Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rysiovw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 16:02
Lokalizacja: Jawor

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: rysiovw » sob lis 05, 2011 20:18

Mam taki problem a mianowicie taki że auto kręci ale nie odpala. Miałem robionego swapa wymieniona została cała elektryka bo kostki pod silnik mi nie pasowały, ponieważ swój silnik miałem 1,6 PN na gażniku a zamienilem go na 1,8 (GX?) na wtrysku. Wszystko jest podłączone tak jak należy. Auto kręci lecz nie chce załapać, i teraz zagadka co to moze być, bo świece i kable oraz kopułka jest ta od tego nowego silnika a w dawcy silnik odpalał normalnie. Pryskaliśmy do filtra i dalej nic. Teraz paliwo, czy bez paliwa jakoś auto moze dać znać że to jest ta wina. Bo została nam do wymiany pompa paliwa, podobno ta z 1,6 ma małe ciśnienie. :-( Mam jakieś filmiki z telefonu jakby ktoś potrzebował.


...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;

krzychu1202
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: krzychu1202 » ndz lis 06, 2011 01:20

1.6pn niema pompy paliwa ?? chyba ze się mylę



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: szypki » ndz lis 06, 2011 01:57

a moduł zapłonowy podmieniany? pompy paliwa od GXa koniecznie załóż bo mechaniczne wtryski potrzebuja 6-6,5 bara cisnienie paliwka, wtrysk rozruchowy działa? jak nie działa to też nie odpali hmm nie ma paliwa to mozesz go krecic do usr...nej smierci i tak nie da oznak ze zyje :P



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 06, 2011 09:28

rysiovw, jak ty robiłeś swap na silnik na wtrysku i zostawiłeś tylko pompę mechaniczną od gaźnika??? Przecież ona daje 0,25 bara a ty potrzebujesz 3 lub 6 zaleznie czy ten wtrysk to digifant czy wtrysk mechaniczny. Musisz mieć 2 pompy -podającą do baku ( z dowolnego mk2 na wtrysku) i główną ciśnieniową pod podłogę 3 barową do digi z PB, PF albo 6 barową od auta na wtrysku mechnicznym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

walim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 08, 2011 16:05

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: walim » śr lis 09, 2011 09:39

Witam wszystkich
W związku, że Ja też planuje w niedługim czasie przekładkę (mojego silnika 1.6 gaźnikowca na 1.8 mono-wtrysk).
Proszę o podpowiedź:
-Do silnika 1.8 mono-wtrysk też potrzebuję dwie pompki paliwowe?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: Paweł Marek » śr lis 09, 2011 13:55

Taki układ na 2 pompy jest w mk2, ponoć da się zamontowac bak od mk3 wówczas starcza jedna pompa w baku,od mk3 na 1-1.2 bara


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rysiovw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 16:02
Lokalizacja: Jawor

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: rysiovw » śr lis 09, 2011 14:21

Wyszło tak, Swap poszedł jak należy elektryka przełożona silnik zamontowany ale gdy odkręcam jeden z wtrysków paliwo nie tryska lecz leci sobie spokojnie. Wiec potrzebą jest zamontowanie drugiej osobnej pompy pod podłogą koło wachacza aby dawała większe ciśnienie paliwa :) Na dniach to zrobie i dam znać :bigok:


...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiovw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 16:02
Lokalizacja: Jawor

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: rysiovw » sob lis 12, 2011 16:56

Pompa podłączona, auto odpala ale dlaczego nie chce się trzymać na obrotach ???? Jak się doda gazu to chodzi, no i strasznie kopci, moze to tylko na początku.Macie pomysły jakieś?


...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;

szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: szypki » sob lis 12, 2011 17:50

a masz dzialajacy regulator wolnych obrotow? elektozaworek na prawym kielichu wąż pobierający powietrze z klapy spiętrzającej i dający na przepustnice, jak chcesz to porobie zdjęcia na wieczór



Awatar użytkownika
rysiovw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 16:02
Lokalizacja: Jawor

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: rysiovw » sob lis 12, 2011 18:06

Bardzo chętnie. Zdrób fotki , Najlepiej całego silnika jeśli masz taki sam :)


...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: Paweł Marek » sob lis 12, 2011 21:50

rysiovw, pisz konkretniej, dałeś dwie pompy jak ma RP ? Sama w baku nie starcza


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rysiovw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 16:02
Lokalizacja: Jawor

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: rysiovw » sob lis 12, 2011 23:02

tak mam 2 pompy juz wsadzone


...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jegor
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: wt cze 30, 2009 20:47
Lokalizacja: DSR
Kontakt:

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: jegor » sob lis 12, 2011 23:13

Jeżeli kopci Ci na czarno to moze być to ze pali gaz i bryne :) oczywiscie jak masz :) Moze to być odma ;)


MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin

szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8

Post autor: szypki » ndz lis 13, 2011 11:23

a ty masz RP czy GXa wsadzonego?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości