Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Pichol
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 23:16
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Pichol » pn cze 12, 2006 19:48
tak na marginesie to jezeli turbo padnie i sie nie kreci to samochodzik kopci na czarno jak stare autobusy a moze i lepiej co by malo bylo to caly olej co leci do turbiny zamiast ja smarowac to leci w wydech co po dluzszej jezdzie objawia sie tak ze robi dup dup i zaciera sie silnik
a najprostrzym sposobem sprawdzenia jej jest sciagniecie weza dolotowego od filtra powietrza i przegazowanie lekko silnika bedzie widac jak sie kreci
tak samo na zgaszonym silniku mozna delikatnie palcem zobaczyc czy ma luz i czy sie kreci jak ma minimalny luzik to jeszcze pozyje a jak duzy to lepiej bylo by zastanawiac sie nad wymiana bo sa przypadki ze jak sie rozleci to wpada w kolektor ssacy i dalej do cylindra co jest nie malym wydatkiem
Pozdrawiam
-
igelski
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 13:57
- Lokalizacja: Leszno
Post
autor: igelski » śr cze 14, 2006 15:37
Dwie czy trzy osoby wyżej pisały cosik o wskaźniku. (koszt ok. 50 PLN). Co to za wskaźnik? Gdzie można go dostać i jak i gdzie się go montuje?
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » śr cze 14, 2006 17:33
Na allegro też tego jest, a służy do monitorowania ciśniena w turbo. W Mk2 wiem gdzie to zamontować w Mk3 nie, musisz znaleść na forum co i jak
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » śr cze 14, 2006 18:14
W 3 montuje się trujnik na rurze tam gdzie rurka wchodzi pod podszybie
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
gniochu
- ZADYMIAKA
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
-
Kontakt:
Post
autor: gniochu » wt cze 27, 2006 17:52
Witka! Mam pytanko co moze byc przyczyna tego ze jak w swoim GTD depne gazu odrazu wiecej to niechce zabardzo ciagnac tylko musze troche popuscic i wtedy idzie??
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 18:13
Wina pompy, tak myśle
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
-
Kontakt:
Post
autor: Dj Darecki » wt cze 27, 2006 18:22
gniochu pisze:Witka! Mam pytanko co moze byc przyczyna tego ze jak w swoim GTD depne gazu odrazu wiecej to niechce zabardzo ciagnac tylko musze troche popuscic i wtedy idzie??
Tak jest w wiekości diesli co widziałem ( mój tak ma , kilku qumpli ) że jak się depnie do końca to przyspiesza słabiej ale jak się lekko popuści gaz to wtedy lepiej idzie.
Może tak musi być hehe
pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
-
gniochu
- ZADYMIAKA
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
-
Kontakt:
Post
autor: gniochu » wt cze 27, 2006 18:23
Dj Darecki pisze:ak jest w wiekości diesli co widziałem ( mój tak ma , kilku qumpli ) że jak się depnie do końca to przyspiesza słabiej ale jak się lekko popuści gaz to wtedy lepiej idzie.
no wlasnie u mnie tak jest....
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 18:33
Nie wiem chłopaki takie miałem objawy ale jak padła pompa ale z innej przyczyny i dałem do regeneracji to teraz normalnie jak dajesz gaz to sie zbiera
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
gniochu
- ZADYMIAKA
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
-
Kontakt:
Post
autor: gniochu » wt cze 27, 2006 18:35
a czy moze przyczyna tego byc niezmieniony rozrzad??
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 18:56
Chyba że się przestawił ale to nie ma wpływu. Wpływ będzie miało jak pasek pęknie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
gniochu
- ZADYMIAKA
- Posty: 1252
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
- Lokalizacja: słup"GS"k
-
Kontakt:
Post
autor: gniochu » wt cze 27, 2006 18:59
vw_vandal pisze:Chyba że się przestawił ale to nie ma wpływu.
jak sie przestawi to nic sie nie dzieje? musi sie dizac bo jesli nie to po co ustawiac go??
-
vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » wt cze 27, 2006 19:03
Ty napisałeś czy niezmieniony pasek może być przyczyną ja odpisałem może być jak się przestawi. Na twoim miejscu nie zwlekał bym ze zmianą paska bo zamiast 100 zł wydasz 1000.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości