[Bora] R19 D :) Czyli ARL by Trewor87
Moderator: G0 Karcio
[Bora] R19 D :) Czyli ARL by Trewor87
Model: Bora Highline
Silnik: 1.9 TDI ARL
Moc: 150 PS
Mody pod maską: seria
Zawieszenie: gwint KW V2 Inoxx, poliuretany Powerflex
Układ hamulcowy: kompletny układ hamulcowy z Golfa R32:
przód: tarcze 334mm, dwutłoczkowe zaciski
tył: tarcze 256mm
Koła: Mercedes Alphard przód: 8,5Jx18 ET 35 + dystans 20mm, tył: 9,5Jx18 ET40 + dystans 20mm; Opony przód: Falken 205/40/18, tył: Falken FK 215/40/18
Nadwozie: Dokładka przód ARL i ori ksenon już były. Doszły zaślepki WOB, usunięcie oznaczeń z tyłu, dokładka tylna z PDC, lusterka boczne R32
Wnętrze:
Wyposażenie standardowe:
-dekory w drewnie (łącznie z kierownicą)
-4 szyby w prądzie
-lustra w prądzie
- grzane dupy
- tempomat
-lustro fotochrom z czujnikiem deszczu
- climatronic
-zegary 1/2 FIS
-fotele - poliftowe półkubły z Highline'a
Przeprowadzone zmiany we wnętrzu:
-fotele+ kanapa R32 + boczki w skórze
-kierownica ori R32
-nakładki na pedały + podstopnica R32
-klamki R32
-komplet dekorów R32 (konsola środkowa, rączki drzwi)
-przycisk ręcznego R32
-wskazówki zegarów R32
-ori dywany R32
-gałka zmiany biegów 25 Jahre
-lampka W8
Audio: Navi MFD + zmieniarka na 6 płyt
Plany: lakierowanie kilku elementów, ewentualnie całości; czarny sufit; jakiś chip
Witam tych których znam i tych których nie znam Chyba pora i tutaj opisać swoje przygody z autem Zaczęło się od Golfa. Mk IV 1.9 TDI ALH. Coś tam sobie w nim porobiłem i po jakimś czasie wyglądał tak:
Pokazuję go celowo, o czym za chwilę
Golf się rozwijał, ale z czasem stwierdziłem że przydałaby się jakaś lepsza baza. Przez moment był plan zakupu jakiejś IV ARL, ale po przejażdżce z Bartusem zachciało mi się Bory Początkowo miało być kombi ale ostatecznie w kwietniu tego roku pojawiła się ONA Bora highline. Stała już na niższych sprężynach i jakichś tam 18", ale to mnie akurat nie interesowało bo i tak miałem swoje plany Dla mnie najważniejsze było to że miała to co chciałem - ciemny kolor, pakiet zima, czarne wnętrze, no i ARL pod maską Miłym dodatkiem był też ori ksenon. Niestety z momentu tuż po zakupie mam tylko to foto
Więcej nie mam bo zmiany i tak pojawiły się szybko. Nie było z tym problemu bo dużo gratów po prostu przeszło z Golfa
Na początek koła - Keskin KT5 8,5J i 9,5Jx18, z oponą 215/40/18 i 225/40/18
Zaraz po tym przekładka tapicerki. Fotele + kanapa z R32. Krótkie fotostory z montażu (własnie dlatego ja lubię wersje 4/5d )
A tu już w aucie:
W takim setupie byłem w Nowym Stawie i na rozpoczęciu sezonu w Lęborku. Ten pamiętany zjazd na pole... Byłem jeszcze bez gwintu, więc dałem radę
Potem trafiły się nowe koła. W sumie przypadkiem... Efekt nudy i przeglądania Allegro Przyszły z oponami, z tyłu było skromne 285/40 Porównanie - z prawej opona która była, a z lewej opona, która miała być
Potem przymiarka do auta, najpierw przód i porównanie z Keskinami, a potem już wszystkie koła na aucie (jeszcze bez gwintu). Jak widać te koła to Mercedes Alphard/ 8,5J i 9,5Jx18. Początkowo były opony 4x 215/40/18.
Przy okazji poleciały też oznaczenia z tylnej klapy...
Pojeździłem tak sobie przez chwilę az w końcu znalazł sie czas na przekładkę zawieszenia z Golfa. I tak oto w Borze zawitał gwint H&R. Do tego wszystkie gumy z przodu zamieniłem na poliuturetany. Poza tym nowe osłony przgubów i tylne tuleje. Porównanie z serią
Przy okazji widać też zaślepki WOB, oczywiście przełożone z Golfa Niestety przy tym ET (z dystansem z przodu jest ET15) opona 215 ocierała mi o błotnik. Dlatego na przód wpadło 205/40
Potem przyszła pora na dokańczanie wnętrza. Fotele już były, to trzeba było uzupełnić resztę. Podstopnica i nakładki na pedały z R32 przeszły z Golfa, ale w międzyczasie dorwałem też ori kierownicę z R32. Przy okazji z Golfa przeszła też navi MFD, zastepując Betę. zmieniarka przeszła z konsoli środkowej do schowka.
...wpadły też kompletne wycieraczki nowego typu
W takim setupie odwiedziłem Pasłęk i VW Manię, gdzie o dziwo wpadł pucharek za show&shine w kategorii Mk IV/Bora
Potem zachciało mi się PDC. Cała instalacja miała przejść z Golfa, pozostało tylko dokupić dokładkę. Zdobyłem ją jeszcze przed Manią, ale zamontowałem wszystko dopiero na Wilcze Laski.
Potem znów powróciłem do wnętrza Do wnętrza wpadła gałka z 25 Jahre (dzięki Bartus )
No i taki ciekawy rar - ori lustra z R32. Do niedawna myślałem że eRka ma fabrycznie 2 duże lustra, ale jednak ma 2... średnie Tutaj porównanie ze zwykłym dużym lustrem z anglika, które pierwotnie miałem zakładać:
Póki co, one wciąż leżą w pokoju na półce. Jakoś nie było weny żeby je polakierować, a teraz to raczej przeczekają do wiosny...
Potem Bora na jakiś czas stanęła na trzecim w tym sezonie komplecie kół Niespodziewanie dowiedziałem się że mam moją Borą przewieźc parę młoda do ślubu, a że Alphardy były chwilowo ściągnięte, to niezawodny Bartus użyczył mi swoich ZW2
Potem wszystko wróciło do normy, i Bora znów stanęła na Alphardach Wpadł też w końcu komplet dekorów z R32
Do skompletowania wnętrza brakuje mi tylko klamek, ale trzeba odbudować budżet...
Zachciało mi się też zrobić polerkę. Koniec Października to idealny moment Ale chciałem sprawdzić czy ten lakier się jeszcze do czegoś nadaje. Oprócz kilku rys, wielkiej tragedii nie ma, ale jeśli fundusze pozwolą, to na przyszły sezon raczej będzie lakiernik całości...
Na chwilę obecną Bora wygląda tak (ostatnia jesienna sesja):
Kolejne przeprowadzone zmiany:
13.12.2011
Kompletny układ hamulcowy z R32; oraz czarne lusterko fotochrom z czujnikiem deszczu (pierwszy element planowanego czarnego sufitu)
12.01.2012
Gwint KW V1 Inoxx
22.02.2012
Ori dywany R32; przycisk ręcznego R32; klamki R32; lampka W8 wraz z adapterem; boczki w skórze, czarne elementy sufitu (słoneczniki, haki mocujące słoneczniki, zaślepka nad lusterko, 4 rączki, 4 mocowania pasów, lampki nad słoneczniki, lampki tylne)
27.02.2012
V1 nie zdążyło nawet zobaczyć auta, bo wpadło V2 w inoxxie
07.03.2012
Wskazówki R32, i oficjalne zakończenie pakietu R we wnętrzu
15.03.2012
Poskładanie hamulców i zawiasu do kupy
27.03.2012
wpadły ori dekielki z Maybacha
18.04.2012
Z USA przyleciały ori lampy z Jetty GLI
Silnik: 1.9 TDI ARL
Moc: 150 PS
Mody pod maską: seria
Zawieszenie: gwint KW V2 Inoxx, poliuretany Powerflex
Układ hamulcowy: kompletny układ hamulcowy z Golfa R32:
przód: tarcze 334mm, dwutłoczkowe zaciski
tył: tarcze 256mm
Koła: Mercedes Alphard przód: 8,5Jx18 ET 35 + dystans 20mm, tył: 9,5Jx18 ET40 + dystans 20mm; Opony przód: Falken 205/40/18, tył: Falken FK 215/40/18
Nadwozie: Dokładka przód ARL i ori ksenon już były. Doszły zaślepki WOB, usunięcie oznaczeń z tyłu, dokładka tylna z PDC, lusterka boczne R32
Wnętrze:
Wyposażenie standardowe:
-dekory w drewnie (łącznie z kierownicą)
-4 szyby w prądzie
-lustra w prądzie
- grzane dupy
- tempomat
-lustro fotochrom z czujnikiem deszczu
- climatronic
-zegary 1/2 FIS
-fotele - poliftowe półkubły z Highline'a
Przeprowadzone zmiany we wnętrzu:
-fotele+ kanapa R32 + boczki w skórze
-kierownica ori R32
-nakładki na pedały + podstopnica R32
-klamki R32
-komplet dekorów R32 (konsola środkowa, rączki drzwi)
-przycisk ręcznego R32
-wskazówki zegarów R32
-ori dywany R32
-gałka zmiany biegów 25 Jahre
-lampka W8
Audio: Navi MFD + zmieniarka na 6 płyt
Plany: lakierowanie kilku elementów, ewentualnie całości; czarny sufit; jakiś chip
Witam tych których znam i tych których nie znam Chyba pora i tutaj opisać swoje przygody z autem Zaczęło się od Golfa. Mk IV 1.9 TDI ALH. Coś tam sobie w nim porobiłem i po jakimś czasie wyglądał tak:
Pokazuję go celowo, o czym za chwilę
Golf się rozwijał, ale z czasem stwierdziłem że przydałaby się jakaś lepsza baza. Przez moment był plan zakupu jakiejś IV ARL, ale po przejażdżce z Bartusem zachciało mi się Bory Początkowo miało być kombi ale ostatecznie w kwietniu tego roku pojawiła się ONA Bora highline. Stała już na niższych sprężynach i jakichś tam 18", ale to mnie akurat nie interesowało bo i tak miałem swoje plany Dla mnie najważniejsze było to że miała to co chciałem - ciemny kolor, pakiet zima, czarne wnętrze, no i ARL pod maską Miłym dodatkiem był też ori ksenon. Niestety z momentu tuż po zakupie mam tylko to foto
Więcej nie mam bo zmiany i tak pojawiły się szybko. Nie było z tym problemu bo dużo gratów po prostu przeszło z Golfa
Na początek koła - Keskin KT5 8,5J i 9,5Jx18, z oponą 215/40/18 i 225/40/18
Zaraz po tym przekładka tapicerki. Fotele + kanapa z R32. Krótkie fotostory z montażu (własnie dlatego ja lubię wersje 4/5d )
A tu już w aucie:
W takim setupie byłem w Nowym Stawie i na rozpoczęciu sezonu w Lęborku. Ten pamiętany zjazd na pole... Byłem jeszcze bez gwintu, więc dałem radę
Potem trafiły się nowe koła. W sumie przypadkiem... Efekt nudy i przeglądania Allegro Przyszły z oponami, z tyłu było skromne 285/40 Porównanie - z prawej opona która była, a z lewej opona, która miała być
Potem przymiarka do auta, najpierw przód i porównanie z Keskinami, a potem już wszystkie koła na aucie (jeszcze bez gwintu). Jak widać te koła to Mercedes Alphard/ 8,5J i 9,5Jx18. Początkowo były opony 4x 215/40/18.
Przy okazji poleciały też oznaczenia z tylnej klapy...
Pojeździłem tak sobie przez chwilę az w końcu znalazł sie czas na przekładkę zawieszenia z Golfa. I tak oto w Borze zawitał gwint H&R. Do tego wszystkie gumy z przodu zamieniłem na poliuturetany. Poza tym nowe osłony przgubów i tylne tuleje. Porównanie z serią
Przy okazji widać też zaślepki WOB, oczywiście przełożone z Golfa Niestety przy tym ET (z dystansem z przodu jest ET15) opona 215 ocierała mi o błotnik. Dlatego na przód wpadło 205/40
Potem przyszła pora na dokańczanie wnętrza. Fotele już były, to trzeba było uzupełnić resztę. Podstopnica i nakładki na pedały z R32 przeszły z Golfa, ale w międzyczasie dorwałem też ori kierownicę z R32. Przy okazji z Golfa przeszła też navi MFD, zastepując Betę. zmieniarka przeszła z konsoli środkowej do schowka.
...wpadły też kompletne wycieraczki nowego typu
W takim setupie odwiedziłem Pasłęk i VW Manię, gdzie o dziwo wpadł pucharek za show&shine w kategorii Mk IV/Bora
Potem zachciało mi się PDC. Cała instalacja miała przejść z Golfa, pozostało tylko dokupić dokładkę. Zdobyłem ją jeszcze przed Manią, ale zamontowałem wszystko dopiero na Wilcze Laski.
Potem znów powróciłem do wnętrza Do wnętrza wpadła gałka z 25 Jahre (dzięki Bartus )
No i taki ciekawy rar - ori lustra z R32. Do niedawna myślałem że eRka ma fabrycznie 2 duże lustra, ale jednak ma 2... średnie Tutaj porównanie ze zwykłym dużym lustrem z anglika, które pierwotnie miałem zakładać:
Póki co, one wciąż leżą w pokoju na półce. Jakoś nie było weny żeby je polakierować, a teraz to raczej przeczekają do wiosny...
Potem Bora na jakiś czas stanęła na trzecim w tym sezonie komplecie kół Niespodziewanie dowiedziałem się że mam moją Borą przewieźc parę młoda do ślubu, a że Alphardy były chwilowo ściągnięte, to niezawodny Bartus użyczył mi swoich ZW2
Potem wszystko wróciło do normy, i Bora znów stanęła na Alphardach Wpadł też w końcu komplet dekorów z R32
Do skompletowania wnętrza brakuje mi tylko klamek, ale trzeba odbudować budżet...
Zachciało mi się też zrobić polerkę. Koniec Października to idealny moment Ale chciałem sprawdzić czy ten lakier się jeszcze do czegoś nadaje. Oprócz kilku rys, wielkiej tragedii nie ma, ale jeśli fundusze pozwolą, to na przyszły sezon raczej będzie lakiernik całości...
Na chwilę obecną Bora wygląda tak (ostatnia jesienna sesja):
Kolejne przeprowadzone zmiany:
13.12.2011
Kompletny układ hamulcowy z R32; oraz czarne lusterko fotochrom z czujnikiem deszczu (pierwszy element planowanego czarnego sufitu)
12.01.2012
Gwint KW V1 Inoxx
22.02.2012
Ori dywany R32; przycisk ręcznego R32; klamki R32; lampka W8 wraz z adapterem; boczki w skórze, czarne elementy sufitu (słoneczniki, haki mocujące słoneczniki, zaślepka nad lusterko, 4 rączki, 4 mocowania pasów, lampki nad słoneczniki, lampki tylne)
27.02.2012
V1 nie zdążyło nawet zobaczyć auta, bo wpadło V2 w inoxxie
07.03.2012
Wskazówki R32, i oficjalne zakończenie pakietu R we wnętrzu
15.03.2012
Poskładanie hamulców i zawiasu do kupy
27.03.2012
wpadły ori dekielki z Maybacha
18.04.2012
Z USA przyleciały ori lampy z Jetty GLI
Ostatnio zmieniony pn cze 04, 2012 17:35 przez Trewor87, łącznie zmieniany 6 razy.
[Bora] ARL by Trewor87
Kozak, mega zazdroszczę środka
Ale widzę, że lusterka ciągle nie przełożone
Hmm może lampy tył US albo te z białym kierunkiem?
Ale widzę, że lusterka ciągle nie przełożone
Hmm może lampy tył US albo te z białym kierunkiem?
- mayday198x
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: śr gru 02, 2009 18:38
- Lokalizacja: Wrocław
[Bora] ARL by Trewor87
Bardzo fajna borówka, chyba jedyna w Polsce z fotelami od eRki robi szał do kompletnego wnętrza brakuje tylko czarnego sufitu, ale napewno jakieś tam plany są
Bardzo zainteresowało mnie to
Włożyłeś już chyba wszystkie możliwe rarytasy co dalej?
Bardzo zainteresowało mnie to
masz może więcej fotek jak te opony ułożyły się na felgach?Trewor87 pisze:Na początek koła - Keskin KT5 8,5J i 9,5Jx18, z oponą 215/40/18 i 225/40/18
Włożyłeś już chyba wszystkie możliwe rarytasy co dalej?
LOOK AT THIS viewtopic.php?f=89&t=377348" onclick="window.open(this.href);return false;
KUPIĘ: TUNEL ŚRODKOWY/KONSOLA MK4
KUPIĘ: TUNEL ŚRODKOWY/KONSOLA MK4
- Damiano01459
- ...
- Posty: 599
- Rejestracja: wt gru 01, 2009 20:31
- Lokalizacja: Zwoleń
- Kontakt:
[Bora] ARL by Trewor87
Świetna ta Bora, widać, że masz na nią naprawdę dobry pomysł, poprzednik też dobrze wyglądał także działaj teraz z Borewiczem .
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=386223
http://olx.pl/oferta/borbet-15-4x100-CID5-ID7Fgqf.html
http://olx.pl/oferta/borbet-15-4x100-CID5-ID7Fgqf.html
Re: [Bora] ARL by Trewor87
Środek jeszcze nie skończony Jeszcze klamki z R. Poza tym trzeba obszyć boczki, bo wciąż są w szmacie Lusterka tak jak pisałem, założę na wiosnę, kiedy mam nadzieję będę lakierował całość. Co do lamp to myślałem nad GLI, ale ostatnio stwierdziłem że może się to za bardzo gryźć z klapą Euro, a w Amerykę nie chce iść. Chociaż u mnie koncepcja się często zmieniamiskieusz pisze:Kozak, mega zazdroszczę środka
Ale widzę, że lusterka ciągle nie przełożone
Hmm może lampy tył US albo te z białym kierunkiem?
Po szybkim przejrzeniu ebaya na razie znalazłem tylko z szyberem. A że funduszy brak to póki co nie szukam intensywnie Ale oczywiście gdzieś tam na liście planów to jest Co do opon na Keskinach, to mam tylko to:mayday198x pisze:do kompletnego wnętrza brakuje tylko czarnego sufitu, ale napewno jakieś tam plany są
Bardzo zainteresowało mnie to
Trewor87 napisał(a):Na początek koła - Keskin KT5 8,5J i 9,5Jx18, z oponą 215/40/18 i 225/40/18
masz może więcej fotek jak te opony ułożyły się na felgach?
Przód
i tył:
Tak w ogóle to ostatnio na Allegro widziałem że człowiek, któremu je sprzedałem wystawił je na sprzedaż... Aż mi się sentyment właczył do tych kół jak je zobaczyłem
- mayday198x
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: śr gru 02, 2009 18:38
- Lokalizacja: Wrocław
[Bora] ARL by Trewor87
No widziałem jakieś chyba na pasacie, ale te co masz są dużo fajniejszeTrewor87 pisze:Tak w ogóle to ostatnio na Allegro widziałem że człowiek, któremu je sprzedałem wystawił je na sprzedaż... Aż mi się sentyment właczył do tych kół jak je zobaczyłem
Jak się śmigało na takich profilach? widać że delikatny naciąg był na tyle nic nie tarło? Jakie miałeś ET w felgach?
LOOK AT THIS viewtopic.php?f=89&t=377348" onclick="window.open(this.href);return false;
KUPIĘ: TUNEL ŚRODKOWY/KONSOLA MK4
KUPIĘ: TUNEL ŚRODKOWY/KONSOLA MK4
[Bora] ARL by Trewor87
Na Borze one były jeszcze bez gwintu więc nie miało prawa nic trzeć, a na Golfie na jakiejś tam glebie też miałem spokój. ET miałem 35 przód i 25 tył. W porównaniu z tym co mam teraz to były straszne balony Wiadomo jak się jeździ na takich felgach i na gwincie... Ale tragedii nie było
- Ad4m3k
- Forum Master
- Posty: 1261
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 15:21
- Lokalizacja: Ostrowiec / Kielce
- Kontakt:
[Bora] ARL by Trewor87
bardzo mi się podoba ta bora
dużo ciekawych gratów w środku i na zewnątrz no i jedyny właściwy silnik ARL, nie myślałeś o virusie?
Pozdro
dużo ciekawych gratów w środku i na zewnątrz no i jedyny właściwy silnik ARL, nie myślałeś o virusie?
Pozdro
- WoLnY
- Gadatliwa bestia
- Posty: 778
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:21
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
[Bora] ARL by Trewor87
Widze ze autko trafiło też tu na forum Wszystkie pięknie ładnie...Świetny środeczek i dodatki, dobre koło i rarytasy Jakie plany na nowy sezon? Pozdrawiam
[Bora] ARL by Trewor87
O widzę że w końcu i tu przywędrowałeś Moją opinie znasz więc nie będę sie rozpisywał po prostu KOZAK
WoLnY, Plany to on ma duże tak jak my wszyscy ale co z tego będzie czas pokaże najpierw szukamy klamek z R-ki bo ostatnio widział jak ja montowałem swoje to krew zalewała że jeszcze niema więc myślę ze na początek klamki a resztę niech może sam dopowie
WoLnY, Plany to on ma duże tak jak my wszyscy ale co z tego będzie czas pokaże najpierw szukamy klamek z R-ki bo ostatnio widział jak ja montowałem swoje to krew zalewała że jeszcze niema więc myślę ze na początek klamki a resztę niech może sam dopowie
[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
[Bora] ARL by Trewor87
Nie no jeszcze trochę mi brakuje Ale dzięki za uznanie. Ty wiesz że w dużej mierze to przez Twoje auto zachciało mi się Boryvwbartus pisze:Moją opinie znasz więc nie będę sie rozpisywał po prostu KOZAK
Dokładnie, tak jak mówi Bartus, bez klamek nie wyjeżdżam autem w przyszłym sezonie O innych planach nie ma co gdybać bez budżetu na nie Na pewno będą jakieś działania z lakierem, bo jest kilka drażniących mnie rys Póki co muszę też Golfa ogarnąć, żeby mnie nie zawiódł przez zimę, bo Bora zapada w sen zimowy
Ostatnio zmieniony czw lis 10, 2011 18:36 przez Trewor87, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości