Silnik: 1.9 TDI ARL
Moc: 150 PS
Mody pod maską: seria
Zawieszenie: gwint KW V2 Inoxx, poliuretany Powerflex
Układ hamulcowy: kompletny układ hamulcowy z Golfa R32:
przód: tarcze 334mm, dwutłoczkowe zaciski
tył: tarcze 256mm
Koła: Mercedes Alphard przód: 8,5Jx18 ET 35 + dystans 20mm, tył: 9,5Jx18 ET40 + dystans 20mm; Opony przód: Falken 205/40/18, tył: Falken FK 215/40/18
Nadwozie: Dokładka przód ARL i ori ksenon już były. Doszły zaślepki WOB, usunięcie oznaczeń z tyłu, dokładka tylna z PDC, lusterka boczne R32
Wnętrze:
Wyposażenie standardowe:
-dekory w drewnie (łącznie z kierownicą)
-4 szyby w prądzie
-lustra w prądzie
- grzane dupy
- tempomat
-lustro fotochrom z czujnikiem deszczu
- climatronic
-zegary 1/2 FIS
-fotele - poliftowe półkubły z Highline'a
Przeprowadzone zmiany we wnętrzu:
-fotele+ kanapa R32 + boczki w skórze
-kierownica ori R32
-nakładki na pedały + podstopnica R32
-klamki R32
-komplet dekorów R32 (konsola środkowa, rączki drzwi)
-przycisk ręcznego R32
-wskazówki zegarów R32
-ori dywany R32
-gałka zmiany biegów 25 Jahre
-lampka W8
Audio: Navi MFD + zmieniarka na 6 płyt
Plany: lakierowanie kilku elementów, ewentualnie całości; czarny sufit; jakiś chip
Witam tych których znam i tych których nie znam





Pokazuję go celowo, o czym za chwilę

Golf się rozwijał, ale z czasem stwierdziłem że przydałaby się jakaś lepsza baza. Przez moment był plan zakupu jakiejś IV ARL, ale po przejażdżce z Bartusem zachciało mi się Bory






Więcej nie mam bo zmiany i tak pojawiły się szybko. Nie było z tym problemu bo dużo gratów po prostu przeszło z Golfa

Na początek koła - Keskin KT5 8,5J i 9,5Jx18, z oponą 215/40/18 i 225/40/18



Zaraz po tym przekładka tapicerki. Fotele + kanapa z R32. Krótkie fotostory z montażu





A tu już w aucie:



W takim setupie byłem w Nowym Stawie i na rozpoczęciu sezonu w Lęborku. Ten pamiętany zjazd na pole... Byłem jeszcze bez gwintu, więc dałem radę


Potem trafiły się nowe koła. W sumie przypadkiem... Efekt nudy i przeglądania Allegro




Potem przymiarka do auta, najpierw przód i porównanie z Keskinami, a potem już wszystkie koła na aucie (jeszcze bez gwintu). Jak widać te koła to Mercedes Alphard/ 8,5J i 9,5Jx18. Początkowo były opony 4x 215/40/18.



Przy okazji poleciały też oznaczenia z tylnej klapy...

Pojeździłem tak sobie przez chwilę az w końcu znalazł sie czas na przekładkę zawieszenia z Golfa. I tak oto w Borze zawitał gwint H&R. Do tego wszystkie gumy z przodu zamieniłem na poliuturetany. Poza tym nowe osłony przgubów i tylne tuleje. Porównanie z serią



Przy okazji widać też zaślepki WOB, oczywiście przełożone z Golfa



Potem przyszła pora na dokańczanie wnętrza. Fotele już były, to trzeba było uzupełnić resztę. Podstopnica i nakładki na pedały z R32 przeszły z Golfa, ale w międzyczasie dorwałem też ori kierownicę z R32. Przy okazji z Golfa przeszła też navi MFD, zastepując Betę. zmieniarka przeszła z konsoli środkowej do schowka.

...wpadły też kompletne wycieraczki nowego typu

W takim setupie odwiedziłem Pasłęk i VW Manię, gdzie o dziwo wpadł pucharek za show&shine w kategorii Mk IV/Bora

Potem zachciało mi się PDC. Cała instalacja miała przejść z Golfa, pozostało tylko dokupić dokładkę. Zdobyłem ją jeszcze przed Manią, ale zamontowałem wszystko dopiero na Wilcze Laski.



Potem znów powróciłem do wnętrza



No i taki ciekawy rar - ori lustra z R32. Do niedawna myślałem że eRka ma fabrycznie 2 duże lustra, ale jednak ma 2... średnie



Póki co, one wciąż leżą w pokoju na półce. Jakoś nie było weny żeby je polakierować, a teraz to raczej przeczekają do wiosny...
Potem Bora na jakiś czas stanęła na trzecim w tym sezonie komplecie kół





Potem wszystko wróciło do normy, i Bora znów stanęła na Alphardach



Do skompletowania wnętrza brakuje mi tylko klamek, ale trzeba odbudować budżet...
Zachciało mi się też zrobić polerkę. Koniec Października to idealny moment

Na chwilę obecną Bora wygląda tak (ostatnia jesienna sesja):





Kolejne przeprowadzone zmiany:
13.12.2011
Kompletny układ hamulcowy z R32; oraz czarne lusterko fotochrom z czujnikiem deszczu (pierwszy element planowanego czarnego sufitu)


12.01.2012
Gwint KW V1 Inoxx

22.02.2012
Ori dywany R32; przycisk ręcznego R32; klamki R32; lampka W8 wraz z adapterem; boczki w skórze, czarne elementy sufitu (słoneczniki, haki mocujące słoneczniki, zaślepka nad lusterko, 4 rączki, 4 mocowania pasów, lampki nad słoneczniki, lampki tylne)



27.02.2012
V1 nie zdążyło nawet zobaczyć auta, bo wpadło V2 w inoxxie


07.03.2012
Wskazówki R32, i oficjalne zakończenie pakietu R we wnętrzu


15.03.2012
Poskładanie hamulców i zawiasu do kupy



27.03.2012
wpadły ori dekielki z Maybacha


18.04.2012
Z USA przyleciały ori lampy z Jetty GLI


