Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Post autor: bartekkk1 » pn lis 14, 2011 12:25

Witam w mojej Jettcie zacząłem swapa na 1,8 kr z roku 89 ze stara skrzynka bezpieczników Jetta byla z roku 1990 z nowa elektryka.Wiec tak oczywiścieu wyciągnołem caly silnik wszystkie wiazki wprowadzilem wiazki z golfa silnika cala wiazke deski razem z licznikiem i manetkami do tyłu wiazka zmieniona bak zmieniony podwieszona pompa z pod smochodu lecz tu jest problem Ile 1,8 kr ma pomp paliwa do baku zalalem 10l paliwa podłanczam pompe paliwa na krotko pompa pracuje lecz jak odkrece przewody od mechanicznego wtrysku w przewodach dalej jest sucho czy kr ma jeszcze jakas ukryta pompe paliwa ktora mogla zostac w samochodzie ?



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Post autor: -=ren=- » pn lis 14, 2011 14:15

jest jedna pompa w baku, a druga razem z akumulatorem ciśnienia jest pod podłogą. Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka słychać obydwie przez chwilę. Jeśli słychać, sprawdź czy do drugiej pompy i akumulatora dochodzi paliwo z baku, potem sprawdź filtr paliwa i dopiero odkręcaj przy rozdzielaczu.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Post autor: bartekkk1 » pn lis 14, 2011 14:16

-=ren=-, jak podlacze pod plusa slychac ja caly czas nie wylancza sie wogole



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Post autor: -=ren=- » pn lis 14, 2011 14:22

ale mówiłem o dwóch pompach. Jedna w baku druga pod samochodem - słychać obydwie??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Post autor: bartekkk1 » pn lis 14, 2011 15:25

-=ren=-, wiesz co slychac pompe ale ktora to niewiem druga sprawa jest czy pompa powina sie sama wyłączyc czy jak to wyglada wiazka jest orginalna nie dorabiana



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Post autor: -=ren=- » pn lis 14, 2011 23:27

tak pompa powinna sama się wyłączyć , odpowiedzialny jest za to przekaźnik na drugim miejscu w skrzynce przed 89 i na 12 miejscu po 89... popatrz sobie na stronkę http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html" onclick="window.open(this.href);return false; oraz http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; - opisy obydwu skrzynek z pinoutami, przekaźnikami, kostkami. oraz tutaj http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/1989/92/50/1033013/" onclick="window.open(this.href);return false;


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Post autor: bartekkk1 » wt lis 15, 2011 11:03

ja do tego przekaznika mam dolutowany jakis kabelek



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Swap z 1,6 pn na 1,8 Kr

Post autor: -=ren=- » czw lis 17, 2011 15:47

any progress??


vwlifestyle.pl
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość