Wyskakuje mi notorycznie taki oto błąd:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 022 906 032 E
Component: MOTRONIC ME7.1 G V007
Coding: 00132
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
AUto to MK4 2.8 V6 AUE 4Motion. Wlasnie dzisiaj obliczyłem sobie spalanie i zdębiałem - 15.2L/100km. No rozumiem ze silnik nie mały ale bez przesady. Dodam że to wyliczyłem nie z kompa tylko zalane do full i potem jeszcze raz. No i wyszło. 90% tego przebiegu to na autostradzie przy prędkości 110km/h wiec "karawana". Pozostałe 10% przebiegu to dojazd do tej autostrady.
Doczytałem sie na forum ze wtórna pompa pneumatyczna ma za zadanie (w skrócie oczywiscie) jak najszybciej doprowadzic katalizator do wlasciwej temperatury. I ze powinna chodzic na zimnym silniku. A umnie ta pompa włącza sie nie zależnie czy rano czy po przejechaniu 300km na gorącym silniku. Czyli idac dalej tym tropem moje paliwko jest wypalane w kibel w katalizatorze (bo mu zimno he he).
Niech mnie ktoś poprawi jesli sie myle że to moja przyczyna wysokiego spalania?
No i jesze jedno. Ponieważ autko mam dopiero 2 miechy nie za bardzo sie orientuje jesze co i gdzie jest. Więc pytanko jest

Dzięki z góry za pomoc.