Układ kierowniczy mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gary2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 08, 2006 23:32
Lokalizacja: Opolskie

Układ kierowniczy mk2

Post autor: gary2000 » pn cze 26, 2006 19:34

Mam taki problem moj układ kierowniczy w Golfie mk2 z 90r bardzo ciezko chodzi silnik 1,8 RP i nie jest to wina opon letnich 195 cm bo w zimie jezdze na 185 cm i tez nie jest lekko, a ostatnio jedzilem podobnym Golfem tez bez wspomagania i jest duzo lzej. Czy przesmarowanie cos pomoże? a moze jest jakis inny sposób?


Pozdrawiam
Gary


P.S.
Post juz jeden taki sam napisalem ale moderator go usuna z powodu ze szkoda gadac.


Grupa Opole

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn cze 26, 2006 19:45

lol opony 185 cm :blush:

wcale sie nie dziwie ze ciezko chodzi :bigok:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 26, 2006 20:59

co z tego że 185 ? weż sobie przesmaruj gdzie się tylko da czy;i łozyska kolumny wystarczy odkręcić z góry nakrętkę trzymając kluczem inbusowym z przedłuzka rdzeń amortyzatora róznego rodzaju mazidło najpierw wd-40 potem oliwiarką oleum pomogło . następnie samą maglownicę czyli przekładnie kierownicza ,oże nie dostała dawno dawno s,aaru



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn cze 26, 2006 21:07

ja mialem 195 do pierwszego manewru na parkingu wywalilem je w diably,no chyba ze pakujesz :) najwyzej zrob jak dziejo, napisal



gary2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 08, 2006 23:32
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: gary2000 » pn cze 26, 2006 22:43

dziejo pisze:co z tego że 185 ? weż sobie przesmaruj gdzie się tylko da czy;i łozyska kolumny wystarczy odkręcić z góry nakrętkę trzymając kluczem inbusowym z przedłuzka rdzeń amortyzatora róznego rodzaju mazidło najpierw wd-40 potem oliwiarką oleum pomogło . następnie samą maglownicę czyli przekładnie kierownicza ,oże nie dostała dawno dawno s,aaru
Dzieki za rade i tak zrobie powinno pomoc napisze o efektach.

Pozdrawiam
Gary


Grupa Opole

Awatar użytkownika
Ross
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: sob cze 18, 2005 00:18
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Ross » wt cze 27, 2006 11:47

daaroo pisze:lol opony 185 cm :blush:

wcale sie nie dziwie ze ciezko chodzi :bigok:
Uważasz że 185cm to za dużo? O ile się orientuje to takie włąsnie fabrycznie byly montowane w RP-kach. Awięc są w sam raz, przyczepność też jakaś musi być.


dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978


Części GTI, GT TDI, Cupra, FR

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt cze 27, 2006 12:07

Ross pisze:daaroo napisał/a:
lol opony 185 cm :blush:

wcale sie nie dziwie ze ciezko chodzi :bigok:


Uważasz że 185cm to za dużo? O ile się orientuje to takie włąsnie fabrycznie byly montowane w RP-kach. Awięc są w sam raz, przyczepność też jakaś musi być.
niezaduzo

chodzi mi tylko o jednostki

sm mam 195 ale nie cm tylko mm i moge krecic palcem



Awatar użytkownika
tortuga
VW
VW
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 28, 2005 18:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tortuga » wt cze 27, 2006 13:17

piotr2 pisze:ja mialem 195 do pierwszego manewru na parkingu wywalilem je w diably,no chyba ze pakujesz
no nie, te legendy o trudnościach w manewrowaniu autem z oponami 195 na parkingu to jakieś przegięcie. kolega piotr2 - sądząc po zdjęciu - ułomkiem nie jest, więc trochę się dziwię.

też się naczytałem na ten temat przed zakupem opon w takim rozmiarze i trochę się obawiałem - ale nie ma żadnego problemu. jasne, że trochę ciężej chodzi - ale żeby z tego powodu rezygnować z kupna lub wszystko na to zwalać... :shock:

problemu szukałbym jednak gdzie indziej. być może dziejo dobrze radzi.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt cze 27, 2006 16:20

fabrycznie rp ma 175 70 13, a tortuga sile mialem obracac kierownica ale roznica miedzy 175 a 195 moim zdaniem jest dosc duza i szkoda maglownicy i innych czesci co dostaja po .... przez szersze opony,poza wygladem to moim zdaniem 185 to max jaki powinien byc przy 90 koniach i bez wspomagania



Awatar użytkownika
Ross
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: sob cze 18, 2005 00:18
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Ross » wt cze 27, 2006 16:42

daaroo pisze:
Ross pisze:daaroo napisał/a:
lol opony 185 cm :blush:

wcale sie nie dziwie ze ciezko chodzi :bigok:


Uważasz że 185cm to za dużo? O ile się orientuje to takie włąsnie fabrycznie byly montowane w RP-kach. Awięc są w sam raz, przyczepność też jakaś musi być.
niezaduzo

chodzi mi tylko o jednostki

sm mam 195 ale nie cm tylko mm i moge krecic palcem

awięc obaj mamy oponke 195 (oczywiście mm :] ) zimówki mam 175 i rzeczywiście różnica jest wyczuwalna. Jeśli w miejscu chcemy kołami kręcić to trzeba się nagimnastykować natomiast podczas jazdy jest już sporo lepiej. Ja do tego przywykłem a i wygląd zdecydowanie lepszy, no i na rondzie mało jest mocnych ;]
Awięc w zależności od potzreb, stylu jazdy dobierajcie sobie oponki.


dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978


Części GTI, GT TDI, Cupra, FR

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 234 gości