Coming Home problem z podłączeniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Coming Home problem z podłączeniem
Witam,
od wczoraj bawię się z modułem doświetlania drogi domu. Ze schematów wynika, że jest on sterowany impulsem (- lub +). I mam problem gdyż jedyny minus jaki mi się wydawało w trakcie zamykania i otwierania centralnego szedł do centralnego w klapie. To był mój błąd bo jak się okazało po sprawdzeniu, jest tam stały (-) z tym, że przy otwieraniu zamykaniu jest przerwa w ciągłości. I teraz moje pytanie czy ewentualnie istnieje gdzieś w golfie impuls (-) przy zamykaniu/otwieraniu centralnego? Albo chociaż czy można zastosować jakiś przekaźnik na wspomnianych wcześniej kabelkach który by działał tak jak potrzebuję?
Moduł komfortu jaki posiadam to 1J0 959 799AH
od wczoraj bawię się z modułem doświetlania drogi domu. Ze schematów wynika, że jest on sterowany impulsem (- lub +). I mam problem gdyż jedyny minus jaki mi się wydawało w trakcie zamykania i otwierania centralnego szedł do centralnego w klapie. To był mój błąd bo jak się okazało po sprawdzeniu, jest tam stały (-) z tym, że przy otwieraniu zamykaniu jest przerwa w ciągłości. I teraz moje pytanie czy ewentualnie istnieje gdzieś w golfie impuls (-) przy zamykaniu/otwieraniu centralnego? Albo chociaż czy można zastosować jakiś przekaźnik na wspomnianych wcześniej kabelkach który by działał tak jak potrzebuję?
Moduł komfortu jaki posiadam to 1J0 959 799AH
Coming Home problem z podłączeniem
Musisz rozebrać tapicerkę drzwi przy sterowniku silniczka szyb masz sterowanie centrala minusem
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Coming Home problem z podłączeniem
Nie wiem czy nie wolałbym ogarnąć tego jakimś przekaźnikiem niż drzwi znowu rozbierać;/ A powiedz mi kojarzysz może które piny są za to odpowiedzialne?
Coming Home problem z podłączeniem
Nie pamiętam kolorów ale wiązka która idzie do zamka to możesz probówka podać masę na przewody i zobaczysz na jakich przewodach steruje masa
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Coming Home problem z podłączeniem
No tak właśnie sprawdziłem i wychodzi na to, że to przewody żółto-zielony i zielono-brązowy w splocie kilku kabli idących bezpośrednio do zamka. Podłączyłem się tam ale niestety nie działa, sam już nie wiem o co chodzi;/
Coming Home problem z podłączeniem
Nie wiem co masz za bajer do włączania tych świateł oryginalnie w VW są załączane plusem przez manetkę przy kierownicy Zamykasz auto i światła gasną po 30 sek gasną bo moduł włączania świateł widzi ze drzwi są zamknięte dlatego bo krańcówka drzwi wysyła masę przez moduł komfortu do sterownika świateł Napisz coś więcej na temat Twojego moduluj i przęśli jakiś schemat
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Coming Home problem z podłączeniem
Poniżej zamieściłem fotki "całej" instrukcji do tego modułu. Z samej instrukcji wynika, że nie ma w tym nic trudnego ale mimo wszystko znalezienie kabli sygnałowych (-) jest trudne. Tak jak wspomniałem, wychodzi na to, że te kolory kabli które podałem to te kable sygnałowe ale niestety nie działa jak jest podłączone w ten sposób. Oryginalnie w VW może i tak jest ale chyba w Golfie 5 i wyżej bo w czwórce fabrycznie chyba tak nie było. Mam nadzieję, że jakoś mi pomożecie bo powoli mam ochotę wywalić to na śmietnik. Ewentualnie foto samego modułu mogę podesłać ale nie wiem czy to jakoś pomoże...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości