pomysly na obroty biegu jalowego, macie jeszcze jakies?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

pomysly na obroty biegu jalowego, macie jeszcze jakies?

Post autor: piotrekgal » czw lis 10, 2011 20:00

czesc,
na lato regulowalem dawke paliwa, mialem ją na maks, przyszla zimna pora idzie zima dawke zmniejszylem, ukladajac do tego odpowiednio wydatek resztkowy. Problem polega na tym, ze na zimnym mam obroty z 600? nawet 500 z wcisnietym przyspieszaczem...wiec musze ciagnac na przyspieszaczu drogą przez jakies 3minuty, wtedy uzyskuje 900 a po jeszcze 2 minutach dajmy na to mam juz ladnie bo ok 980.
Wydatkiem regulowalem na rozne sposoby, nawet podkrecajac jeszcze raz dawke paliwa, wszystko na tyle aby odpowiednio spadal z obrotow, srubke ta za pompa od obr na jalowym mam tylko leciutka wkrecona.
Co tu czynic?
I jeszcze, moze przekaznik przy okazji do wymiany?



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

pomysly na obroty biegu jalowego, macie jeszcze jakies?

Post autor: Marcin997 » pt lis 11, 2011 09:57

Miałem kiedyś ten sam problem, ale ja nie miałem na pompie osobnej regulacji biegu jałowego... Więc musiałem się bawić sprężynkami na governorze. I pomogło.
Governor mod robiłeś może?



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

pomysly na obroty biegu jalowego, macie jeszcze jakies?

Post autor: piotrekgal » pt lis 11, 2011 10:05

Marcin997, nie, pompa calkowicie seria.



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

pomysly na obroty biegu jalowego, macie jeszcze jakies?

Post autor: Marcin997 » pt lis 11, 2011 10:48

o to terez mi dałeś zagatke... Może spróbuj wrócić do ustawień fabrycznych... czyli dawkę spowrotem tak jak była, czasami różne cuda lubią się dziać po przekroczeniu max dawki, może zbyt dużo wkręciłeś srubę od dawki.

A tak BTW. Jaki ma sens podkręcanie dawki, skoro nie możesz jej do końca wykorzystać???
Governor by się przydał na mus.
A ciśnienie podnosiłeś czy też w normie?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

pomysly na obroty biegu jalowego, macie jeszcze jakies?

Post autor: Michał_1977 » pt lis 11, 2011 11:12

piotrekgal, podjedź do jakiegoś sklepu/serwisu i sprawdź stan akumulatora,ile ma % sprawności.
Chodzi o to,że w AAZ po odpaleniu świece jeszcze są dogrzewane przez jakiś czas i jeśli aku jest trochę wyczerpany,to altek stawia spory opór silnikowi,żeby go doładować.
Możesz na próbę zaraz po odpaleniu silnika,wyjąć przekaźnik od świec.Obroty powinny wzrosnąć :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

pomysly na obroty biegu jalowego, macie jeszcze jakies?

Post autor: piotrekgal » pt lis 11, 2011 12:00

Marcin997, nie wroce do ustawien fabrycznych bo nie zaznaczylem na srubach znakow, cisnienie mam tez podkrecone.

Michał_1977, a no wlasnie, aku ma 5 lat, teraz stał 2 dni to padł do zera- nawet przebieg nie byl w stanie sie zapalic, naladowalem co prawda ale cos mi sie wydaje, ze tak jak mowisz, mimo tego juz moze byc mu za ciezko.
Z tym przekaznikiem bede musial sprawdzic, kurde no moze tutaj byc ten pies pogrzebany.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

pomysly na obroty biegu jalowego, macie jeszcze jakies?

Post autor: piotrekgal » pn gru 05, 2011 14:49

i tak tez prawda jest, ze byla to wina aku, dzis odlaczylem przekaznik i obroty zimnego silnika na biegu jalowym byly do przyjecia, po wlozeniu, tragedia. To tak napisalem w ramach wlasciwego rozwiazania problemu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości