9A na Digi 1 - kilka pytań

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: Marszall » ndz paź 09, 2011 17:07

toffic chyba masz racje u mnie jest tak że albo hamuje silnikiem albo ciągnie, nie ma płynnego przejscia. Przy 2 tys. obrotów dla niewprawionego to powiedział bym że nawet było o ucązliwe, na szczescie wiecej na lpg jeżdze.

Jest taki jakby stan nie określony i silnik niewie co robic a to zdycha a to ciągnie, w górnych partiach tego nie ma.

Czyli powiedasz że umiesz wyelyminować takie coś?

Powiedzmi jeszcze czy to wynika ze złego strojenia ew. brak czyli wsadzenie gotowca, czy też moze wynika to z braku umiejetności strojących?

Kurde Toffic ja myslałem że 16v na digi tak mają a tu zostałem wyprowadzony z porządnego błedu.

Pochwałe mu dawać!!!


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: 9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: toffic » ndz paź 09, 2011 17:58

Marszall pisze: Powiedzmi jeszcze czy to wynika ze złego strojenia ew. brak czyli wsadzenie gotowca, czy też moze wynika to z braku umiejetności strojących?
Tego na odległość nie można powiedzieć
Marszall pisze: Kurde Toffic ja myslałem że 16v na digi tak mają a tu zostałem wyprowadzony z porządnego błedu.

Pochwałe mu dawać!!!
Zapytaj np. Bugalona jak powinna chodzić 16V z dobrym Digi :bigok:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: spawacz » ndz paź 09, 2011 19:09

Ale jak ja zakladalem DIGI I zamiast DF2 to twierdziles ze i tak bedzie o niebo lepiej niz na digi II nawet na seryjnym sofcie bez obrobki pod 16V , a okazalo sie to nieporozumieniem co poradziles i chlopak poszedl w koszty przez ciebie, a pozniej nic tylko auto do ciebie przywiesc, naszczescie sa inni ludzie na tym forum ktorzy pomogli. DF2 jest leszy od 1 z prostego powodu, szybkosc procka + dokladnosc logarytmow , dlatego DF1 nie bedzie dobrze lata w 16V bez konkretnej obróbki.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: Marszall » ndz paź 09, 2011 22:02

ja tam uważam że df I jest lepszy ze wzgledu na map sensor, a co do softów no to nie wiem ale mysle ze oba nie robione pod 16v są do kupy


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: mustang877 » ndz paź 09, 2011 22:21

Ja uważam że najlepszy jest Digi 3.0 z ADL, gdzie seryjnie już soft jest od 16v i można śmigać normalnie beż żadnych jaj, a jak ktoś chce dopracować to wystarczy tylko korekta softu i tyle. takie jest moje zdanie.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: Marszall » ndz paź 09, 2011 22:25

też racja, ale co niektórzy uważają (mówie o obrabianych softach) że z ADL i Digi I tyle samo da sie wykrzesać. ADL rożni się tylko TPS'em bo oba nie mają sekwencji i opieraja sie tylko na aparace zapłonowym

Jak sie myle to niech ktoś mnie poprawi.

BTW. mustang877, uporałeś sie z przepustnicą? bedziesz dawał tps'a na ori przepust czy adapter na przepust z ABF'a?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: mustang877 » pn paź 10, 2011 00:48

Marszall pisze:Jak sie myle to niech ktoś mnie poprawi.
dobrze mówisz
Marszall pisze:BTW. mustang877, uporałeś sie z przepustnicą? bedziesz dawał tps'a na ori przepust czy adapter na przepust z ABF'a?
uporałem sie z przepustnicą, w sumie mozna powiedzieć że sprawa rozwiązała sie sama zupełnie przypadkowo ponieważ okazało sie że w moim 9A jest właśnie przepustnica z TPS, wczesniej jej nie wyjmowałem bo nie było takiej potrzeby i byłem przekonany że mam switche tak jak w poprzednim corrado.... a tu taka miła niespodzianka wyszła podaczas wymiany uszczelki pod głowicą. Ta przepustnica niczym nie różni sie od tej z audi o której we wcześniejszym topicu rozmawialiśmy. Jest idento.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: Marszall » pn paź 10, 2011 13:45

no tak ale czy potencjometr ma taką samą charakterystykę?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: mustang877 » pn paź 10, 2011 17:24

Marszall pisze:no tak ale czy potencjometr ma taką samą charakterystykę?
a tego jeszcze nie sprawdzałem, szukam cały czas info na ten temat.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: Marszall » pn paź 10, 2011 19:55

nie ma co szukać info tylko bierzesz jeden i drugi dwa mierniki i patrzysz, a tak wogóle to skoro twoja przepustnica ma wyjscie na potencjometr to ja bym podpasował z abf'a


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: mustang877 » wt paź 11, 2011 11:39

no racja, pomysł dobry, ale wydaje mi sie że mocowania potencjometrów sie róznią.



Eternity
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 24, 2009 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: Eternity » wt lis 15, 2011 21:52

Odkopię trochę temat niedawno zmieniłem silnik na 9A i założyłem od razy digifanta od PG i nie działa to za dobrze, soft też niby zmieniony
Auto jest cały czas zalane i to bardzo - jechać się nie da.
Macie może pomysł co sprawdzić żeby ożyło na nowo?
I drugie pytanie zostały mi dwa pojedyncze kable na wsuwkę 1 niebiesko-czarny, drugi biało- brązowy wie ktoś może od czego sa?
Niebiesko czarny od Ciśnienia oleju?
Dzięki za wszelkie sugestie.



Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: Blancik » śr lis 16, 2011 16:16

U mnie zalewało bo zamienione były kable przy wtyczce do copota..Na wolnych kulał, jakby na 3 gary, na wysokich coś tam jechał....
W FAQ o digi masz schematy el.



Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

9A na Digi 1 - kilka pytań

Post autor: qbejs » śr lis 16, 2011 17:19

Eternity, przedzwoń do mnie - jestem w Wawie to mogę podskoczyć i powalczymy coś dziś ;)


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości