problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
Problem jest w tego typu ze dziala obrotomierz i kontrolki ale nie dziala predkosciomierz, skrzynka bezpiecznikow i wiazka oraz zegar sa od abf-a z mkIII z jetty zostala tylko instalacja swiatel, nagrzewnicy i wlacznik przeciwmgielnych i ogrzewania szyby. Ma ktos jakis pomysl czemu ten prędkościomierz nie bangla?
Ostatnio zmieniony śr sie 31, 2011 09:34 przez TuneTech, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
Ja do końca nie rozumiem co nie dziala - obrotomierz czy predkosciomierz ? Najpierw pytasz o predkosciomierz a potem o obrotomierz.
Kilka pytań pomocniczych - jaki masz typ skrzyni? 020 czy 02A (na sprzeglo na linke czy na hydraulikę)? Jaki dałeś impulsator? Ze skrzyni 020 czy z 02A (różnią się między sobą).
Kilka pytań pomocniczych - jaki masz typ skrzyni? 020 czy 02A (na sprzeglo na linke czy na hydraulikę)? Jaki dałeś impulsator? Ze skrzyni 020 czy z 02A (różnią się między sobą).
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
sorki pomylilem sie juz poprawilem opis, chodzi o predkosciomierz skrzynia jest na hydraulike wyjete wszystko z mkIII, dzialalo w mkIII, nic nie kombinowalem przy skrzyni z impulsatorem,
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
sprawdź czy masz zasilanie na wtyczce od impulsatora. Na skrajnych przewodach powinno być +12v i masa. Środkowy sygnałowy idzie do zegarów.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
a co moze sie dziac jak nie chodzi obrotonierz po swapie do mk2 licznik od kr
Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
quli, Co konkretnie? ABF w mk2 i licznik od KR czy jak?
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
dokladni, abf w mk2 i do tego licznik od kr i w takim zestawieniu nie chodzi mi obrotnierz
Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
quli, Do licznika z KRa musisz dać sygnał na obrotek z cewki, w wiązce z ABFa idzie sygnał na obrotek z ECU, licznik z KRa nie obsługuje niestety tego sygnału.
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
masz moze jakis schemiacik z opisem przewodow
Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
silnik z 94r bez imo
rok golfa 1990 na nowej wiazce
licznik na jedna kostke cewka i caly osprzet od ABFa
rok golfa 1990 na nowej wiazce
licznik na jedna kostke cewka i caly osprzet od ABFa
Sprzedam pozostalosci po mk3 ABF, Corrado G60 czesci Info na PW
problem z zegarami po swapie ABF-a do jetty II
Pamiętasz jakie kolory kabli idą do wtyczki cewki? Jak idzie tam zielony to jesteś w domu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości