potrzebuje pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt cze 27, 2006 22:08

norberto3000 pisze:nie spszęgło zmnienaiałem z pułtora miesiąca temu ale hodzi mi oto dokładnie że zrobił sie jakiś mułowaty że dokładnie jak wcisne gaz do konca to niehce pszyspieszać i wskakiwać na obroty tylko jakoś pomałłu pszyspiesza napszykład jak jade na 5 ntce tak 90klm i wcisne gaz do konca to prawie wcale nie pszyspiesza
Cięzko powiedziec, przyczyn może byc dosłownie 100, od przestawionego zapłonu po zapchany katalizator, nie wywróżymy nic z fusów, podjedź do kumatego mechanika, auto podłaczyć pod VAG , jeżeli nie wykaże usterek to pokolei sprawdzać zapłon , cisnienia sprężania, katalizator itd itd


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » śr cze 28, 2006 01:22

dzięki za odpowiedz no hyba tak zrobie podjade do jakiegoś mehanika :bigok:



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: potrzebuje pomocy

Post autor: Gwiazdor » śr cze 28, 2006 08:13

e-lukasz pisze:Zdejmij masę z akumulatora na jakiś czas nie pamiętam na ile to jest w golfach. Puźniej odpal i niech chodzi na wolnych obrotach aż wentylator na chłodnicy się załączy wtedy komp od bęzyny będzie zaprogramowany. I zobacz co będzie z tym. Jest jeszcze kwestia powietrza montując LPG w 99% przysłaniają powietrze aby lepiej chodził na gazie jeśli go za dużo przysłonią będzie kulawo chodził na bęzynie.

[ Dodano: 27 Cze 2006 17:15 ]
norberto3000 pisze:witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było pozdrawiam :bigok:
Najprawdopodobniej trzeba wyregulować na analizatorze. Może słaby gaz zatankowałeś ?
W RP nie ma zwężki na dolocie powietrza. Jedynie co daje słabsze osiągi do mikser (ale to naprawdę przy dobrej instalacji trudno wyczuć).


Obrazek

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » śr cze 28, 2006 09:22

homsky pisze:auto podłaczyć pod VAG
1,6 chyba sie nie da do VAG'a podłączyć toż to gaźnikowe silniki są...No chyba że o czyms nie wiem :P
chodzi o silnik 1,6 norberto3000


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » śr cze 28, 2006 10:34

tak tak 1,6 na puł wtrysku



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » śr cze 28, 2006 10:48

tak tak 1,6 na puł wtrysku
z tego co wiem mk2 1,6 były na 2 rodzajach gaźników 2e2 podciśnieniowy i 2ee elektroniczny.. A co do półwtrysku to pierwsze słysze :-k :-k :-k może chodzi Ci o monowtrysk ale nie spotkałem sie z mk2 1,6 na jakim kolwiek wtrysku.. ale może niech sie wypowiedzą znawcy :P :bigok: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :pub: :pub:OOO Norberto3000 widze że znad morza jestes jak tam pogoda???? W czwartek jade do Lubiatowa na 3 dni :P ciepła woda?


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 28, 2006 10:54

norberto3000 pisze:tak tak 1,6 na puł wtrysku
Tzn. troche tryska troche nie tryska ? :rotfl: Albo gaźnik albo wtrysk. A że masz 1.6 to musisz mieć gaźnik bo innych 1.6 do mkII nie montowali.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » śr cze 28, 2006 14:21

ja mam mk3 a nie mk 2 na puł wrusku 1,6
:bigok:

[ Dodano: 28 Cze 2006 14:50 ]
ty unaz pogoda zajfajna ale ma sie popsuć jakoś pod koniec tygodnia



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr cze 28, 2006 14:52

Łyskacz pisze:z tego co wiem mk2 1,6 były na 2 rodzajach gaźników 2e2 podciśnieniowy i 2ee elektroniczny.. A co do półwtrysku to pierwsze słysze może chodzi Ci o monowtrysk ale nie spotkałem sie z mk2 1,6 na jakim kolwiek wtrysku.. ale może niech sie wypowiedzą znawcy
Pinhead pisze: Albo gaźnik albo wtrysk. A że masz 1.6 to musisz mieć gaźnik bo innych 1.6 do mkII nie montowali.
Czytajcie dokładnie ! norberto3000, ma mk3 silnik 1.6 prawdopodobnie na mono-wtrysku , albo na pełnym wtrysku , innych opcji nie ma . I w jednym i w drugim przypadku podłancza sie oba silniki pod VAG.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » śr cze 28, 2006 17:15

mam jeszcze jedno pytanie czy można jakoś zmienić bżmienie silnika oprucz wymiany wydehu albo koncuwki ?? bo słyszałem coś żeby tam gdzie jest filtr powietsza zrobić pare dziur i wtedy sie zmienia dzwięk ale niewiem czy to nieszkodzi tam nacoś wy jestecie stare wyjadacze golfa to wiecie pozdrawiam :bajer:



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » śr cze 28, 2006 21:49

homsky, 1,6 mk2 do Vag'u? Raczej można zczytać kody błyskowe......


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 28, 2006 21:58

Coś się dzisiaj ludzią (w tym i mnie) masowo udzieliło i "mkIII" widzą jako "mkII" :rolleyes:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
norberto3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
Lokalizacja: jurata
Kontakt:

Post autor: norberto3000 » pt cze 30, 2006 16:47

byłem u mechanika i sie dowiedziałem dlaczego mi stracił moc to jest wina katalizatora pękła mi pircelanka i sie zatkał :bajer: naj prawdopodobnie no i jeszcze filterek paliwa tesz ma coś spulnego z tym w poniedziałek jade wymienić te dwie części i wtedy napisze czy pomogło pozdrawiam



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt cze 30, 2006 16:55

Łyskacz pisze:homsky, 1,6 mk2 do Vag'u? Raczej można zczytać kody błyskowe......
Łyskacz, cos sie uwziął na te mk2 ? Przecież norberto3000, ma Golfa 3 1.6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 267 gości