprzetem i to warto bylo kupic a to to szmel zapyzialy
PS bugalon przeciez on ma gniazda pod wtryski {z ke-jetronica }czy zle widze
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
16VT na blok PG - warto kupić?
Właśnie wyszło jak dobrze znam się na tym wszystkim... 16vg60 nie masz podobnego zestawu do sprzedania???
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Re: 16VT na blok PG - warto kupić?
xxMAXIMxx moze swoj zestaw bede sprzdawal ,bo po zimie chyba przejde na 16vt a ze mam dwa kpl.{16vg60 i 16vt} to mogl bym sprzedac ale teraz inne tuningi robie a silnik zostawiam na koniec ,jak chcesz na sile 16v doladowane to mozesz spokojnie sam takie graty ogarnac pozniej aby to poskladac i dobrze wystroic
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
16VT na blok PG - warto kupić?
Najlepiej kupić goły słupek z 16V (pewnie za 800 da rade), do tego tłoki i korby z s2 (za kolejne 600), potem turbo z kolektorem wydechowym i WG z audi s2 (pewnie okolo 1000 razem z downpipem). Na upartego można nawet kolektor ssący oryginalny zostawić. Wrzucić FMIC, poskladac to do kupy na nowych uszczelkach i pierścieniach (przy okazji głowice zrobić), dorobić zasilanie turbiny w wode i olej i można po wystrojeniu spokojnie 250 koni złamać i to bez większego problemu. Tyle że to trochę będzie kosztować (uszczelki, przewodziki, rurki, DIGI 1 + strojenie, jakies listwy wtryskowe, wtryskiwacze, gniazda, rury silikonowe, no i masa innych *#cenzura#*)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
16VT na blok PG - warto kupić?
Więc de facto ze wszystkim uzbiera się dość spora kupka pieniędzy. Jak to zwykle bywa szczegóły kosztują najwięcej. Dlatego więc "negocjuję" już kupno gotowego silnika. Nie jestem dobry w turbie i wolałbym się nie uczyć na Rallye.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
16VT na blok PG - warto kupić?
A tak z ciekawości zapytam. Co by było jakby z bloku zebrać żeby stopień sprężania wzrósł do 8.0:1??
1.8 GX+Digi 1
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
16VT na blok PG - warto kupić?
Tłoki by Ci z bloku wystawały i by Ci zawory polamaly.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
16VT na blok PG - warto kupić?
Jakby co to mam zakute PG 8v 1803cc 8:1 pod turbo.xxMAXIMxx pisze:Nie jestem dobry w turbie i wolałbym się nie uczyć na Rallye.
http://allegro.pl/silnik-1-8-pg-g60-tur ... 28367.html" onclick="window.open(this.href);return false;
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości