Cięzko powiedziec, przyczyn może byc dosłownie 100, od przestawionego zapłonu po zapchany katalizator, nie wywróżymy nic z fusów, podjedź do kumatego mechanika, auto podłaczyć pod VAG , jeżeli nie wykaże usterek to pokolei sprawdzać zapłon , cisnienia sprężania, katalizator itd itdnorberto3000 pisze:nie spszęgło zmnienaiałem z pułtora miesiąca temu ale hodzi mi oto dokładnie że zrobił sie jakiś mułowaty że dokładnie jak wcisne gaz do konca to niehce pszyspieszać i wskakiwać na obroty tylko jakoś pomałłu pszyspiesza napszykład jak jade na 5 ntce tak 90klm i wcisne gaz do konca to prawie wcale nie pszyspiesza
potrzebuje pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- norberto3000
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
- Lokalizacja: jurata
- Kontakt:
Re: potrzebuje pomocy
W RP nie ma zwężki na dolocie powietrza. Jedynie co daje słabsze osiągi do mikser (ale to naprawdę przy dobrej instalacji trudno wyczuć).e-lukasz pisze:Zdejmij masę z akumulatora na jakiś czas nie pamiętam na ile to jest w golfach. Puźniej odpal i niech chodzi na wolnych obrotach aż wentylator na chłodnicy się załączy wtedy komp od bęzyny będzie zaprogramowany. I zobacz co będzie z tym. Jest jeszcze kwestia powietrza montując LPG w 99% przysłaniają powietrze aby lepiej chodził na gazie jeśli go za dużo przysłonią będzie kulawo chodził na bęzynie.
[ Dodano: 27 Cze 2006 17:15 ]Najprawdopodobniej trzeba wyregulować na analizatorze. Może słaby gaz zatankowałeś ?norberto3000 pisze:witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było pozdrawiam
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1,6 chyba sie nie da do VAG'a podłączyć toż to gaźnikowe silniki są...No chyba że o czyms nie wiemhomsky pisze:auto podłaczyć pod VAG
chodzi o silnik 1,6 norberto3000
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- norberto3000
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
- Lokalizacja: jurata
- Kontakt:
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z tego co wiem mk2 1,6 były na 2 rodzajach gaźników 2e2 podciśnieniowy i 2ee elektroniczny.. A co do półwtrysku to pierwsze słysze może chodzi Ci o monowtrysk ale nie spotkałem sie z mk2 1,6 na jakim kolwiek wtrysku.. ale może niech sie wypowiedzą znawcy :pub:OOO Norberto3000 widze że znad morza jestes jak tam pogoda???? W czwartek jade do Lubiatowa na 3 dni ciepła woda?tak tak 1,6 na puł wtrysku
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- norberto3000
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
- Lokalizacja: jurata
- Kontakt:
Łyskacz pisze:z tego co wiem mk2 1,6 były na 2 rodzajach gaźników 2e2 podciśnieniowy i 2ee elektroniczny.. A co do półwtrysku to pierwsze słysze może chodzi Ci o monowtrysk ale nie spotkałem sie z mk2 1,6 na jakim kolwiek wtrysku.. ale może niech sie wypowiedzą znawcy
Czytajcie dokładnie ! norberto3000, ma mk3 silnik 1.6 prawdopodobnie na mono-wtrysku , albo na pełnym wtrysku , innych opcji nie ma . I w jednym i w drugim przypadku podłancza sie oba silniki pod VAG.Pinhead pisze: Albo gaźnik albo wtrysk. A że masz 1.6 to musisz mieć gaźnik bo innych 1.6 do mkII nie montowali.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- norberto3000
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
- Lokalizacja: jurata
- Kontakt:
- norberto3000
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt kwie 07, 2006 11:33
- Lokalizacja: jurata
- Kontakt:
Łyskacz, cos sie uwziął na te mk2 ? Przecież norberto3000, ma Golfa 3 1.6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Łyskacz pisze:homsky, 1,6 mk2 do Vag'u? Raczej można zczytać kody błyskowe......
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 218 gości