Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
Mam taki problem a mianowicie taki że auto kręci ale nie odpala. Miałem robionego swapa wymieniona została cała elektryka bo kostki pod silnik mi nie pasowały, ponieważ swój silnik miałem 1,6 PN na gażniku a zamienilem go na 1,8 (GX?) na wtrysku. Wszystko jest podłączone tak jak należy. Auto kręci lecz nie chce załapać, i teraz zagadka co to moze być, bo świece i kable oraz kopułka jest ta od tego nowego silnika a w dawcy silnik odpalał normalnie. Pryskaliśmy do filtra i dalej nic. Teraz paliwo, czy bez paliwa jakoś auto moze dać znać że to jest ta wina. Bo została nam do wymiany pompa paliwa, podobno ta z 1,6 ma małe ciśnienie. Mam jakieś filmiki z telefonu jakby ktoś potrzebował.
...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
a moduł zapłonowy podmieniany? pompy paliwa od GXa koniecznie załóż bo mechaniczne wtryski potrzebuja 6-6,5 bara cisnienie paliwka, wtrysk rozruchowy działa? jak nie działa to też nie odpali hmm nie ma paliwa to mozesz go krecic do usr...nej smierci i tak nie da oznak ze zyje
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
rysiovw, jak ty robiłeś swap na silnik na wtrysku i zostawiłeś tylko pompę mechaniczną od gaźnika??? Przecież ona daje 0,25 bara a ty potrzebujesz 3 lub 6 zaleznie czy ten wtrysk to digifant czy wtrysk mechaniczny. Musisz mieć 2 pompy -podającą do baku ( z dowolnego mk2 na wtrysku) i główną ciśnieniową pod podłogę 3 barową do digi z PB, PF albo 6 barową od auta na wtrysku mechnicznym
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
Witam wszystkich
W związku, że Ja też planuje w niedługim czasie przekładkę (mojego silnika 1.6 gaźnikowca na 1.8 mono-wtrysk).
Proszę o podpowiedź:
-Do silnika 1.8 mono-wtrysk też potrzebuję dwie pompki paliwowe?
W związku, że Ja też planuje w niedługim czasie przekładkę (mojego silnika 1.6 gaźnikowca na 1.8 mono-wtrysk).
Proszę o podpowiedź:
-Do silnika 1.8 mono-wtrysk też potrzebuję dwie pompki paliwowe?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
Taki układ na 2 pompy jest w mk2, ponoć da się zamontowac bak od mk3 wówczas starcza jedna pompa w baku,od mk3 na 1-1.2 bara
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
Wyszło tak, Swap poszedł jak należy elektryka przełożona silnik zamontowany ale gdy odkręcam jeden z wtrysków paliwo nie tryska lecz leci sobie spokojnie. Wiec potrzebą jest zamontowanie drugiej osobnej pompy pod podłogą koło wachacza aby dawała większe ciśnienie paliwa Na dniach to zrobie i dam znać
...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
Pompa podłączona, auto odpala ale dlaczego nie chce się trzymać na obrotach ???? Jak się doda gazu to chodzi, no i strasznie kopci, moze to tylko na początku.Macie pomysły jakieś?
...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
a masz dzialajacy regulator wolnych obrotow? elektozaworek na prawym kielichu wąż pobierający powietrze z klapy spiętrzającej i dający na przepustnice, jak chcesz to porobie zdjęcia na wieczór
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
Bardzo chętnie. Zdrób fotki , Najlepiej całego silnika jeśli masz taki sam
...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
rysiovw, pisz konkretniej, dałeś dwie pompy jak ma RP ? Sama w baku nie starcza
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
tak mam 2 pompy juz wsadzone
...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem podczas SWAPa z 1,6 na 1,8
Jeżeli kopci Ci na czarno to moze być to ze pali gaz i bryne oczywiscie jak masz Moze to być odma
MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości