Dziwne rzeczy sie dzieją
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne rzeczy sie dzieją
Jak w temacie , dzieją się dziwne rzeczy .
Nawet nie wiem od czego zacząć !
Zacznę od tego że płyn hamulcowy mi znika a nie mam wycieków , znika też płyn chłodniczy .Praca silnika jest ustawiona 1100 po wciśnięciu kamulca obroty zaczynają się wahać i gaśnie .
Dolałem płyn chłodzący i się zdziwiłem bo powstała taka dziwna piana jak bym Kawę gotował , o cholerę tu chodzi ??
Mam pewne podejrzenia , coś z serwem nie tak , ale nie jestem pewien .
Pomozcie koledzy swoja wiedzą .
Nawet nie wiem od czego zacząć !
Zacznę od tego że płyn hamulcowy mi znika a nie mam wycieków , znika też płyn chłodniczy .Praca silnika jest ustawiona 1100 po wciśnięciu kamulca obroty zaczynają się wahać i gaśnie .
Dolałem płyn chłodzący i się zdziwiłem bo powstała taka dziwna piana jak bym Kawę gotował , o cholerę tu chodzi ??
Mam pewne podejrzenia , coś z serwem nie tak , ale nie jestem pewien .
Pomozcie koledzy swoja wiedzą .
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Dziwne rzeczy sie dzieją
Standardowa procedura sprawdzenia serwa: na wyłączonym silniku popompuj pedałem hamulca w celu opróżnienia podciśnienia w układzie. Potem na wciśniętym pedale hamulca odpal silnik. Pedał powinien odczuwalnie opaść do dołu. Jeśli się tak nie dzieje to serwo walnięte. Falujące obroty przy hamowaniu dają sporo do myślenia. Płyn hamulcowy może Ci uciekać albo na samej pompie (musisz ją odciągnąć i zobaczyć czy tłoczysko jest mokre), albo na korektorze siły hamowania (najlepiej to ustrojstwo wyrzucić i wstawić złączki), albo może cylinderki puszczają ale to też trzeba sprawdzić. Jeśli chodzi o płyn chłodniczy i nie ma NIGDZIE wycieków to obstawiałbym uszczelkę pod głowicą. Powąchaj płyn czy czuć w nim olej, albo odwrotnie sprawdź w oleju czy nie ma śladów płynu.
...
Dziwne rzeczy sie dzieją
Wszystko sprawdzałem nie ma wycieków , w oleju nie ma wody , bo gdyby był to zrobił by się biały osad .
Co do tego serwa to jasze sprawdzę według twoich wskazówek .
albo na korektorze siły hamowania (najlepiej to ustrojstwo wyrzucić i wstawić złączki),
??
Co do tego serwa to jasze sprawdzę według twoich wskazówek .
albo na korektorze siły hamowania (najlepiej to ustrojstwo wyrzucić i wstawić złączki),
??
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Dziwne rzeczy sie dzieją
Złączka która łączy oba końce przewodów hamulcowych. Takie coś http://www.trabiteile.de/images/bremsl_verbinder.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Nowy korektor trochę kosztuje, a bez niego nawet lepiej się hamuje (tylko z wyczuciem). Tylko sprawdź czy Ci korektor przecieka! Płyn chłodniczy tak czy inaczej musi gdzieś ubywać. Skoro nie ma go w oleju to może się przepala razem z paliwem (zwłaszcza rano powinna być widoczna biała chmura z wydechu).
...
- pozdraVWiam
- Ma gadane
- Posty: 249
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 12:11
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Dziwne rzeczy sie dzieją
co do płynu chłodniczego to sprawdź czy przypadkiem w nagrzewnicy nie ma małej dziurki i nie leci pod dywan gdzieś,ja juz to przerabiałem i okazało się ze pod dywanem mam jeziorko.
viewtopic.php?f=87&t=426893" onclick="window.open(this.href);return false;
Dziwne rzeczy sie dzieją
Płyn hamulcowy nie ma możliwości znikania jak kamfora. Podejrzewam, że jeśli nie masz wycieków to wali Ci przez pompę do serwa. Może z serwa połyka do silnika przez podciśnienie:)
Wyciągnij podciśnienie z serwa (jest na wcisk) i zobacz czy nie masz tam wilgotno.
Co do płynu chłodniczego to standard do sprawdzenia.
Wyciągnij podciśnienie z serwa (jest na wcisk) i zobacz czy nie masz tam wilgotno.
Co do płynu chłodniczego to standard do sprawdzenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości